Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Začátek a konec
Autor: Milena () - publikováno 27.10.2000 (21:31:18), v časopise 27.10.2000
Začátek a konec





Zavřel oči,už neměl sílu dívat se na ten svět.Zažil toho tolik,už nechce vidět víc.Už nikdy.Pod zavřenými víčky cítil teplo a světlo jedné jediné svíčky..Taky už dohořívala,nesnažila se o nic,jen dohořet.Co společného může mít svíčka a starý člověk?Společnou cestu.Nic už nemění,nikam nespěchají,jen čekají na svou chvíli,smířeni se vším.

Svíčka dohořela!Starý muž našel klid!Vydechl svůj poslední vzduch z plic,srdce naposledy bouchlo,mozek na závěr vyslal svůj signál.Byl konec!Konec čemu?Žití?Snad začátek.Začátek Konce.

Jen z povzdálí do ticha odbíjeli hodiny dvanáctou.A potichu se začal snášet sníh.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.10.2000 > Mileno,
líbí se mi, že smrt nestavíš jako něco příliš definitviního: jen z povzdálí do ticha odbíjeli hodiny dvanáctou. A potichu se začal snášet sníh....
I když přišla smrt, život jde dál, hodiny odbíjejí a měří čas jako by se nic nestalo...zároveň však mám pocit, že se něco nenávratně ze světa ztratilo a nic již nebude jako dříve....

Jen, prosím, zvaž, zda by nebylo lepší podobné příspěvky publikovat v rubrice poezie, kde je bude číst a hodnotit více mnohem povolanějších lidí...
A pozor na stylistiku a opakování slov - do ticha - potichu - trošku to ruší...
Budeš-li chtít, moho tvůj příspěvek přesunout, kam si vybereš...
Tragos

<reagovat 
Čtenář - 1.11.2000 > Je v tom cosi mystického, je v tom mnoho pravdivého.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2000 > Intec
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter