Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce zaříkávání z kolekce Básně 1
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 17.9.2003 (00:05:12)
další ve sbírce>

   zaříkávání

 

vlastním terčem

třísky tvých šípů

budu vstřebávat

 

tětiva napnutá

 

při svých představách

ruším tvá příměří

 

trpkost nejistoty

párám

na třepotávé třásně

 

zářezy příkrých

výstupů a ztrát

 

až potřetí protknu třísla

třpytkou vášně

zapomeň na návrat



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 17.9.2003 >

chtěl bych vidět člověka, kterej by tohle zkusil říct v reálu...

tím mě tyhle básničky zle odpuzujou, jak jsou enigmatický a jen pro pár stejně loženejch luštílků a šmekrůfajn... uzavřenej pavilón... :o)


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.9.2003 > stanislav> Tak vidíš, a já myslela, že básně jsou proto básněmi, abychom v nich mohli mluvit jinak než v reálu.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2003 >

no, to máme na tuhle věc diametrálně odlišný pohled...

nic proti, netlačím nikomu svůj náhled násilím, ale literaturu beru jako odraz toho, jaký jsme, ne nějaký umělý svět za sklem...    


<reagovat 
jakpro (Občasný) - 17.9.2003 > Něco v tom je, ale je to asi težce zakletý, tak se mi to ttěžko hledá. Ale třeba je to schválně? Máš i lepší básničky :o)
Body: 3
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.9.2003 > jakpro> Jsem prostě hračička. Hrát si se slovy mě baví. Přesto to má velmi konkrétní a logickou posloupnost významu.

Nechci to objasňovat, abych neovlivňovala ty, kdo to teprve budou číst.
Za dva dny jedu konečně na dovolenou, tak až v říjnu.

<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 17.9.2003 > Naty> Já bych to na tvým místě taky neobjasňoval :o) Hlavní je, že tě to baví, něco se ti povede víc, něco míň, tak to prostě chodí. Tak si užij za hranicemi všedních dnů!
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 17.9.2003 >

Nevím, co máte, mně se líbí a moc..a do miniatur a blbůstek to rozhodně nepatří.

vlastním terčem

 

tětiva napnutá

 

ruším tvá příměří

 

trpkost nejistoty

 

párám

 

zapomeň na návrat


Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 17.9.2003 > Mně se líbí.
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 17.9.2003 > líbí
Body: 4
<reagovat 
probably (Občasný) - 17.9.2003 > Nemohly by ty třásně být jen třepotavé? :-)
Body: 5
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.9.2003 > probably> Aj, ja, jaj, že my dvě si ale na sobě procvičíme češtinu, viď?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.9.2003 >

mně se to líbí a myslím, že rozumím...

působí to na mě velmi smyslně a nechápu, proč to někomu přijde umělý a za sklem


Body: 4
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.9.2003 > Kelly> Trefa.
Jsem ráda, že mí "pražané" mi rozumějí.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > Kelly> nechápat je lidské...
<reagovat 
Lef (Občasný) - 17.9.2003 > :)) Pošli to Havlovi k svátku :)
Body: 5
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 18.9.2003 > Lef> Proboha, proč zrovna Havlovi a ausgerechtnech k svátku?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > Lef> co ti to přelítlo přes nos, chlape? Co tak vím, tak Havel není na tuhle poetiku... 
<reagovat 
 Lef (Občasný) - 18.9.2003 > Naty> Myslel jsem ten jazykolam, určitě by se tím mile proráčkoval :)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 18.9.2003 > Lef> Jé, je, to jsem teda nedůvtipná!
<reagovat 
čtenář a-front - 21.9.2003 > Krásná - moc se Ti povedla! Jsem celkem natvrdlej, ale tahle báseň je rozhodně k pochopení a také moc silná.
<reagovat 
čitatel (Občasný) - 3.10.2003 > nic k nepochopení, naopak ..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
2 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 (20) 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter