Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POST
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 21.8.2003 (06:59:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 21.8.2003 > Ta holka se mi nevím proč nelíbí.....dílo jako takové opět ano.....
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 21.8.2003 > :-]]
<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 21.8.2003 > toono> :-P !!!
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 21.8.2003 > Fajn
Body: 5
<reagovat 
jak (Občasný) - 21.8.2003 > ta druhá je dobrá - jinak je ta asi ta samá děvka jako ta první
<reagovat 
Mari (Občasný) - 21.8.2003 > Pokud to dobře chápu, tak jde o takové tu potištěnou obálku... ???
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2003 > Mari> taky by me to trosicku zajimalo..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > toono> Tonco a co pa  by te zajimalo???? Hmmmm??
<reagovat 
Jitex (Občasný) - 21.8.2003 > Já tu hoklu znám. Odkud jí jen znám....
Body: 5
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 21.8.2003 > Jitex> mě je taky povědoma ::-)))
Body: 4
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > Dommi> Jo????   a odkad ji znas????
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 21.8.2003 > Draculina> asi z televize
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > Dommi> ..........asi.........
<reagovat 
sédy (Občasný) - 22.8.2003 >

pekne udelany

 

jak komentar je trochu mimo


Body: 4
<reagovat 
jak (Občasný) - 22.8.2003 > ok děvka bylo moc ošklivé slovo, prostě takovýhle ženský se mi ani trochu nelíbjej jako celej nápad. Toono se mnou nemá nic společného.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 22.8.2003 > jak> aha a kdyz se ti nejaka holka nelibii tak ji hned rikas devka i kdyz ji vubec neznas!?   AHA...... a k tomu ti ji nikdo nenuti!
<reagovat 
elle (Občasný) - 22.8.2003 > :-/
Body: 2
<reagovat 
jak (Občasný) - 21.8.2003 > je to děvka vždyt to říkám - tu zná každej
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > .................jak>

jak (Nový) - 21.8. > je to děvka vždyt to říkám - tu zná každej

 

 

 

...............
...................sice nevim kdo jsi ale davej si bacha na drzku nebo prez ni dostanes.

 

                                                                     ......F.Y.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2003 > jak> davej si bacham, jaku, predpokladam ze za tebou prileti na kosteti..
<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.8.2003 > jak> myslis tak znamou jak ta d.... ktera te porodila ???
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > toono> uz mas strach ty............ modra w.....
<reagovat 
 jak (Občasný) - 22.8.2003 > toono> už jsem celej ....      snad mě neutluče banánem.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2003 > Draculina> podivej se, draculino, treba jses v pohode, nadavat mi muzes, ale tady vyhrozovat, nezlob se, to se mi ani trosku nelibi.. pekny vecer!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.8.2003 > jak> ten si na tebe chysta halilal kalilal..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > toono> 

,.....sice nevim kdo ti tady vyhrozuje ......., ale to vis..........co cekas kdyz porad jenom drzkujes a provokujes. Nakonec kdyz dostanes odpoved.............dostanes bobky......................tomu rikam "charakter".

 

PS: jestli mas vazne strach ze priletim na kosteti tak si zabedni okno a vlez pod perinu   ...........ups...a co komin??

 

Taky ho zabednis???.........jè je..mam na mysli komin na strese a ne tvuj komin

 

 

              poklona


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2003 > Draculina> no mne zatim nevyhrozujes.. ale tady nekomu jinymu..

zda se, ze hulvatstvi ti nechybi ani nejmin..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > toono> no, to rika ten pravej!.................................!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2003 > Draculina> ale, ja te nechci urazet..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.8.2003 > toono> ne, nechces?.................. a ted tu o cervene karkulce...........
<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.8.2003 > toono> TY ani nikoho urazet nemuzes...kdyt jses sam osobne nejveci urazka lidstva !
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 22.8.2003 > toono> Vy jste ale...... urážíte někoho, jen proto, že vám někdo řek, že někdo řek,že....... Sakra myslete trochu za sebe a nechte Toona napokoji....... To vám taky vadí kritika??? A to, že zkritizuje každou vaši narážku... no jasně, já bych vám taky někdy nejradši..... Co se na to třeba povznést a být ke každému tvoru příjemný, hmmmm? Je to snad pro vás tak big problém?
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 22.8.2003 > Jitex> 

drahy Jitex....proti kritice tu nikdo nic nema, ale to co tady predvadi Toonicka ci Jak nema s kritikou nic spolecneho.

 

Pokud mas na mysli kritiku Viz: JAK  ze modelka na me fotce je "devka".. tak to teda nevim.............

 

Tu holku tady nikdo nezna a urazet ji nenecham!!!!!!!!!!

 

                        Poklona


<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 22.8.2003 > Draculina> Dobrá dobrá. Jsem tady nová, tak se zeptám zjevně trochu hloupě. Toono a jak spolu mají něco společného? Jen to chci vědět.
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 22.8.2003 > Draculina> A mimochodem, mně se to moc líbí, takže žádnou jedovatost
<reagovat 
jak (Občasný) - 23.8.2003 > No nebudem se hádat je to fakt kýč. Proč celá ta zbytečná diskuze?
<reagovat 
promethea (Občasný) - 22.8.2003 > mila draculino, muzu par svojich postrehu
1. Pocatecni fotky /Apocalyptica…/ nebyli zle.
2. Tvuj kolazovy – retro – demonicky styl me moc osobne nebere…Na mne je to prilis “sladke”, dojem “dark art” ve mne nevyvolava, i kdyz par veci/casti se mi i libili... ale neberu ti, co delas, kazdy ma jiny projev…verim, ze mas s nema urcite spoustu uspechu jak u obyc. lidi tak i v reklamn. branzi…a to ti, holka, preju
3. Pozdeji me zamrzelo, jak jsi zacala reagovat na kritiku, konkretne Toona, Lipiko…treba ted konkretne – naposledy se jenom pridal k otazce Mari, a uz jsi zareagovala dost nepratelsky…SAKRA LIDI, NECHTE TOHO. NEVIM, CO VAM TO PRINASI?!!! jo, zvysuje je vam to sledovanost vasich del (chich – dobry obchodni tah).
4. Uprimne - podpora tveho obdivovatele Hanibala te spise shazuje. Pokud bych mela takoveho kamose, rozhodne bych mu takovy styl vyjadrovani pod mym dilem zakazala /i kdyby to myslel jako podporu/
5. tot vse, jdu se splachnout do sve galaxie, abych tu porad na Totemu nemudrovala

ps: souhlas s tebou, poznamka kolegy Jaka byla opravdu dost hnusna a neopodstatnena

<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 20.10.2003 > promethea> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter