Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci ANTISVATOST z kolekce michgod
Autor: Michgod () - publikováno 29.10.2000 (23:50:13), v časopise 3.11.2000
další v kolekci>
Svatý je ten kdo nechce žít,
je odsouzen k smrti a utrpení.
Stačí se zeptat proč?
Ale odpověď nikdo neví,
je to tajný
protože pak by nebyl žádný svatý.
Někdo pod tím hledá kdo ví co,
ale je to ztracený život
a pak strašný skon.


Poznámky k tomuto příspěvku
nag Glögg (Občasný) - 3.11.2000 > ... co tím chtěl kdo říct?
Technicky se svatým kdo může stát až po smrti, takže je logické, že nechce žít, neboť mrtví už toho moc nechtějí. K smrti jsme odsouzeni všichni, k utrpení též.
Na téma "ztracený život" by se daly vést sáhodlouhé diskuze i u "nesvatých"...
PS. nejsem křesťan a mučednictví se nezastávám, jen mi podobné texty jdou proti srsti. Autor měl snad i snahu nám sdělit vlastní pocity, učinil tak ovšem velmi nešťastně, formální i obsahově.
<reagovat 
Čtenář - 3.11.2000 > mám dojem, že svatý není jen ten, kdo umře mučením,ale ten, kdo dobře žil a hájil dobro-i za cenu svého života. A ne všichni svatí umřeli mučednickou smrtí.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.11.2000 > Mno, nevim, nevim ... ale tak se mi ta basnicka zda hodne tzv.provokativne psana, aniz by ses zamyslel nad podstatou te myslenky ... nevim ...
<reagovat 
Michgod () - 4.11.2000 > tim chtel satanista rici ze je zbytecny takhle mrhat svim jedinecnym zivotem... k smrt patri k zivotu takze mi nejsme vvsichni odsouzeni a utrpeni?... jen podle krestanstvi ktere znas vsech dela hrisniky.. autor tim rekl sve pocity... autor tim rekl svuj nazor a autor tim rekl pravdu.. proc byhc mel dodrzovat naky pravidla kteri sou ructeni jen abyh byl pouhym nastrojem v rukou hlav cirkve... abych pak umrel pro dobro vsech a ja z roho zivota nemel nic? .. lip pomuzu vsem kdyz zit budu.. kdyz budu mrtvej nezmuzu nic... ... dobro a zlo.. je relativni.. co je pro nekoho dobre... muze byt pro druheho zle...
a tomu tretimu... ja sem nad tim zamejslel docela dlouho.. provokativne? ano.. kdyby to bylo strohy. .a nudny nikoho by to nezaujalo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter