Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Banální bajka z kolekce Slovní hříčky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 24.9.2003 (07:42:11)
následující v kolekci>

 

Baculatý benešovský brusič Bohumír Barták (bezúhonný bibliofil) bumbal bezkonkurenční božkovskou borovičku. Brrrr! Báječný bliják! Borovička bortí bariéry, bezprostředně burcuje buňky, bystří bulvy, bičuje bakterie. Barták bude brzy bezmyšlenkovitě blábolit bezbřehé blbosti. Bude bezcílně bloudit brilantně budovaným barákem (budovu budoval berounský Bytostav). Bude blednout bolestí, baňaté břicho bude bezesporu bobtnat.

Blinkal. Blankytné běhouny baráku blinkáním bělaly (blbá barva). Bláznivá bába Bartáková (bodrá, baculatá, bezzubá blondýna) brblala: "Bezohledný blbče, bezcharakterní barbare, bezzásadový bídáku, bezprizorní bačkoro, bezbožný bolševiku! Budeš balit bágly!" Blýskla bojovně bělmem. Bezcitně bouchla blijícího Bohumíra bytelným býkovcem blízko boltce. Bledému Bartákovi bobtnala boule. "Bábo, buď benevolentnější," blekotal bolestivě. Bernardýn Bohouš bojácně blafnul. Barták bědoval: "Bez božkovské borovičky bych byl bezpochyby bezvadný boy..." Bouchnul butylkou: "Bábo, budu bez borovičky, borovičku budu bojkotovat," básnil blouznivě. Bartáková blaženě baštila bahamský banán. Barták bleskově breptnul barytonem: "Bábo, budu bumbat brandy!" Bartáková byla blízko bezvědomí...

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Cum-ley (Občasný) - 24.9.2003 > Boží!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.9.2003 >  Boží
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 24.9.2003 > Boží blbina!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.9.2003 > to bude sérijka:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 24.9.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rabako (Občasný) - 24.9.2003 >

brandy je taky tekutina - šup s tím do Salmovské!!!! :o)))))

Parádní!!!!!


Body: 5
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 24.9.2003 > rabako> Nevím, jestli Yfču někm vytáhneš. Já jsem jí několikrát zval na kafe a nešla. Musíš si nějak šplhnout.
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 24.9.2003 > Nejvíc mě rozesmál bezbožný bolševik.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.9.2003 > Tohle se mi strašně líbí. Já bych nic tak dlouhýho nenapsala.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.9.2003 > zase pět, je to neuvěřitelné, ale zase pět.Yfčo pořád čekám na Y:o)A když ne, tak aspoň Ť.:o))
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > quentinbubakoff> 

Ť? Ťulpas ťapal...


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.9.2003 > bobtnaly koule, sem čet, jsem to ale pako... všude b a já tam vidim k...
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > stanislav> Místo "b" čteš "k"? Ty máš nějaké zdravotní problémy?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.9.2003 > Yfča> jasně, jsem celej bolavej, vod paty po šešuli... brm brm. 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 24.9.2003 > Hele, bejby, nejsou ty tvý baby nějak moc dominantní???
Až Alkajdovní!!!
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > HáDé!> Já náhodou Bartákovou znám. Myslím si, že jsem ji vykreslila až moc jemně a něžně...
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 24.9.2003 > ty seš ale hračička  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 24.9.2003 > :))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.9.2003 >  máš fakt dar
Body: 5
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 25.9.2003 > ty tvý jednopísmenkovky fakt nemaj chybu :o)) Bezcitně bouchla blijícího Bohumíra bytelným býkovcem blízko boltce... to je prostě paráda :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 25.9.2003 >  teda přiznám se, že ty předchozí jsem ani jednou nedočetl do konce...ale těďka se to povedlo a bylo to prima počteníčko....boduji baculatým bobkem bohyni bláznivých blbostí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 25.9.2003 > jó
Body: 5
<reagovat 
asi (Občasný) - 26.9.2003 > Je to skvělý, ale místo závorek můžeš použít čárky, nebo klidně začít novou větu. Pořád to bude přehledné a bude to vypadat líp.
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 26.9.2003 >

a budeš časem dělat eště fikanější ?

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wynton (Občasný) - 25.9.2003 > Bylo by bláznivé bodovat banální bajky, blekoty a bláznivinky baculatými bodíky.
<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 26.9.2003 > Ignác Heligón> Bezvadně budované bláznivé bajky boduji baculatými body!
<reagovat 
 wynton (Občasný) - 28.9.2003 > Flegmatik> blablabla! Byla-li by bajka bezvadně budovaná, bodoval bych. Byl bych blb, bodoval-li bych běžně břichatými bobíky (bodíky) bláznivé, ba blbostí bezvýznamné bajky. Bude-li bájet blbůsty, bodíky bebudou...
<reagovat 
Varial (Občasný) - 28.9.2003 > Tak tady jeden velký RESPEKT !!!!!
Body: 5
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 29.9.2003 >

Super, Yvčo. Jen jsem si do dnes myslel, že "blinkají" pouze děti. Takové jemné slovo pro tak hrubozrnné činnosti. Ale snad někteří dospělí taky jen tak jemně blinkají... no, nějak jsem se do toho zamotal, tak raději končím.

Fajn fajn.


Body: 5
<reagovat 
Hannula (Občasný) - 29.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
guy (Občasný) - 4.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 6.10.2003 > Ba, bába Bartáková Bohouše bije. Bude bručet, babizna!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 13.10.2003 > Báječné! :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 29.11.2003 > Dost dobrý - kupodivu to má i smysl, což u těhle věcí na jedno písmeno vždycky nemá. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter