Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kam se hrabou ufouni ...
Autor: Nikola (Občasný) - publikováno 3.9.2003 (08:21:16)

Kam se hrabou ufouni...

 

aneb

 

osobní tragédie makového mlýnku.

 

 

Český klub skeptiků a jiní odpůrci pokroku stále brojí proti tak banálním skutečnostem našeho života jako jsou ufouni, skřítci a jiné vesměs uvěřitelné jevy.

 

Pcha! To chce osobní zkušenost, potřást si tlapou se zeleným mužíčkem, nafasovat zánovní krumpáč od skřítka ... pak můžete zasvěceně diskutovat, zda sousedova žena otěhotněla s tím nebo oním a vůbec, zaujímat zásadní postoje. Je to můj případ. Ne, že bych měl pochybnosti o tom, jak otěhotněla sousedova žena, v tom jsem s ní zajedno, ale mám čerstvou osobní zkušenost se záhadami, proti nimž je zjevení UFO snadno vysvětlitelná sranda.

 

Jak už to v historii bývá, kulisou k tomuto dramatu se stalo místo jinak neznámé a nevýznamné -  totiž kuchyň. Jistě jste napjati, co se to mohlo odehrát v prostředí tak obyčejném? Jev sám je v dimenzích našeho státu běžný a známý, totiž mizení za bílého dne. Je to trik známý eskamotérům v cirkusech i českých bankách, což ve výsledku není zas až takový rozdíl. Přesto však má zmizení mlýnku na mák, k němuž u nás došlo, povahu odlišnou, tajemnou a nepochopitelnou.

 

Zmizení vyšlo najevo v neděli, kdy moje žena tradičně peče buchty. Ona tak činí i v jiné dny, třeba pondělí, úterý, středu, čtvrtek a pátek, ale to jsou děti doma dřív než já, takže skutečnost pečení je znejistěna, neboť zdánlivě nemá žádný výsledek.

 

Mlsní sousedi nám přinesli několik bulv řepy cukrovky, neboť si dobře pamatují, že se u nás mluvilo o úžasně dobrých buchtách zvaných řepánky a k těm je od cukrové řepy jenom krok. Jenže v tom kroku musíte udělat těsto, dát ho vykynout, přinést ze špajzu mák, vyndat ze šuplete mlýnek ... 

 

No jo!   A jsme u toho! Ten mlýnek tam nebyl!  Zájem cirkusových eskamotérů jakož i bankovních ředitelů bych vyloučil. Předmět sám - tedy mlýnek na mák - nepatří do jejich repertoáru. Dokonce ani mimozemské civilizace nepadají v úvahu, začít první kontakt krádeží mlýnku je blbost nehodná jakékoli formy rozumného života.

 

Po vyloučení těchto běžných příčin mizení stojíme před záhadou nutící nás zaujmout filosofická stanoviska agnosticismu učícího o nepoznatelnosti světa.

Křížovým výslechem všech zúčastněných bylo prokazatelně zjištěno, že 1)  mlýnek existoval  2) byl naposled viděn asi před měsícem  3) v inkriminované době se kolem nepohybovalo žádné podezřelé individuum, vyjma členů rodiny.

Výslechem v hypnóze bylo dále zjištěno, že poslední vzpomínka mé ženy, která souvisela s mlýnkem byla - že si ho dá blíž k ruce, aby nemusela až do šuplíku. Potom mlýnek, přesvědčený o svých domovských právech vzhledem k dotyčnému šuplíku, uraženě zmizel.

Informoval jsem postupně BIS, FBI a Interpol. Nasazoval jsem stále tvrdší páky. Nakonec jsem v nouzi slíbil dětem finanční odměnu za jeho nalezení. Byt se změnil v archeologické naleziště s vykolíkovanými parcelami a ... a nic!! Ztratil se. Bůh nahlédl marnost existence mlýnku a rozložil ho na atomy. Nevím.

 

Kdybyste někdy narazili na bezprizorní mlýnek krčící se v koutě, buďte na něj hodní.

Je již dlouho sám a opuštěný a ...       ...a řekněte mu, ať se vrátí.             Děkuji.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 3.9.2003 > Mám podobnou zkušenost s mašlovačkou. Že by nějaký celonárodní komplot? :o)
<reagovat 
Nikola (Občasný) - 3.9.2003 >
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.9.2003 > Líbí se mi Tvůj bohatý jazyk hihi, nevím, jak jinak to říct. Jen sem doufala, v nějaký konec......
Body: 5
<reagovat 
Nikola (Občasný) - 3.9.2003 > Pokud se vrátí, budu neprodleně informovat
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 3.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.9.2003 > mne teda Buh rozlozil na atomy neuveritelny mnozstvi fusekli...ale komu ne...ze jo? :)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.9.2003 > peetea> 

PT: fusekle se ztrácejí v pračce Mařeně, neboť ona je požírá, to je přece jasný!!!

Nikola: docela vtipně napsané :o))


Body: 4
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 3.9.2003 > Nemám ráda tvrdý páky, jen tvrdý ptáky!
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 3.9.2003 > Líbilo!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter