Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Denik P. II. z kolekce Deniky P.
Autor: aq. BoBB (Občasný) - publikováno 7.9.2003 (19:28:01)
další v kolekci>


Kelly (Občasný) - 9.9.2003 > Víš, Rezi ani Fines jsem na Totemu osobně nezažila. Jen jsem slyšela...
Naštvalo mě to, že se tady apriori snažíš (zřejmě pod optikou událostí s F. a R.) vidět nějakou skupinu "mocných", která podniká jakési odvetné akce proti těm, kteří nepatří mezi ně. Jestli sis všiml, ani já, ani redakce nic podobného neděláme. Na nikoho osobně neútočíme, necháváme všechny svobodně psát, co je napadne, a svobodně se k jejich dílkům vyjadřujeme. Je přirozené, že ne všechno se líbí všem, a pokud o nějakém příspěvku nemám valného mínění a mám potřebu to autorovi sdělit, nic by mi v tom nemělo bránit, ani obavy, že by si to autor náhodou mohl vzahovat osobně. To je ovšem ta poslední věc, kterou bych dělala - směšovat dohromady člověka a jeho tvorbu.
Takže tohle není žádný klan a žádné tažení proti nikomu!!!
BTW - vždyť jsme se viděli osobně, tenkrát ve Fantazii - máš pocit, že by kdokoliv z přítomných na někoho útočil??? Bylo to naopak velmi příjemné posezení, ne???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter