Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Denik P. II. z kolekce Deniky P.
Autor: aq. BoBB (Občasný) - publikováno 7.9.2003 (19:28:01)
další v kolekci>


 aq. BoBB (Občasný) - 10.9.2003 > Bobr> 

Bobre, taky vidis a ctes jen co chces?  Cti prosim te poradne to co pisu, nebot zacinam nabyvat dojmu ze se zacinas chovat jak bulvarni novinar. Vytahnes si jen to co se ti hodi...

Pokud mas pocit ze jsem neseriozni, tak jsi vedle jak ta jedle... Precti si co jsi napsal, pak se nad tim zamysli a precti si pak me reakce. Povazuji je za uprimne, bez davky sarkasmu, cynismu a neserioznosti... Pisu veci tak jak je vnimam. Nikoho neobvinuji, hovorim obecne. Tak o co ti jde opravdu nevim, pripadne mi ze placas jen to co se ti hodi, nebo jak tomu mam rozumet?  Nemluve o tom mentorovani...

 

Osobni utok bych mohl brat spise z tve strany, a argumentovat okridlenym : Kdo chce byt psa, hul si vzdycky najde?! Neopominaje fakt, ze jeste muzes zminit, ze se citim ublizene.... Ano tohle je sarkasmus...  

 

ps. Necitim se zneuznane ...   Myslim, ze pres 50 prizpevku s prumerem pres 4,5 hovori za sve (nemam ale rad statistiky).

 

p.s.s. Az se nekde napises nebo reknes ze respektujes svobodu slova, pravo na nazor, nebo pocity... Tak se pak podivej dlouze do zrcadla. Protoze je mi z tvych reakci opravdu divne. Tohle muzes brat jako osobni utok. Ja tu tvou reakci taky takhle vzal...

 

Zbytek bez komentare...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli aq. BoBB
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter