Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Sášenka z kolekce Postavy
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 9.9.2003 (22:44:52)
další>

 

 

C.G.J. o Sášenkovi: Málo trpělivosti a málo hloubky, samé malichernosti a mlžení, spousta toho, co není k ničemu…

 

Ty dilino, a to jako stojíte ve vokně, záklon a flanděru kořalky vypijete?

Jedním dvěma hlty, černý bratře…

Popijeme, legrace si s bratříčky užijeme… Ej…

Telefonem mobilním bratrům zavolám, sezvu je, bratříčky žíznivé, ej, zvěř na rožni upečeme, do ránka vodečku lemtáme…

Řekni ten o těch kozách, Sášenko, řekni ho! Tady mladík ho ještě nezná.

Přemlouvat se nenechám, ej, tak pouvažuj, co má žena ve svých dvaceti na prsou? Nuž, sokole?

Koukáš zadumaně, prd však vydumáš, tak tedy - sperma, ej, bohatýre!

A ve čtyřiceti? Nuž, mládenče jasný?  - brilianty, ej…

A v šedesáti? Nevíš? haha… no přeci gumu od tepláků…  sokolíku, ech, vtipné kaše jsem pojedl, trapným knedlíkem ji zajedl, ej ja…

Jak bratříčci z Bulharska říkají: ženy, ženy, ženy, tahaj z lesa kmeny... Oj...

Sášenko, tys Rus?

Co tě nemá, rus je hmyz, ha hahaha, já člověk jsem internacionální, mě v každé zemi v každém restaurantu rádi pohostí…  Ej… Sokole jasný zraku čistého!

A Sášenko, tu o tom výtahu, tu tvou historku, nedáš k dobru?

Vyčkej, hrdlo svlažím, historkou vás oblažím… Ech…

Jak jen to bylo? Hlava málo mi již slouží...  Ech! Doušek do hrdélka a ono samo se rozezpívá...

Kterak jsem obsluhoval výtah v hotelu špičkovém, svítilny křišťálové všady, koberce, běhouny rudé vůkol, mahagonem dvéře zdobeny? 

Ano, tuhle, Saško! 

Joj, a na silvestr, to je když končí rok, hahaha, se kajuta elevátoru zablokovala... mezi desátým a jedenáctým patrem to bylo... horda turistů v ní do rána mezinárodně nadávala... Pruští hanebníci! Samí oškliví muži, nároků vysokých, humoru pražádného, žen mladých nikde... Trpěl jsem mezi nimi jak zvíře raněné, ojoj. Technik hotelový opit byl a nedbal zvonění záchranných zvonců z kabiny té klaté zdviže. Ech...

Ta je tedy hodně slabá, tahle tvoje historka, Sášenko.

Slabá, silná, hlavně, že si tak po lidsku rozumíme, ej!      

 

 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Vaněk (Občasný) - 8.9.2003 > přeci guma od tepláků je vrchol celého opusu, je to drsný, sedlo to, ale celkově bych to viděl za 4:)
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > Petr Vaněk> díky ti...  myslím, že prase je lepší medvěda... meďu beďu jsem věnoval Ibrahimovi Baldurovi, na Sášenku zbylo selátko...
<reagovat 
Minehava (Občasný) - 9.9.2003 >
Body: 4
<reagovat 
Monty (Občasný) - 9.9.2003 >

Ano, guma od tepláků je opravdu místem, kde příběh vygraduje, ale aj jináč jest to dílko pozoruhodné, až placama geniální.

Jsi dobrý vypravěč.


Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 9.9.2003 > cheche, vtipné kaše jsem pojedl, trapným knedlíkem ji zajedl - moooc pěkná hláška
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 9.9.2003 > Dobře napsané!!
Body: 5
<reagovat 
Lef (Občasný) - 9.9.2003 > ej, ta věčná cirkusová ruská duše ...
ej, ta po vódce i s kostkou děsu ...
ech, jak rád bych tě doporučil, bílý slovanský bratře,
ale nemám už, nemám čím ?!!
ej, Nudaně Onanézové jsem všechno dal, na ex se vyčerpal a až pak se k tobě, bohatýre, propil ...

(silná, silná, hlavně, že si tak po lidsku rozumíme, ej! )*
Body: 5
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 9.9.2003 > není vůbec zač, Stando;)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.9.2003 > Petr Vaněk> se mi zachtělo časem udělat sérii postav, kde bude jako jakási charakteristika zviřátko, uvidíme, jestli mě to nepustí...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 9.9.2003 > Tůze cheská minyatůrka  !! Oj, kým jazykem psána jest  !
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.9.2003 > Delight> je to jazyk značně prosycený hlubokou myslí na mělkém základě....
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 9.9.2003 > Nějak i v téhle vcelku zdařilé věcičce byla cítit tvoje tipická Vašinérie myšlenek. Pěkný humorno. Tos měl zapíchlou infuzi samohonky, když jsi to psal?
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.9.2003 > Kolben> 

díky...

ne, byl jsem zcela střízliv, ale já si umím vybavit i to největší psycho a hnedle jsem v tom...


<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 9.9.2003 >

A prušáci - ti jsou ohavní! Ale ruský bohatýr? Skolí i Kostěje nesmrtelného!

Napsáno hodně osobitě!


Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.9.2003 > HáDé!> 

hlavně se člověk nesmí stavět na hlavu, to mu pak kapku nefungujou tělesný funkce!


<reagovat 
Yfča (Občasný) - 10.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 10.9.2003 >  Pobavilo.
Body: 4
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > nejlepší je selátko. mám pro prasata slabost. :)))
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 10.9.2003 > ...tak to sem prochrochtal
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 11.9.2003 > Ruskaj bylina Vašinovskaja. 
<reagovat 
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > Ajaj, široká duše, tenhle Stanislav. Ten trapnej knedlík je vážně megašpic ( asi to začnu používat ).
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 24 25 26 27 28 29
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter