Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návštěva soukromého parku
Autor: afro (Občasný) - publikováno 9.9.2003 (04:12:29)

Kouř prosetý aurou vrže mezi zuby,

tiše oddychuješ v prachových polích,

rozkrýváš vzduch, spáry v předloktí.

 

Je přetěžké odolat útoku feromonů,

voníš mi v uších, ústech, spáncích.

 

Postavím iglú, klidně i ze sypkého písku

a pozvu tě ke splývání.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 9.9.2003 > nějak málo...  nějak divně...
Body: 3
<reagovat 
janulka (Občasný) - 9.9.2003 > Hezké vyznání lásky, myslím, že je třeba psát milostnou poezii, ikdyž jsem ještě takovodle nečetla nikdy. MOc poetické to není, ale jiné. Proto se mi to líbí.
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 9.9.2003 > Pěkná věc.
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 9.9.2003 >

Krásné , moc se mi líbí,  akorát nevím ty spáry v předloktí ;-) co to je?


Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.9.2003 > splývání mě moc nevzalo...
ale to iglů*!!!!! a já to slovo navíc už tak dlouho neslyšel:))

rozkrávýní vzduchu*
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.9.2003 > a tohle já můžu!!! dokonce mi to přijde kapku kelluší :o)))) ale u mě by to byl spíš SouthPark
Body: 5
<reagovat 
 afro (Občasný) - 9.9.2003 > Kelly> Dík Kell! Já Ti dám Kelluší - je to afro kousek jako hrom...
<reagovat 
rabako (Občasný) - 9.9.2003 > a pozvu tě ke splývání........ to je najednou něhy na afra!!! :o))))) ........ pěkná!
Body: 5
<reagovat 
 afro (Občasný) - 9.9.2003 > rabako> I afro má své dny...
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.9.2003 > Tak mě, kromě celku, dostaly přesně ty spáry v předloktí.
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 9.9.2003 > Vždyť víš.:o+ Přečti si parafráze od..sakra, já to jméno zapomněla, ale zjistím Ti to. Každopádně kniha se nazývá Láska je kytarové sólo. Jinak parafráze na písně Beatles. Konkrétně se jukni, pkud máš zájem a příležitost, na píseň Jsem kámen, jsem ostrov. Pak mi dej vědět Tvůj názor.:o)
Body: 5
<reagovat 
 afro (Občasný) - 9.9.2003 > Přáníčková víla> Určitě Tě budu atakovat...
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 12.9.2003 > Přáníčková víla> Jsem kámen, jsem ostrov - to mi spíš než Beatles připomíná Simona a Garfunkela, tedy jestli toho druhýho píšu správně, ta písníčka se v originále jmenuje I am a rock a někde tady mám od ní překlad.
Jseš si těma Beatles v tomto případě jistá?
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 10.9.2003 > a-front> Už se těším:o).
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 12.9.2003 > Naty> Moje chyba:o)..Součástí té knihy..sbírky jsou i parafráze..převážně na písně od Beatles, tak jsem si to spojila. Děkuju. A je to Simon.
<reagovat 
 afro (Občasný) - 23.9.2003 > Přáníčková víla> Tak jsem nebyl úspěšný, a to jsem se i celkem snažil - ne jako obvykle...
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 24.9.2003 > a-front> No nevadí, i tak jsi mě mile potěšil:o).
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 26.9.2003 > Moc pěkná!
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 8.10.2003 > to je az prilis erotiky na muj vkus .oDDD
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > aj aj.. :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter