Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
...dokud je čas
Autor: Black (Občasný) - publikováno 8.11.2000 (21:29:00), v časopise 9.11.2000
Každému se stalo, že nestíhá. Málo času a tolik práce – učit se, jít ven, na pivko, … Jindy máte času moc a práci žádnou. Chtělo by to hospodařit s časem. Ale jak?
To sice nevím, ale co vím, je, že dokud je čas, nejsme nervní, zbrklí, zapomnětliví. Otázkou je, jak si zajistit čas. Všichni tvrdí, že dnešní doba je rychlá, nabádají nás k zastavení. My se umíme zastavit, ale horší je znovu se do shonu dostat.
Pokud máte lásku, milujete celým srdcem, všechen čas je věnován jí. Pokud vás čeká zkouška, všechen čas věnujete přípravě. Pokud máte čas,…
Pokud máte čas máte šíleně moc. Máte několik mnoho sekund jen a jen pro sebe, pro jiné. Můžete udělat cokoliv. Můžete kohokoliv potěšit, naštvat, urazit. Za chvilku však ten čas už mít nebudete.
Je právě teď a jindy nebude. Jindy budou jiné okolnosti a nebude to už ten volný čas, co teď. Takže dokud je čas, dělejte všechno, pokuste se o nemožné, protože pokud to neuděláte, ty chvíle jsou nenávratně pryč. A nikdo vám je nevrátí. Čas se zastavit nemůže. Vy ano. Můžete plno věcí. Třeba právě jedna z těch věcí vám navždy změní život,……., třeba vás zabije.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter