Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Massacre Melodies
Autor: Mildouch (Občasný) - publikováno 23.9.2003 (18:57:50)

Massacre Melodies

 

Automobil se zakrytou poznávací značkou sjel z hlavní silnice. Tlumené světlo reflektorů ostře prořezávalo okolní tmu, ale dvojice mužů uvnitř se nemusela obávat, že by je spatřil někdo nepovolaný. Bledá tvář měsíce jim sice připomínala vybělenou lebku, ale to jim při práci nevadilo. Blížila se půlnoc a auto konečně dorazilo k cíli své cesty. Muži tiše vystoupili a chtěli se zbavit nebezpečného nákladu. Byla to poslední zastávka na dnešní noc. Neměli kam spěchat a tak si starší s drobnou jizvou na pravé tváři zapálil cigaretu a pohodlně se usadil na kapotu. Jeho kolega zatím otevřel kufr a pak společně vyložili plechový barel.

Pro jeho úkryt si nemohli vybrat lepší místo. Stará chemička ukrytá v lesích pár mil za městem jim už několikrát dobře posloužila a tak neměli důvod, proč ho měnit. Rozpadlá betonová hala a rozlehlé zapáchající jezírko obklopené mrtvými stromy byly pro nezvané návštěvníky dostatečným varováním, aby se sem ve vlastním zájmu raději nikdo nepřibližoval. V poslední době se v okolí začaly objevovat dvojhlavé ještěrky a šestinohé žáby…

Chlapík s jizvou dlouze potáhl ze zapálené cigarety a s pobaveným úsměvem sledoval svého druha, který se právě vrátil zpět do dětských let. Mladík prudce trhl rukou a šeptem prohodil: “Má mě ráda.” Brzy však následovalo i skleslé: “Nemá mě ráda.”

Kuřák pozorně sledoval svého přítele, ale když mládenec ukončil čtvrtou sérii, neodolal, aby se nezeptal na bližší podrobnosti: “No tak pane Woode, nechci tu prosedět celou noc a poslouchat tu tvojí dětinskou hru. Kvůli komu si tu vlastně děláš trhací kalendář?”

“To by bylo na delší povídání, ale ještě máme chvíli času, tak bych snad většinu mohl stihnout,” pronesl zpocený mladík. “Ivanku z Hellu přece určitě znáte… A má mě ráda…”

Kuřák už o ní slyšel. Začínala jako barmanka, ale brzy začala klientům nabízet i něco tvrdšího. Bohužel zrovna tehdy dorazili dva “civilové” a šla na noc do chládku. Boris s Ivanem jí z toho sice dokázali vysekat, ale už jí nedovolili, aby se vrátila na původní místo. Začala vysedávat na barových stoličkách a nabízela přítomným své služby.

Ukrajinští bratři totiž neměli rádi, když k nim někdo kvůli své blbosti přivedl chlupatý a tak měla posloužit jako výstražný příklad. No a mladej se nám do ní zamiloval. Tohle by do něj neřekl. Asi nebyl o moc chytřejší než ona…

“Já vím, co si asi myslíš, Hammere, ale poznal jsem jí už dřív a vždycky to byla taková milá holka. Ráda vařila a když jsem se vracel z práce, aspoň jsem vždycky dostal teplou večeři a nemusel se starat o to, v jakým baru budu trávit noc. Jo sice tenkrát v Hellu trochu ulítla, ale každej se musí nějak živit…,” řekl Wood provinile a tázavým pohledem se marně dožadoval pochopení ve tváři svého staršího přítele.

“Všechno bylo v pohodě, než za ní přišel její brácha, kterej u Borise potřeboval srovnat svoje dluhy. Ivanka je moc hodná holka a tak mu jenom chtěla trochu pomoct…”

Hammer to ale už slyšel trochu jinak. Z miláčka jeho přítele se během chvíle stala luxusní společnice, ale i tenhle slušnej výdělek jí brzy přestal stačit. Začala hrát riskovat a společně s bráchou si vybírali zazobance, který by mohli pořádně oškubat. Koncem měsíce ale kšeftů už moc nebylo a tak naše nóbl slečinka vzala za vděk jedním studentem, co měl nějaké psychické problémy. Z počátku to vypadalo na velkej úspěch, protože pár prášků do pití znamenalo další dokonale vybílenej kvartýr. Mládenec sice pak měl doma co vysvětlovat rodičům, ale naštěstí byli natolik rozumní, že to nešli nikam hlásit. Bohatě jim stačilo, že má synáček pořádnou ostudu. Jenomže chlapeček se těžko vyrovnával s tím, že vypadá jako úplnej blbec, k ránu si před Hellem počkal na Ivanku a břitvou jí trošku upravil fasádu.

Boris neměl rád, když se ho někdo pokusil podrazit nebo ubližoval jeho holkám, jenže Ivanka si za to mohla sama. Ideální výstražnej případ, jak dopadne někdo, kdo podruhý zklame jeho důvěru. S novým obličejem se totiž dost blbě získávaly kšefty a tak brzy skončila u svejch oblíbenejch drog. Tentokrát je ale neprodávala a byla ráda, když jí někdo občas trochu nechal za “malou” protislužbu. Postavu měla ještě pořád pěknou…

“Jasně mladej, jenom chtěla trochu pomoct bráchovi, co měl zrovna nějaký trable,” odpověděl k Woodovi a odhodil dohořívající nedopalek.

Boris se na Ivanku vykašlal, ale to neznamenalo, že by někdo mohl beztrestně vztáhnout ruku na jeho chráněnkyně. Na horkokrevného studenta vypsal odměnu, ale jeho oblíbená dvojice pomocníků se sama nabídla, že si to zdarma vezme na starost.

“Nemá mě ráda,” vykřikl znechuceně Wood a nakopl plechový barel.

Hammer k němu přišel a přátelsky mu položil ruku okolo ramen. V okolí se sice občas potulovala divná zvířátka, ale když se podíval do sudu na zkrvavené ruce spoutaného mládence, těžko by kolegovi vysvětloval, že tu najde někoho s jedenácti prsty, aby mu ta jeho dětinská matematika přinesla očekávaný výsledek.

Mladík vytáhl pistoli s tlumičem a přiložil jí studentovi k čelu. Když si Hammer všiml prosebného výrazu v jeho očích, raději odvrátil zrak. Neměl slabý žaludek, ale taky nemusel vidět všechno. Jediná věc, která ho na Woodovi štvala, bylo to jeho nutkání mít vždycky všude poslední slovo: “Tak to vidíš, stejně mě má rada,” a brzy se ozvalo tiché cvaknutí doprovázené dutým dopadem bezvládného těla na hladkou stěnu plechového barelu. Kuřák mu to zrovna v téhle chvíli nechtěl vymlouvat. Nestál o jeho pekelnou manikúru.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 23.9.2003 > číst se to dá, ale že by mě to uplně vtáhlo nebo tak, to ani ne...
výhrady ale žádný velký nemám... :o)
Body: 5
<reagovat 
 Mildouch (Občasný) - 23.9.2003 > stanislav> No, tahle kratší věc může být pouze konceptem k mnohem delší povídce o rozsahu cca 10 stran, protože motivů, které je podle mého možné rozepsat, je tam spousta. Zatím jde pouze o to, jak celý "masakr" přijmou čtenáři (čti jestli se vyplatí ho přepracovat a "nafouknout")...
Jinak děkuji za pěkné hodnocení :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.9.2003 > Mildouch> já nevím, já si myslím, že ten rozsah je akorát, kdybys to protáhnul, vzniklo by z toho něco úplně jiného, to by sis musel přizvat na pomoc dašlí motivy, zápletky, rozvětvilo by se to apod., k tomu účelu, k jakému je to teď, je tenhle rozsah akorát, si myslim...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.9.2003 > Já jsem teda z toho trošku zmatená.....asi jsem to četla moc rychle..no nic.
Body: 3
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.9.2003 > Rozhodně to špatné není. Myslím si, že rozhodně stojí odpublikovat pokračování.
Body: 4
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 29.9.2003 >

neeeeee, fuj, vrazda (je to tezkopadne jako prase)

a protoze prumer priblizuju realite, tak ti ho vlastne vylepsuju


Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter