Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Chcete vědět proč jsem tak unavenej?
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 26.11.1999 (16:21:20), v časopise 27.11.1999
Chcete vědět proč jsem tak unavenej?

Doteď jsem si myslel, že je to chudokrevnost, nedostatek vitaminů, dietní strava či jiné věci. Ale teď jsem objevil pravý důvod únavy. Jsem přepracovaný.

V téhle zemi je deset milionů lidí. Z toho čtyři miliony jsou v důchodu, takže zbývá šest milionů lidí na práci. Z těch jsou dva miliony ve školách, takže zbývají čtyři. Z toho dva miliony pracují pro státní či místní úřady a organizace. Takže zbývají dva miliony na práci. Z toho je půl milionu v armádě, policii a pohraniční stráži a další půlmilion jsou ženy v domácnosti. Ze zbylého milionu pracuje 900 000 ve státnich podnicích, takže zbývá 100 000. Z nich je 85 000 v nemocnicích nebo v invalidním důchodu. A podle poslednich informací ministerstva vnitra je v našich věznicích a nápravných zařízeních všech stupňů celkem 14 998 lidí.

Takže zbývají na práci dva lidi.

Ty a já. A ty si teď sedíš u počítače a čteš si Totem.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter