Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
UFO
Autor: Michaelenka (Občasný) - publikováno 13.11.2000 (07:16:47), v časopise 16.11.2000
Zpráva o vidění UFO /důrazně/
Hl. hrdinové: reportér, babky
R:- Tak jsme tady, abychom se na vlastní uši seznámili s ženami, které SPATŘILY UFO!!!!
R:- Tak co, co jste to vlastně onoho večera viděly?
B:- Tož to nebylo enem jednú! To si nemyslete! Oni sú tady skorem jak doma.- Aj u mňa je to negdy tak. -Jaja, furt tady v noci divně blikocú, jak dyby neměěli co dělat.- A přitem se nám tlemíja do oken, tož to ně hlavně vadí, protože závěsy sú dneska drahé...-jaja, draho je-...A za to fšecko možů oni.!
R:- A řeknete nám přesněji, co všechno jste zatím mohly pozorovat?
B:- Tož jasné! V noci tady na obloze furt cosi svítí,..-negdy to aj blikoce, to řekni, Mařko!-...na ja, negdy to aj blikoce, jak už pravila Ruža. A furt mám pocit, aj v noci, aj cez deň, jak by ňa nekdo sledovál, tož šak ně ale řeknite, co by na mně, staréj babce, viděěl?!
R:-...aha. A jak víte, že to bylo zrovna UFO?/zdůrazňovat slovo UFO/
B:- Tož a co jiného by to mohlo byt, dyž ste tak chytrý? Šak vy, pražáci, si šecí myslíte, že tady sú lidi blbí a šecko si nechajú líbit, ale to né! Takoví my nejsme. My náhodú moc dobře víme, že je to to UFO!!!! Šak u vás, v téj slavnéj Praze, je to samý ufón- třebaj ten Zeman, ten je ně velice podezřelý.- Aj ten Klaus, řekni to, Mařko. -Na ja, aj ten Klausisko si myslí, že šecko ví, ale neví. Šecko víme leda my, protože nám ufóoni předali svoje múdrosti. -Enem nám!!
R:- A mohly byste uvést příklad nějaké té moudrosti, kterou vám předali?
B:- Tož jasně že nemožeme. To oni by sa na nás zlobili a kdo ví, co by nám provédli. Šak dyž sem enem starému řekla, že ně najednú napadlo, že zem sa točí kolem slunka a né naopak, tož hned za 3 dni ně skapála najlepčí slépka. Tak je to, tak oni sa nám mstijú.
R: takže vás jejich přítomnost nenaplňuje nadšením? Byly byste raději, kdyby se zde nevyskytovali?
B: Tož to zas né, šak oni zas nic špatného nedělajú, šak to šecko robíja beztak len proto, že nás majú rádi. Negdy, dyž na nás zablikocú, tož letím za Ružů a máváme jim třeba z okna, nebo, dyž je teplo, tož aj ze dvora.
R: - Tak můžete nám nějak dokázat, že to, co jste viděly, bylo opravdu UFO!!!?
B: -Tož to zrovna né, ale dyž sa na nás podíváte, jak sme plné téj múdrosti, tož uvidíte, že to nic jiného ani byt nemohlo.
R:-....ehm...ehm....No, a jak vypadaly bytosti z těch létajících talířů, známých pod zkratkou UFO!!!?
B: -Tož my sme jích uplně neviděly, šak oni se zjevujú enem v noci a to je přeca tma, tož jak sme jích asi mohly viděět? Ale myslím, že vypadajú tak trochu jak Esmeralda, šak to je moja oblíbená postava, ona je taková nevinná, skorem jak já... -A já! -...já ju mám ráda a dyž oni vypadajú skorem jak ona, tož jak bych jích mohla nemět ráda???
R:- A kdy za vámi přiletí znovu?
B:- Tož to my přece nemožeme vědět, dyž nám to neřekli! To oni dycky přiletíja neohlášeně a zbudíja nás. většinú létají enem dyž je měsíc takový veliký, jakoby v úplňku. To my s Ružů stejně nemožeme spat, tož nám to ani nevadí. Tak dyž my vidíme, že tam cosi blikne na téj obloze, tak dycky, jak už sme nachystané, vyletíme z baráku a honem za tým. Negdy třeba aj kilometr utěkáme, ale většinou jích nedohoníme, tož sa zase vracíme dom. Šak šecí nás tady za tu našu odvahu obdivujú, nekeré babky nám aj závidijú, tož nás pomlúvají, ale my se enem tak nedáme, tož jich pomlúváme taky. A eště víc!!!!














Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter