Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ohni
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 30.9.2003 (08:02:37)

ohni




 chorá – halucinace. chorý – halucinace. vidět – halucinace. slyšet – halucinace. kostelník – halucinace. choré – halucinace. hoří – chaluhinace. choré – jehly. chorá – halucinace. dopis – odpis. moři – v lahvi. otázka – odpověď. otázka – otázka. vidět – slyšet. halucinace – halucinace. kostelník – kostelník.

chorý – chorá. jehly – v lahvi. není-li – v lahvi. je – v moři. v moři – hoří. chorý – halucinace. otázka – otázka. odpověď – halucinace. halucinace – odpověď. jehly – odpověď. odpis – odpověď. chorý – chorý. kostelník – v moři. kostelník – moří. slyšet – moře. hoří – v moři.






Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > prostě halucinace...
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.10.2003 > Nikdy bych nevěřila, že něco, napsané touto formou se mi bude líbit, ale je to velmi působivé.
Body: 4
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 30.9.2003 > ach tak:) připomnělo mi to některé exprm. básně, které teď vyšly na trojcédé Fragmenty 63/64, neznáš náhodou?
Body: 4
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 30.9.2003 > Petr Vaněk> Nee. Povíš mi o tom víc?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.10.2003 > Petr Vaněk> hele, Peťo, když si ty básně vyšli, tak to musely bejt setsakra živý textiky!
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 30.9.2003 > g_morr> no, asi lépe zabrousit do vyhledávače. je to taková opravdu specialitka, ale není nikde k dostání. obsahuje experimentální nahrávky básní od českých postsurrealistů, resp, avantgardistů. je tam Effenberger, Nápravník, Novák, Linhratová, Dvorský... ukázky byly i na sampleru od knihy Alternativní kultura, hodně jsem na tom ulítl:)
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 4.10.2003 > stanislav> to se vyšinuly z vazby;)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.10.2003 > Petr Vaněk> chachá, jsme se tu potkali, co takhle dnes podvečer (kolem 18.00) do hostince "U pětníku" v Dejvicích, nezajdeš? možná i ziggýš se zjeví... :o)) 
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 4.10.2003 > stanislav> možná jo! uvidím, jak se bude tvářit apendix... ale nevím, kde to je...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > zcela koresponduje s tím, co jsem si představil pod názvem.. až mne to děsí :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 4.5.2010 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 28.5.2010 > jak je možný, že jsem toto ještě nečetla?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter