Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Rozprostřená
Autor: Nathalie () - publikováno 15.11.2000 (09:40:03), v časopise 21.11.2000
Jsme s přítelem naprostí amatéři, proto je to naprosto amatérské. Foceno bohužel Olympusem mjů 1 nebo 2, teď nevim. Poznáte, kde to je?
Jsme s přítelem naprostí amatéři, proto je to naprosto amatérské. Foceno bohužel Olympusem mjů 1 nebo 2, teď nevim. Poznáte, kde to je?


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.11.2000 > Neni to nekde v Praze ? Pripomina mi to tu stran, co vede z Bohnic dolu smerem k Vltave. ... ale takovych krovisek se v Praze asi vice, treba v Troji u Zoo a tak:)
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.11.2000 > chtěl jsem tipovat Šárku, jenže tu už tady něgdo špatně odhadl. Pak už mě napadá jen Talalinga Patam v severním Grónsku :o)
<reagovat 
Nathalie () - 21.11.2000 > Ne eee e.
<reagovat 
pooky (Občasný) - 21.11.2000 > hádám prokopské údolí
<reagovat 
Čtenář - 21.11.2000 > není to v Sarce?
<reagovat 
Nathalie () - 21.11.2000 > Jo v Troji je to fajn. Ale takovýhle místo jsem tam nikde neviděla. I když možná podobně to vypadá z jedný stráně v ZOO, ale tam veřejnost nemá přístup, tak to nemůžeš snad znát. :-)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.11.2000 > Já raději nehádám .. (co ta osoba?)
<reagovat 
Majka (Občasný) - 21.11.2000 > není to nekde na horach? Nebo na Krivokladsku?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.11.2000 > Já vím kde to je - je to v přírodě.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 21.11.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Nathalie () - 22.11.2000 > JiKo co je s tou osobou? Rušivý element? Moudrému napověz....
<reagovat 
charlie (Občasný) - 24.11.2000 > Zeby Kavci hory nebo Branicka skala?
<reagovat 
Nathalie () - 28.11.2000 > Vůbec to neni v Praze. Je to za jedním malebným městem plným našich východních přátel.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 28.11.2000 > Natálie, dle mě ano.
Hele hlubší kritika: Doplnil bych že to je tak trochu o ničem. Vysoký kontrast mlhavé dálavy ... škoda, bude lepší
Body: 1
<reagovat 
Nathalie () - 29.11.2000 > JiKo všimla jsem si, že se ve fotkách vyznáš. Já vim, že ta fotka neni nic super světobornýho, ale mě se líbí. Ale dávám to sem proto, abych se dozvěděla, co je špatně, takže dík. Ta mlhavá dál je asi fakt až moc mlhavá. Taky jsem si to původně představovala jinak.
Už v mysli vídím mnohem mnohem lepší, nějakou báječnou, světovou fotku.....ale zase jsem to nefotila já. :-(
<reagovat 
Čtenář - 10.12.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 8.1.2001 > No řek bych,že záda postavy patří tak do rodinných fotek.A to jak si tam ztratila světlo v tom lese nad tou postavou taky nevypadá moc dobře:-)).Určitě to zkoušej dál a tim olympusem to fakt nebude nikdy dobry-věř mi vlastní zkušenosti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter