Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak Knedlík sbalil Knedlinku
Autor: KayTee (Občasný) - publikováno 6.10.2003 (15:37:57)

Musím se s vámi podělit o příhodu, která se mi stala nedávno u oběda.

Tak jako každý den i včera jsem šla s přítelem na oběd o polední pauze. Většinou chodíme k Rozvařilům a včera měli skvělé menu...plněné knedlíky vepřovým masem se zelím. Mňam, mňam...prostě jedno z mých nejoblíbenějších papaníček. Když nám pani servírka po polívce (kterou mimochodem nesnáším) donesla knedlíčky, už mi pořádně kručelo v bříšku. Pani před nás položila talíře a my jsme se pustili do jídla. A vtom se ozvalo: "Ahóóój!" S přítelem jsme se na sebe nechápavě podívali. To "Ahóóój!" totiž vycházelo z mého talíře. "Ahóóój!" zase!!! Teď mluvil ale Štefiho talíř. 'To snad není možné,' říkám si v duchu, 'naše talíře spolu mluví!' "Jak se jmenuješ?" ptal se můj talíř dál. "Knedlinka, a ty?" odpověděl Štefiho talíř. To nám už nedalo a hlavy jsme sklonili až ke knedlíkům. A co nevidíme! To nemluvili naše talíře, ale naše knedlíky. Ten můj, představil se Knedlince jako Knedlík, na mě kouknul a říká: "Co čumíš? Ještě si neviděla mluvit knedlíky nebo co?" Pak se otočil na Knedlinku a říká: "Kotě, co budeš dělat po obědě? Nechceš zajít do kina? Mám lístky na nejlepší místa..." Knedlinka se vyzývavě usmála: "A co když řeknu, že už něco mám?" "Tak to přijdeš o nový trhák s Melem Knedlbsonem...ale jak chceš.." pohodil Knedlík svou hřívou a seskočil z talíře na mou sukni, kde zůstal mastný flek a pak na zem. Knedlinka jenom zamrkala a vzdechla: "Ooooch, to je nabiják...", mrkla na mě, "Knééédlíííkůůů, počkééééj!!! Jdu s Tebouuuu!!!" Ještě jednou se podívala na Štefana a na mně a udělala rozkošné "Pápá". Pak seskočila na Štefiho kalhoty, kde taky zůstal mastný flek, udělala 'hop' na zem a dohonila Knedlíka. Viděli jsme jak Knedlík chytnul Knedlinku za zadek a spolu odknedlíkovali do kina. Podívali jsme se na sebe, otevřela jsem pusu a chtěla to okomentovat, ale.... "Ahóóój!" ozvalo se ze Štefanova talíře........



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 6.10.2003 > Pobavilo mě to!!
Body: 5
<reagovat 
 KayTee (Občasný) - 7.10.2003 > fungus2> To jsem ráda ;o)))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > KayTee> Kouká, že další přeběhlík... jotodle se mi líbilo už na Písmáku
Body: 5
<reagovat 
 KayTee (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> ;o)))) díky Luku
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > dobrej nářez vod Rozvařilů... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter