Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
(Ně)Kolikrát
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 3.10.2003 (18:11:30)

(Ně)Kolikrát jsem se líbal s dívkou, ale nikdy ne s chlapcem.

(Ně)Kolikrát jsem se díval na zprávy, ale nikdy jsem nedokázal vydržet až do konce.

(Ně)Kolikrát jsem se učil, ale nikdy jsem neopisoval.

(Ně)Kolikrát jsem pil alkohol, ale nikdy ne při práci.

(Ně)Kolikrát jsem se zamiloval, ale nikdy jsem se nepolil benzínem.

(Ně)Kolikrát jsem něco napsal, ale nikdy to rodiče neocenili.

(Ně)Kolikrát jsem byl v nemocnici, ale nikdy mě neodpojovali z přístrojů.

(Ně)Kolikrát jsem viděl na mapě Severní Koreu, ale nikdy jsem neviděl jaderné hlavice.

(Ně)Kolikrát jsem jel v autě, ale nikdy jsem nebyl staven šestkrát za odpoledne.

(Ně)Kolikrát jsem byl na návštěvě u babiček, ale nikdy ne převlečen za instalatéra.

(Ně)Kolikrát jsem se chtěl zabít, ale nikdy ne uhořet.

(Ně)Kolikrát jsem jel tramvají, ale nikdy na mě nikdo nestřílel.

(Ně)Kolikrát jsem viděl tuhle zemi v prdeli, ale nikdy ne tolik jako právě teď.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 3.10.2003 >

ech, jsi prostě vizionář! dobromil a žádnej chuligán!

tahle zem není v prdeli... tahle zem se rozkládá pod nebeskou bání a je nad jiné líbezná...


<reagovat 
Monty (Občasný) - 3.10.2003 >

Kolikrát jsem viděl tuhle prdel v zemi, ale nikdy ne tak hluboko jako právě teď...


<reagovat 
ms_ (Občasný) - 4.10.2003 > Nekolikrat mi to prislo umely... a ta korea mi tam nesedne. Proc jsi z niceho nic tak konkretni...? Ale fandim novatorstvi... ktere ma co rict...
Body: 3
<reagovat 
probably (Občasný) - 3.10.2003 > hm
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 4.10.2003 > probably> Díky za přečtení. Nešlo by to hm nějak blíže rozepsat?
<reagovat 
 probably (Občasný) - 4.10.2003 > MZF> 

Je to tak nějak o všem, ale v podstatě o ničem. Nic mi to nedalo. Myslím, že experimentovat se dá mnohem lépe


<reagovat 
barlach (Občasný) - 30.10.2003 >

Nevím, nějak mi to nesedí. Možná je totím, žes ses tam snažil obsáhnout všechno...To se většinou zvrtne v obecné nic... Vybral bych si jeden problém a ten popsal za pomocí podobných metafor. Pak by to bylo, myslím, dobré...


<reagovat 
barlach (Občasný) - 30.10.2003 >

Nevím, nějak mi to nesedí. Možná je totím, žes ses tam snažil obsáhnout všechno...To se většinou zvrtne v obecné nic... Vybral bych si jeden problém a ten popsal za pomocí podobných metafor. Pak by to bylo, myslím, dobré...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter