Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Parasailing
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 17.11.2000 (00:26:00), v časopise 22.11.2000
 
Bahia de Banderas - Mexico


Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 22.11.2000 > technicky by se dalo mnohé zlepšit, ale fotka z parasailingu je vzácnost
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.11.2000 > to jsem jeste nezkousel :o)
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.11.2000 > Fotka z padaku na lyzich, to jsem jeste nevidel :)
Body: 3
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 22.11.2000 > Jaky bylo pristani?Sam sem videl tady v prulivu mezi Can.a US jak jeden nadsenec se nechal akorat vytahnout nahoru a pak se odpojil.Parkrat sebou samozrejmne svihnul do oceanu co z neni zadna sranda v ty zime.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 22.11.2000 > Cela ta legrace probiha nasledovne: Clun ceka venku na mori s lanem natazenym na plaz kde se zapnes do padaku. Pak se clun pomalu rozjede aby se lano napjalo. To uz dva chlapici drzi za tebou padak roztazeny aby mohl nabrat vzduch kdyz se clun rozjede a ty se rozbehnes k mori. Po nekolika krocich je jiz padak kompletne nafoukly nad tebou a jde nahoru. Clun pak na plny plyn objizdi cely zaliv, let trva asi 15 minut a pak to vezme blize kolem plaze a ty stahnes levy popruh aby te to zaneslo nad plaz. Clun zpomali a ty se sneses jako do perinek na pisek. Nahore vane velmi teply vzduch, je naproste ticho, no pozitecek. Cela ta sranda stoji $35.00. Martine, tohle se dela bez lyzi. Taky se da startovat primo z vetsiho clunu ktery ma vzadu takovou zvysenou jakoby palubu na ktere je navijak. Rozjede se na plny ceres a kdyz te padak nadzvedne odjisti se navijak a jdes nahoru. Po letu zapnou ten navijak, ktery te stahne zvolna dolu zase na tu malou 2x2 metry palubu.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 22.11.2000 > Vau dobrej odvaz Gino - já bych si to asi nešlajz - kdybych překonal ten počáteční strach tak vím že bych nelitoval, ale kdybych ho překonal:)))
K fotce: Kvalitne se mi moc nelibi, ale jako vypoved o necem....:)
Body: 1
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 23.11.2000 > Ale slajz, kdybys videl ty babky ktere na to cekaji ve fronte...je to vcelku bezpecna zalezitost.
K te fotce, to neni nic slavneho, ja vim, jenom jsem si myslel po Romanove fotce, ze by nekoho mohlo zajimat jak se clovek diva na svet z toho padaku.

<reagovat 
romann (Občasný) - 23.11.2000 > http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Video/Best_Free.htm pustte si padakovy litani na videu...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.11.2000 > Poučné, ale výpověď o krajině nenalézám
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.11.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 10.12.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Helisek () - 11.12.2000 > Ta fotka má docela dobrou atmosféru a osobitý způsob, jakým působí. Nevím, proč by měla být zrovna výpovědí o krajině...
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 31.5.2001 > 35USD? To někde zchrastím a jedu! :c)) Nádhera.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter