Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Domov důchodců
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (01:52:52)

 

Domov důchodců

 

„Dlabanec ! Dlabanec !“ drezíruje diskutující důchodce despotická děžurná, diktátorka Diblíková. Dusající dýchaviční důchodci dochvátali do dlabárny (dostihy). Dychtivě debužírují držkovou+dalamánky. Denní denaturovaná dietní delikatesa.

 

„Dojídat, dojídat !“ dí drsně děžurná. Dokonale depilovaná dorota, dalekonosná důchodkyně Dlasková, desetkrát dolévá držkovou. Dostává děsivou diarhoeu (=průjem). Doletěla defekovat do denní defekatárny. Ďábelské dílo držkové dokonáno.

 

„Deme do dupárny.“ darebně dotírá diskriminovaný důchodce Deml. Do dupárny dobelhali deštivým dnem. Dmoucí dryáčnice Diblíková disponuje drtivou dávkou devalvovaných desetníků. Dolíčkovatá dealerka Dáša dodala danajský dar.

 

Další důchodci dou dřepět+drbat. Dlouhosáhlé debaty dezorientovaných defraudantů. Darmochleb Dampf drze dožaduje další dividendy.

 

Duševně deptaný daltonický důchodce Datel dlabe Diazepam. Dřímala dokonce děsí diabetes. Dlouhodobě drží dietu. Dichter denně dlabe dávku drsné drogy. Dusila dusí dvanácterník, děsivě dementního dentistu Dožralu dokonce diftérie (=záškrt). Dědulu Dajbrta denně drží dna (=pakostnice).

 

Den Díkůvzdání. Diktátorský děda Dalásek dědí dvojdomek. Děsivej dales Dalovic ! Daláska donucují doplatit dědickou daň. Dlužník dedikuje doložený dobropis. Darmo !

 

Dopálený derviš Dalásek dovedl do Dalovic divokého dobrmana. Dobrman drásá duhové dresy důstojníků divize domobrany. Duní detonace dělobuchů.

Desátnici Drábové dochází dech. Dojídá dlabanec. Dovážka družstevního dlabance drncajícím džípem drakonicky dovršuje dojem dravosti domobrany.

 

Dotěrný dobrman doburácel. Divoce dáví dříve drásané dresy důstojníků. Daláskova dýchavičnost deklasuje dávné džiu-džitsu. Dojatí důstojníci dobyli Daláskův dvojdomek. Důrazně dosadili dožádaný dohled. Duplikují doručovatelem doporučeně doručený dědický dokument. Daláskův dvojdomek dostává důrazný dohled desátnice Drábové. Drábová detekuje dvaapadesát deka dynamitu ! „Dokonale destruktivní den,“ deklamuje dojemně.

 

Daláskův dalovický dvojdomek dovršuje dezerci. Dráždivá desátnice Drábová doběhla důstojníky. Dobíjí duševní dynamo. Dožírá Daláska. Doma dopíjejí destiláty. Ďáblice Drábová Daláska duševně dezinfikuje.

 

Děsi ducha dervišů diktují Daláskovi darebnici Drábovou dobýt. Dupot. Dohoní Dalásek divokou desátnici ? Drnc !!! Dmoucí Drábová drsně dopadla do díry. Druhdy dekorativní drdol definitivně dosloužil. Dalásek dotlačil Drábovou domů.

 

„Dívenko, dušičko !“ divoce dolézá Dalásek. Dvojice dezertérů dojemně ďobe družstevnický džem. Dokonalý dramatický doják. Dravec Dalásek de dolít další dvě deci ďábelského destilátu. Dalásek+Drábová dělají dezertérské defilé. Dlabou přitom dietní de-filé.

 

 

 

 


 


 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > silná káva, napínavé a poučné...
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 8.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 8.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.10.2003 > Děkuji všem příznivcům tohoto uhozeného typu humoru...

Odpovím citátem (epitaf pracovnika Interpolu):
-- Moc chytrý nebyl ten hoch,
ale snažil se, co moh. --

(Eric Craft: Ještě jednu sklenku, pane ?)
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 8.10.2003 >

Duševně deptaný daltonický důchodce Datel dlabe Diazepam. Dřímala dokonce děsí diabetes. Dlouho drží dietu. Dichter denně dlabe děsnou dávku drsné drogy. Dusila dusí dvanácterník.

 

Tahle část mne nejvíc zaujala... Kačaba by řekla, že je hustá. 


Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 9.10.2003 > Tohle je styl Yfči ne? Trošku plagiátorské, ale též dobré.
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 9.10.2003 >  děsivě ďábelské drama
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 9.10.2003 > Dáváš si to:-)!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.10.2003 >

Já si naopak cením Draka dervišů Daláska... přitom na slovo Derviš jsem nepřišel sám, ale našel jsem ho ve slovníku (už mám konečně novější). Děkuji za ohlasy.

Yfča: Kdo je to Kačaba ? Tvoje dcera ? Pokud ano, tak ji pozdravuj !


<reagovat 
 Ychtil (Občasný) - 9.10.2003 > Montrealer> Kačaba je naše vypečená dceruška.
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 9.10.2003 > Dost deprimující drama!
Body: 5
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 9.10.2003 > Dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.10.2003 >


Oh, Kachaba,

that is the Chatanooga Choo Choo,

Track twenty nine,

Boy you can gimme a shine.


Dávám ti za odměnu dva obézní šmajlíky a móóóc dlouhého jezevčíka (Obese Smiles Design, Ltd.)


<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 13.10.2003 > Podle zpráv z novin, televize atd. se poměry ve skutečných Domovech důchodců a v Léčebnách dlouhodobě nemocných nechutně podobají tomuto příspěvku, ba dokonce jsou ještě horší...
<reagovat 
Silona (Občasný) - 14.10.2003 > :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter