Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pocta Anarele
Autor: fcelkamaja (Občasný) - publikováno 10.10.2003 (09:18:20)
Děkuji ti, Anarelo.


Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 10.10.2003 > jojo - tomu rozumím :o)))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > No, skoro. Ale Anarellino foto si můžu zvětšit a kochat se detaily. :-)
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 10.10.2003 > ouvej> Já vím, já jsem nechtěla být větší než ona. Vždyť je to taky pocta, ne?
<reagovat 
jak (Občasný) - 10.10.2003 > Jako poctu to beru, ale kam se to hrabe na Anarelu
Body: 4
<reagovat 
Anarela (Občasný) - 10.10.2003 >

Hezký paneláček, jen co je pravda, fčeličko, za ten ode mne dostaneš bodíky i doporučení.

Jinak, když už jsem tady, tak se Tě mohu zeptat jestli jsi zjistila že moje fotka Delfín Panelákový není o tom paneláku, ale o tom delfínu, který se vyskytuje na jednom z balkónů v prvním patře?

Jinak mládeži, nepřehánějte to s tou oslavou Anarely, já se tu normálně rdím rozpaky.  Nejdřív básnička pro mne od Stanislava a pak  fotočka na mou počest od fčeličky, to by porazilo i vola.


Body: 5
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 10.10.2003 > Anarela> Musím se kajícně přiznat, že delfína jsem objevila až po tvém upozornění.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 10.10.2003 > fcelkamaja> To nevadí, hlavně žes ho objevila po tom, bylo by mi líto, kdyby o něm někdo nevěděl.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Anarela> Anarelo, jaks mohla doporučovat? ech, děvče nešťastné, jsi zaslepena krásným žlutým nebem, ale uvaž, fčelka stáhla z netu fotku paneláku a dobarvila nebe, co to je? kam se to hrabe na prožitek, který Ty pochystáváš divákovi? To je jako kdyby někdo srovnával pestrobarevného Motýlka a larvu hmyzí. Cítíš ten nebetyčný rozdíl?
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> To není fčeliččin panelák? Jinak jsem si všimla, že to nebe je přebarvené až po Peeteově upozornění, já nějak při pohledu na ten krásný panelák nevmímala ani barvu nebe.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > navrhuju vyvinout jakes usili a uvest do povedomi sirokeho publika terminus technikus: barva "anarelova"...to jest ta kouzelna zluta barva oblohy...technicky temer dokonala napodobenina...ale original je halt original
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> znalci umění a obdivovatelé zručné fotoamatérky A. jen opovržlivě pohnou chřípým, člověče, tos tedy objevil Ameriku! :o)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> promin, nechtel jsem se te dotknout...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> nejsem sice Nedotknutelnej, ale na zem jsi mě nesrazil, pýtýne, přežít jde i horší katastrofy než je nedocenění velkého umění, velký umělec (Anarela) se musí potýkat s nepochopením, svět je vůči géniům nespravedlivý, holt... :o))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> ale toho genia z ni udelame my, kteri nechceme, nebo neumime pochopit hloubku jejiho umeni...nakonec, az bude (a to ji samozrejme nepreju !!! to bych chtel zduraznit) treba po smrti, objevi se vizionar, ktery uz samozrejme davno pronikl do sameho jadra jeji tvorby a objevil jeji koule (ty tvorby...aby nedoslo k nedorozumeni) a ktery bohuzel nechtel konfrontovat sve presvedceni o genialite jejiho dila primo s autorkou, protoze nechtel genia uvest do rozpaku a nakonec mozna taky zjistit, ze jeho vizionarstvi je spise posedlost hledanim neceho, co se nikdo jiny snad ani hledat neodvazil, nebo nebyl dostatecne houzevnaty a trpelivy, a obsese ze objevil, co hledal...a lide mu mozna budou verit, tak jako lide veri v Boha...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> mnoho slov málo muziky, ale snahu máš, to se cení... :o)))
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> ježišmarjáá, nejdřív to odnese Baryk, a nakonec sama Anarela...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> hm...dneska se mnou neni zadnej dzouk...koncim, nemam laskovnou, nejde mi to
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > fcelkamaja> co se stalo Barykovi ??? lital a uhnal si psotnik nasledne spocinul ve svem pelisku a naposledy vydechl ? nebo prozil jeste jina dobrodruzstvi ???
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> Baryk spáchal sebevraždu skokem z mostu. Je tady o tom seriál - začíná to "Létající Baryk" a končí to smrtí toho ubohého zvířete...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > fcelkamaja> jej...tak to mi unikly nektery dily toho opusu  videl jsem jen Baryka v letu a Barykovy ostatky...
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> no jo, to je Zadumaný Baryk. Já být na jeho místě, taky neváhám... :o)) Pá, mějte se, jdu domů.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 10.10.2003 > fcelkamaja> pacek...zas nekdy pod anarelovym nebem...:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 10.10.2003 > peetea> Děkuji za optání, Baryk se má dobře a všechny Vás zdraví ze záhrobí.
<reagovat 
kkkk (Občasný) - 11.10.2003 > Nechapu jak muze Fcelcino plagiatorstvi nekdo hodnotin ctyrmi ci dokonce peti (Stanislav) body ? Napodabenina, i kdyz kvalitni, zustava stale jen napodobeninou.
Body: 1
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.10.2003 > JPS> asi tak: chci mladé umělce podpořit ve vzletu, ne je udusit, múzy jim z těl vyhnat... :o)
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 11.10.2003 > skoda že mě nikdo nemůžete vidět ruku mám dole
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 11.10.2003 > vy jste fšici blázni:)))))))))))))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 11.10.2003 > bigjohn> Kdo není blázen, ať zvedne ruku.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 13.10.2003 > Anarela> Já rozhodně nejsem blázen. Já jsem ... brmmm brmm brmm brmmm... letadlo.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 13.10.2003 > fcelkamaja> To víš, že jsi letadlo. Nechceš lízatko pro radost?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter