Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Staré ženy II."
Autor: Andrej Armenov (Občasný) - publikováno 10.10.2003 (10:21:52)
Minulý týden mne poslala na nákup. Řekla, že ji bolí kosti. Mnula si vrásky kolem očí a malinko se usmála. Vždycky jsem se štítil starých žen. Jejich nafouklého břicha, pachu z úst, rozklížené pánve. Jejich beznaději, kterou vkládají do každého svého pohybu. Oblékají se do šatů, dávno vyšlých z módy, šetří na pohřeb. Nechávají čaj stydnout na stole, neumějí telefonovat a zamykají se v koupelně. Občas luští křížovky..a vyhlížejí ohlášené návštěvy, které stejně nikdy nepřijdou, protože jsou ohlášené.

 


Jenomže ona si pečlivě čistí zbytky chrupu několikrát denně, cucá mentolové dia pastilky, obléká se do širokých kalhot i doma a její vtažené břicho ve mně vzbuzuje podezření, že nevečeří...Soustředěně upíjí horký čaj a vystydlé zbytky nekompromisně zmizí ve výlevce. Pohybuje se ladně, téměř neslyšně, utrácí peníze za knihy a cetky v indickém krámku. Denně telefonuje dvě hodiny. S rozkoší intonuje a zřetelně vyslovuje. Jen v koupelně se zamyká. Nevím, co tam dělá. Pouští vodu na plné obrátky a možná...pláče.



Poznámky k tomuto příspěvku
Andrej Armenov (Občasný) - 10.10.2003 > Tak. Přání vyhověno :)Lepší? Chtěl bych se zeptat, pokud bych chtěl na místo "otazníku" svou nadefinovanou podobu, musím mít prve hmotný podklad uložený na disketě a naskenovaný?
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 10.10.2003 > Také bych tam vložil tu poznámku.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > Tu tvoji poznámku bych zakomponovala k dílku. Protože ta je laskavá a jen mírně ironická. A bez toho dovysvětlení to jaksi není ono. :-)
<reagovat 
 Andrej Armenov (Občasný) - 10.10.2003 > ouvej> Něco jako "poznámky pod čarou", víš? :-) Ano, patří k textu, uvedenému výše...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > Andrej Armenov> No jo, tak to dej pod čarou - ale do textu. Všimni si, co to s tvojí poznámkou dělá, jak se posouvá pod kritiky. Ten výsledný pocit - to není ono. Chystám si doporučení, pokud to bude kompaktní text.
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 10.10.2003 > Taky budu stará babka...a ty starý děd! I ty, Brute!
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 10.10.2003 > těším se, až dáš ty dva kousky k sobě, fakt by to chtělo
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > Mně se to líbí tak, jak to je :o))))
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 10.10.2003 > Sakra, vždyť každý víme, že to patří k sobě, tak jaký štráchy.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.10.2003 > dobrý dobrý, jen mi nehraje to s těma ohlášenejma návštěvama...
Body: 4
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 13.10.2003 > mě to hraje i s těma návštěvama...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter