Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Živý plot
Autor: dracek (Občasný) - publikováno 10.10.2003 (11:01:52)

Živý plot v zahradě odřezává kolemjdoucím nohy. Oni o tom nemají ani tušení. Smějí se, jsou zadumaní nebo si jen tak ničeho nevšímají. V mojí mysli tečou potoky krve z těch rozřezaných těl. Za zády zvoní umíráček. Je jedenáct hodin. Krásné dopoledne babího léta. Ani ti lidé v parku co sedí, čtou, povídají si či kouří nevidí to co vidím já.

Kouř z cigarety start z měkké krabičky krásně voní. Člověk po mé pravici s tetovanou paží a s dlouhými vlasy, mi připravil nikotinovou svačinu. Už dokouřil. Čte knihu. Přeji si, chci mu říci ať nevstává. Ať si dá pozor na živý plot, který tu dnes vraždí kolemjdoucí. Není to vlastně ten plot. Jsem to já, je to můj zrak, jež je nebezpečnější než ty sestřižené keře.

 Raději zavřu oči. Uši však zavřít nedokážu. Na jejich povel jsem jediným pohledem usmrtil skupinu turistů a ještě několik náhodných kolemjdoucích. Náhodný kolemjdoucí. Hodný jdoucí. Náhodný. Na kole jdoucí. Jdoucí? Jdoucí ve světle slunce. Oslněn, přivírám oči. Slunce Vás zachrání, náhodní kolemjdoucí. Záchrana – hrubá záplata záhuby. Záhuba babího léta. Myšlenka odlétá, od léta odlétá. Léta. Slunce zašlo za mrak. Pozvedám svůj zrak. Jsem stonásobný vrah.            

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 10.10.2003 > Přijde mi to jako nelogická zpatlanina zhulenýho člověka. Což neznamená nic zlýho, jen ne můj hrnek kafe. Kromě toho Ti dělaj problémy čárky, a to dost.
<reagovat 
 dracek (Občasný) - 10.10.2003 > Lian> Konečně nějaký Názor, díky za něj. Na čárky mám asi svý vlastní pravidla, to, uznávám. Tu náladu jsem zveřejnil proto, že jsem byl pod vlivem babího léta v jedenáct hodin dopoledne v parku v Praze.
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 10.10.2003 > dracek> To chápu, ale Ty musíš zase chápat, že ne každý se s Tvojí náladou ztotožní, a i když jo, pak mu zase nemusí vyhovovat Tvoje zpracování...s těma čárkama bys měl něco dělat, vážně..
<reagovat 
 dracek (Občasný) - 10.10.2003 > Lian> Respektuji všechny pohledy na svoje nálady, alespoň se o to snažím, nesnaźit se ani bych snad o nich nepsal, že. Formulace sdělení a jeho srozumitelnost jsou další důležité faktory, které jsou opět čistě individuální, ale o tom asi není třeba diskutovat. Teorie komunikace je fantasticky krutá v ohledu na to kolik si toho navzájem rozumíme. Příkladem jsou i tyto poznámky i tyto stránky. Tím jsem neměl v úmyslu hanět Totem, naopak.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 10.10.2003 >

Lian: které čárky máš na mysli? V podstatě chybí jen ta před "ať" - ale četl jsem rychle, možná jsem něco přehlédl.

 

Je to zajímavá a originální nálada, s takovou na tomhle serveru nemáš, člověče, moc šanci. Tady se chytneš spíš s textem ala konec 18.století ;-).


Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.10.2003 >

No, já jsem tam těch chybějících čárek skutečně našla více.

 

Dílko tuze zajímavé.


Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 10.10.2003 > Jo, teď jsem jich našel taky víc, ale co na tom, radost z originálních postřehů to nezkazí. :)
<reagovat 
teichman (Občasný) - 11.10.2003 > dobrý... tohle by mě nikdy nenapadlo. líbilo se mi to.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter