Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jinovatka
Autor: řetízek (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (09:51:10)

jinovatka

 

jsi jehla v kupce erotického sena

věta nedotčená

můj tajný vzdušný zámek,

starožitníkův nepřečtený krámek

sloupy vzdáleného ticha

pýchou ve snu do tvého klína

 

dýchám

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Andrej Armenov (Občasný) - 14.10.2003 >

nový směr v poezii- antierotismus..zakomplexovaný autor s oidipovským komplexem


<reagovat 
řetízek (Občasný) - 14.10.2003 > Andreji, jsem hrdý na svoje komplexy, na svoje vypálená znamení (a jedna z dalších věcí, která mne roztřepe a hned volám Freuda,je, když někdo v jedné větě opakuje slova - "zakomplexovaný autor s oidipovským komplexem")


<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 14.10.2003 > :-)))těší mě, řetízku! Kdybys mě znal, věděl bys, že nic nedělám náhodně...ani tolik neplýtvám slovy, jak si myslíš:-)))Trochu to byl záměr, uznávám, že Oidipa jsem si mohl odpustit, pokud jsem se Tě nějakým způsobem dotkl, omlouvám se.
<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 14.10.2003 >

nehledě na to, že ve své básni jsi použil dvě česká přísloví, ze kterých se mi ježí kůže. Navíc marně přemýšlím, co je erotické seno, možná to je ale slovo, které vypovídá nejvíc...


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 14.10.2003 > co řádek, to pěknej obrat, obraz
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 14.10.2003 > Eroticke seno... hmmm... kdo zkusil eroticke seno a pak ho jeste tyden lovil odevsad, rozhodne z mist kde ho slusny clovek nemiva... pochopi :o)))))))
Body: 4
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 14.10.2003 > Andreji - česká? Jehla v kupce sena je spojení nejen biblické, sloupy vzdáleného ticha i vzdušné zámky najdeš v Kabale i v Kafkovi (Franz), Starožitníkův krám je povinná školní četba pro milióny otrávených dětí a tak bych mohl pokračovat-tedy vše jen opsáno, zmutováno, ale to děláme už tisíce let, co jsme začali slova zapisovat. Napadne nás vůbec někdy něco nového? Omlouvat se nemusíš, já se jen bavím a rád se bavím. Napíšu ti pod jedno tvé dílo, co mne napadlo, když jsem uviděl jeho název a otevřel ho. Jen tak, abys viděl asociace čtenáře.
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 14.10.2003 > Skafloc, ne každé seno musí být hmotné, ale máš pravdu, že i zbytky toho, které jsem použil já, mohou působit nepříjemně
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 14.10.2003 > Je jemná, chladná, snad o nějaké světici, nedotčené, vzdálené...tvé touze...
Body: 5
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 14.10.2003 > HD - je to naopak, je to o Succubě! O Lilith!
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 14.10.2003 >

Démonické...co se zaryje do těla a duše...a pěkně potrápí ...božské mrše!?   Tak?


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.10.2003 > Prostě se mi to líbí. Možná víc zvukově, než obrazově, ale líbí.
Body: 5
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 15.10.2003 > Na to, že tě označili za narcise, je to celkem dobré.
Zvukově se mi to celkem líbí.
Body: 4
<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 16.10.2003 > Dobrá, řetízku, jdeš až do původních pramenů, souhlasím. Dokonce souhlasím i s tím, že opisujeme a mutujeme..Mám pocit, že se poznámky k přízpěvkům blíží apologii před heretiky, jako jsem já- beru kritiku tak, že se z ní mohu něco naučit. Posunout dál, nabrat jiný rozměr nazírání...a ne aby mi tu plácali na rameno jak jsem dobrej...Řetízku, líbí se mi Tvá pozorovací schopnost..abych taky něco pochválil :-))))
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 16.10.2003 > Andreji, já si všiml až dnes toho pozvání na pokec, takže někdy jindy....
Nevadí mi poznámky - docela se mi líbí, jak čtou moje slova jiní a co si představují či co si myslí, že jsem si myslel já...jenže dílo se má číst asi hlavně tak, zda něco ve mně vyvolá, ne co tím chtěl básník říci. Učit a poznávat, tomu se nebráním - ale zase si ohřeju, co se naučím z tvého "nový směr v poezii- antierotismus..zakomplexovaný autor s oidipovským komplexem". Antierotismus, to ne, raději erotismus, co se týká zakomplexovanosti, líbí se mi definice básníka, jak jsem ji slyšel v rozhlase - Básník je zakomplexovaný čurák!
Tož tak, čti mne dál, zajímají mne tvoje názory

<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 17.10.2003 >

Dnes jsem zahlédla první jinovatku a tak mi došlo, že tvé verše mohou být

přírodní, lyrické....a proč ne? Rozpoložení, v jakém se čtenář nachází, vnímání veršů

hodně ovlivňuje ....


<reagovat 
řetízek (Občasný) - 19.10.2003 > H.D. Ano, čtenář má víc poloh než autor!!
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.1.2009 > pětlet ago .. řeka plyne .. a strom na břehu řeky zůstává stále na jednom místě
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter