Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dešťová
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (10:11:45)

Plískanice smáčela jehličí stromů,
vítr rozházel pichláčky po cestě.
Pěšinou mokrou jdu sama domů,
ve vlasech polibky od deště...

 

Podzimní láska vlaje lesem,
znavená sedá si u cesty.
Natáhni ruku, skoro už nejsem..
prosím.. jen žádné protesty..



Poznámky k tomuto příspěvku
Andrej Armenov (Občasný) - 14.10.2003 >

zbytečné básnické rozměklotinky. Bohužel, tisíckrát vypoužívané jinými: plískanice, polibky od deště, podzimní láska..

Jediné, co bych bral jako výchozí bod: Natáhni ruku, skoro už nejsem..Zkus jít ven, do lesa a vnímat...a neber si s sebou tužku a papír..prosím


Body: 2
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 14.10.2003 >  Nikdy s sebou nenosím tužku a nečtu téměř žádné básničky (takže sice vím, že používám zřejmě výrazy, které již použili jiní, ale zase mě to až tak jako tebe nedrásá..) . ty veršíky jsou o mém pocitu a přišly samy.. Když už dlouho přešlapovaly ve frontě, jen jsem je naklepala sem na totem.. Ale tužku bys mi musel půjčit ty.. Víš, ono už všechno bylo napsaný, nesnažím se oslnit a ani přijít s něčím novým... Ale říkám si, třeba ten pocit, co je v těch veršících, někomu udělá radost.. Je to subjektivní zachycení jedné chvilky.. nic víc.. :-))) prostě taková Dešťová.. :-))
<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 14.10.2003 > toyenko...jsem upřímný- nemusíš číst básně, abys je mohla psát...jen sleduj své pocity i jinak- ne jen v klišé podzimního deště..nejsi subjektivní, přece nepíšeš básně, abys někomu udělala radost- nebylo napsaný NIC...mýlíš se, myslíš-li si toto. Slovník změníš tak, že začneš jinak vnímat...ovšem asi jsi hodně mladá...nezasažená životem...vidíš věci tak, jak nejsou..ale i to je výzva...
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 14.10.2003 > ... no. Asi tak.
Body: 3
<reagovat 
nanthei (Občasný) - 14.10.2003 > líbí se mi druhý a předposlední verš, jinak moc ne..
rytmus pokulhává
Body: 3
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 14.10.2003 > možná kdybys to zkusila napsat nerýmovaně...
<reagovat 
Satyr (Občasný) - 14.10.2003 > Natáhni ruku, skoro už nejsem To se mi libí
Body: 2
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 14.10.2003 >

Nejlíp to dneska vystihla Lian, řekla asi: "Když tady asi málokdo pochopí, že ti nejde o ambice, ale jenom o pocity.. Každý tu hledá dokonalost, originalitu.. "  Proč?

odpovědi... co lidský jazyk rády svědí...
odpovědi.. mají ten staletý nádech šedi..
a jen někdy je lidské hlavy vědí..

Asi tak... :-)) díky za váš čas, snad jsem ho moc nezneužila...


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.10.2003 > A naschvál ti těch pět dám. Dala bych 4, protože ráda oceňuji kromě jiného i trochu zvláštnosti a osobitosti.
Ale vyjádřit jakýkoli pocit v sevřené klasické formě a zachovat všechna její pravidla, aby nevyčuhovala z textu a naopak ho ladně doprovodila, to je umění, před kterým se nepřestanu sklánět. A tobě se povedlo.
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 14.10.2003 > Mně se to nezdá být tak špatné...
Body: 5
<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 16.10.2003 > Toyenko, nikdy jsem neřekl, aby Ti šlo o ambice, či aby ses křečovala do rádoby originality...nebo snad do konce do dokonalosti...Já teda dokonalost a originalitu nehledám a pokud to tak vyznělo, je mi to líto. A můj problém, když v tom, cos napsala nevidím krásno...spíš jsem chtěl vědět, co na to ostatní-
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 16.10.2003 > Já si skutečně skládám písmenka jen tak pro radost a tady se třeba někdy s někým o ni rozdělím.. O ni a o své pocity.. nic víc.. :-)) 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter