Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vodní z kolekce Slovní hříčky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (16:07:44)
následující v kolekci>

Vilný Vendelín
viděl Vlaďku ve vaně
Vzrušeně vzdychá

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 14.10.2003 > vole vodvaz:o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 14.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 14.10.2003 > Hm...  tak kvůli tomuhle ses přihlásila...  já bych na místě vilného Vendelína vytáhl špunt, voda by vytekla a orgie můžou nastat. Některejm se to holt líbí ve vaně. Některejm tam snad ani nevadí ta voda, jak přitom cáká a cáká...


Panoráma Přátel Ptákovin.
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 14.10.2003 > Velmi vtipné veledílo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 14.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 14.10.2003 > Já myslel, že myješ okna a ty místo toho píšeš ptákoviny.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 14.10.2003 > Ychtil> To mě napadlo při mytí...
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 14.10.2003 > To jsem zvědavej, co na to řekne Standa.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 guy (Občasný) - 14.10.2003 > Bobísek> což co řekne Standa, ale co řekne Standova manželka!
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 14.10.2003 > guy> Raději jsem jméno hlavního hrdiny poopravila...
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 14.10.2003 > Zapomněl sem ti dát doporučení, tak to dodatečně napravuju.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 14.10.2003 > Koukám, že mytí oken je taky dobrá inspirace. A ta grafika (včetně voka) nemá chybu.
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 14.10.2003 >

Vašina se nezdá! (A proboha, Ivanko, kde jsi vzala to foto, to opravdu???taková..

čtyřhrbá žena...). Za tu extra sexy fotku musím bodovat!


Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 14.10.2003 > HáDé!> To není ten Vašina, kterého myslíš. Já jiné tříslabičné mužské příjmení neznám...  A body jsou za foto? A co to romantické haiku nad podobenkou? To jako nic???
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > HáDé!> Vašina neni žádnej vendelín, ech, s tou vilností to má ale vendelínovatý... :o)
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> 

Jé, promiň, to snad byla fata morgána, Yfča psala onehdá o Vašinovi, Vašík, Vašina,

Vendelín,...no, hlavně, že jsi normální chlap!- Ale kakraholti, teď čtu v textu, že to snad o Standovi bylo! A bylo poopraveno! No, ale veršíky jsou to švarné! Tak i za ně bodíky!

<reagovat 
Silona (Občasný) - 15.10.2003 > Mám dojem, že ta fotografie k tomu textu sedí. :)
Body: 5
<reagovat 
Kvičislava Doudová (Občasný) - 15.10.2003 >

Fotografie je pěkná, avšak podobné haiku, daleko lepší, napsal můj manžel (teda jako Kvíča Douda):

 

 

Vichrtlí víli

večer velmi vírazně

vikulí vočy

 

 

Dávám tátovi (teda jako Kvíčovi Doudovi) pět bodů a doporučuji!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > Kvičislava Doudová> Uznávám, že na Kvíču nemám. Hlavně si musím nastudovat ta nová pravidla pravopisu...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > proč má ta ženská dvoje prsíčka? hnus nechutnost fuj, dnes tedy jen jeden bod, jsem zdrcen a zničen, kterak je svět eanej... kdybys ubrala řadu ňader, možná bych nějakej ten bodík přidal, ovšem to se již ocitám na tenkém ledě vydírání, pročež radši sklapnu... :o) ale závěrečný fuj si neodpustím: FUJ! :o))
Body: 3
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> Stando, chápu tvoje zdrcení, neboť jsi vyhlášený estét, avšak copak JÁ můžu za to, že Pamela po všech těch plastikách vypadá takhle???
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > Yfča> dobře, že seš to ty, přidávám dva body, ale mé zdrcení trvá... :o))
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> Kdybych sem flákla svoji koupelnovou podobenku, byl bys zcela jistě zdrcen po celý zbytek života! Čtyřkozatá Pamelka je proti mně nedostižná šťabajzna! 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 15.10.2003 > Vyjimečně souhlasím s Vašinou Standou, tedy vlastně s tím, že čtyřprsí je hrozný, tedy nevím, co viděl Vendelín, ale fuj! :-)))  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > Pescatore> Teď ses odhalil! Konečně chápu, proč jsem tě (coby "horňáka") příliš neokouzlila, přestože onehdá bylo v tom sále značné šero...
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 15.10.2003 > Yfča> 

Počkej počkej, jak odhalil? Já jsem celkem oblečenej...

S Horňáckem,ani s Dolňáckem nemám, myslím, nic moc společného, a že bys... ta osoba... na fotce...v tom šeru...ne, to myslím že přece jen ne... 


<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 15.10.2003 > Hustý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 15.10.2003 > :-))))))))))
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 16.10.2003 >

mám snad halucinace?

ta pani má prsa jako řady v kině, zajímavé!

romantické haiku, to budu psát do památníčků!


Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 16.10.2003 > týjo, to jsou mi věci:))))))))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 16.10.2003 > čubrním :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 19.10.2003 > no i s tou fotkou je to super :)
<reagovat 
stefan (Občasný) - 20.10.2003 > ale..-)) jdi.-)to nemyslis vazne..-) tu hlubsi, na to staci prece slovnik.-)
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 21.10.2003 > a přece bať!
<reagovat 
Jaromír Řepa (Občasný) - 21.10.2003 > Vlaďka vlastní velmi velké vaky......
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter