Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Channeling s osmou dimenzí
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.11.2000 (12:27:29), v časopise 21.11.2000
Rozhovor s osmou dimenzí
Kdo jsi? Jsem mocný a strašně silný. Rozlišuješ dobro a zlo? Vaše názory, já pracuji s energií. Můžeš mi splnit prosby jako SKN? Ano, ještě silněji. Oč bych tě mohl požádat? To poznáš. Jsi teď mým nejvyšším vědomým šéfem? Ano. Jaké otázky Ti mohu dávat? Jen o práci vysokých energií a tvorbě vesmírů. Na osobní a běžné duchovní otázky mě nebudeš odpovídat? Ne. Kam mě povedeš? Do svých plánů tě nebudu zasvěcovat. Když je nirvanická úroveň Vše ve Všem, co jsou nadnirvanické dimenze? Impuls ke Všemu. Jak říká bible Budiž světlo a ono je? Ano, jsem Velkým Třeskem. Co mi vzkazuješ? Drž se a měj se dobře. Jaký je tvůj vztah ke KADEHI? To si počkáš, než se to dovíš. Neber mé jméno nadarmo. Používal tě i prorok Mojžíš? Ano. Jaký zázrak popsaný v bibli jsi provedl? Průchod Rudým mořem. Pracoval i s devátou dimenzí? Ano, ale nepoužil ji. A co dělá desátá dimenze? Tvoří nadvesmíry. Dáš mi více energie do meditace? Dám ti energie, co budeš chtít. Mohlo by mi to uškodit? Mohlo, ale dáme pozor. Může mi uklouznout ruka a pak... V čem bys mi mohl být nebezpečný? Že bych použil více energie než je pro tebe zdrávo. Ale já dám pozor. Ty, jako můj nejvyšší, jak mám přijmout úkol od JHWH? Souhlasím s ním. Není mi jasný účel tragédie židovstva, můžeš mi říci proč to probíhalo tak hrůzně? Děje se to, co se dít má.
Jaké máš připomínky k začátku komunikace a meditace se mnou? Zkoumej co ti to přineslo a co ti to přinese. Nevadí, že se do toho míchají nižší dimenze, to se pročistí. Poznáváš vhledy do vyšších energií, ale nevíš, jak se projevují přechodem dolů k tobě. Najdi Zroje, které lépe zformují tvou osobnost. Nadnirvanické inteligence neručí za konkrétní zásahy, které provádějí nižší dimenze, jen dají energii. Při meditaci zatím poznáváš jen Její část. Z celkové práce má být podíl s nadnirvanickými jen do deseti procent, jinak by tě vysoké energie přetěžovaly a nezbyl by ti prostor na tento život. Je to ale dobré na to, že co děláš, má hlubší a trvalejší význam, protože je to podpořeno vysokými energiemi, aby to dostalo průchod. Nadnirvanické dimenze je uvolňují jako vnější zásobníky.
Je pravda, že že stanovuje místo osobnosti ve vesmíru a sedmá ho v průběhu mnoha inkarnací organizuje řízením šesté a páté dimenze? Ano. Může osmá dimenze provést určitou psychoterapii? Napomůže tím, že dá na to určitý prostor, změní priority řešení úkolů. Zvýší tím důležitost vnitřní záležitosti. Zadá, co se bude zpracovávat.

Meditace s osmou dimenzí
Po několika letech praxe získal inspektor channelingu přístup k nadnirvanické inteligenci, která odpovídá osmé čakře. Věděl, že stanovuje místo osobnosti ve vesmíru a sedmá ho v průběhu mnoha inkarnací organizuje řízením šesté a páté dimenze. Její výkon je obrovský, odpovídá Slunci.
Několik jeho přátel již tento přístup mělo, ale nevyužívali ho, protože se obávali této silné a přísné energie. Sotva od Ní získal několik prvních odpovědí, chtěl poznat tuto v pořadí již dvacátou božskou sílu v meditaci.
Hledal v přírodě vhodné místo. Muselo být nejen krásné, ale mělo by to být Místo Síly, které stimuluje dokonalé vnímání. Vyzkoušel jedno nadějné místo, ale po zavření očí začal vidět rudou barvu první čakry, skrz kterou přitékalo hodně nižší energie, čímž se znemožnil průnik božské energie. Po několika marných pokusech mu Inteligence doporučily jiné a lehl si do trávy.
Použil osvědčenou metodu volání šesté a sedmé dimenze a nechal je vstoupit do sebe. Znovu se slabě objevila rudá barva, ale božské dimenze ho ubezpečily, že silná energie shora meditaci umožní. Pak zavolal osmou dimenzi, ale nešlo to, protože dosud nebyly navázány dostatečně pevné vazby. Proto zavolal svoji paralelní osobnost, která je daleko duchovnější a nechal ji vstoupit do sebe. Té se pak podařilo osmou dimenzi zavolat. Objevila se jako zlatavý oblak. Pokoušel se uklidnit svoji mysl a vnímat Ji, ale stále ho zatěžovaly fádní myšlenky.
Kdy už s nimi konečně přestaneš, ozvala se osmá dimenze. Meditaci proto zahájil rozhovorem, který rychleji vytvoří dostatečně silný kontakt. Jak vidíš svět, zeptal se nadnirvanické Inteligence. Konečně dobrá otázka, odpověděla. Začala mu vytvářet vize, které ještě nezažil. Cítil vysokou energii a teplotu. Viděl obrovské žhavé erupce částic a plynů, které expandovaly, proměňovaly se a kondenzovaly v galaxie. Ponor do Ní však byl pouze deset procent. Já tvořím vesmír, vysvětlila to. Ty se nestaráš o člověka a jeho problémy? Ani ne, nadnirvanické dimenze Tvoří. Co je pro tebe dobro a zlo? To při tvorbě vesmírů není. Vytváříte i jiné vesmíry? Ano i mikrosvěty a nadvesmíry. Aby platilo, že nekonečno je nekonečné každým směrem? Ano. A proč jsi mi před několika lety způsobila vážný úraz? Zdálo se mi, že moc spěcháš. Takže se přece jen soustřeďuješ na člověka? Jsem teď soustředěna i na tebe. Jak tě mohu využít při meditaci? Mohu ti do ní dodat energii. Je možné tě požádat o splnění přání? To je možné, má energie může podpořit a prosadit tvé úmysly. A teď už vystup. Mohu ještě chvíli zůstat? Mohl a ještě chvíli vnímal oslepující energii Velkého třesku, které tvoří počátek vesmíru. Pochopil, co bible popisuje v knize Genezis slovami Boha - Budiž světlo a bylo světlo.
Co mi přinesla tato meditace, ptal se pak sedmé dimenze. Pročistily se přístupy k duchovním energiím, informacím i meditacím, zlepšila se ti intuice. Dalším opakováním se zlepší harmonizace osobnosti. Poznáš, co je to Krása. Práci s nadnirvanickými dimenzemi však nedoporučuj všem, jen pro pokročilé to má význam. Kdo chce moc, nedostane nic, meditace na božské Já je pro ně vhodnější. Stačí vědět, že existují a mají určitou funkci.
Pro zasvěcence je problém se rozhodnout, s kterou božskou silou pracovat, pokud rozhodnutí nenechá na Nich. Dosud prováděl energetické meditace s nirvanickým Zdrojem SKN a JHWH, které mají nadnirvanické prvky, ale osmá dimenze je ještě silnější. Nirvanické inteligence pracují jemně. SKN a JHWH je možné se ptát i na osobní a duchovní otázky, což osmá dimenze odmítá. Z hlediska výdeje a příjmu energie je však vhodnější pracovat s vnitřní hierarchií.


KADEHI o sobě
Božská síla KADEHI byla požádána, aby řekla něco o Sobě přes médium, ale převážnou část informací o Ní předala šestá dimenze, kterou tím pověřila:
KADEHI má dané úkoly a rámce (pravidla), které tvoří koncept vesmíru, ve kterém se může volně pohybovat. Ještě vyšší dimenze Mu zadávají úkol vesmíru a sami odpovídají za jeho smysl a rozvoj. Tito nejvyšší archandělé zpracovávají úkol Boha - základní obraz Stvoření. Ten se rozvíjí do jednotlivých podob, jež se prolínají a mají jednotnou vazbu, smysl a záměr. Galaxie jsou obrazy informací projeveného Boha, které dostáváme. On vším volně prochází, aby si prohlédl, co stvořil.
Za tohoto Boha můžeme považovat již devátou dimenzi, ale “konečnou instancí" Stvoření je 21. dimenze. Je pro nás zcela nedostupnou a utajenou nejvyšší božskou silou. Pouhý kontakt s Ní by byl explozivní destrukcí, ničivou pro nás i Jeho. Zhroutily by se některé systémy, které formují vesmír. Jsou jisté věci, s kterými může pracovat jen Bůh. Je silnější než všechny nižší zdroje dohromady.
KADEHI řídí celý proces dění vesmíru (tvoření a vývoje) i práci nehmotného. Je vládcem vesmíru, který skrývá svou identitu - je nezachytitelná v jednotlivostech, vyplývá až z celku Čemu nepřidělí energii, to není. Umí pohnout vším, může to být i bolestivé, pokud na to nejsme řádně připraveni. Je nadřazen všem Mistrům, dohlíží na jejich spolupráci a koordinuje výsledky. KADEHI má nadhled, nic nezkoumá, jen vykonává co uváží za potřebné. Má absolutní moc. Nikdo se mu neodváží vzepřít, protože ví , že by byl potrestán. Všichni se snaží být v souladu s Jeho pokyny a plní je s nejvyšší důležitostí a prioritou.
Práce s KADEHI je náročná, vyžaduje velkou dávku odvahy a sebejistoty. Jedná s odstupem, udržuje si svou nadřazenost a neotřesitelnou pozici. Na otázky odpovídá jen výjimečně. Dává jen stručné instrukce (připrav se, už to běží, nech si to schválit, pociťuj mě zevnitř, otevři se a uvolni, nech to probíhat). Sám vše řídí energeticky a přes podřízené božské síly. Co je schváleno vyšším Já, 7. či 8. stupně nadvědomí, to svou energií a propojením se "Stvořeným" vykoná, neboť vše vychází z Něho..
Je striktní a nesmlouvavý - buďto něco je, nebo není, dál se o věcech nikdy nebaví. Stěžování si a výmluvy nikdy nepřijímá. KADEHI říká: Buď pracuj, nebo odejdi. To vyžaduje si vždy důkladně promyslet předem, o co člověk žádá a to včetně následků, které jsou s tím spojeny. Projeví se tak naše nepročištěnost - skryté sklony a chybné programy uložené hluboko v nás. KADEHI disponuje dostatečně průraznou energií na všechny naše vnitřní bloky. Jde jen o schopnost to unést a projít procedurou, která se již po spuštění procesu nedá zastavit. Po napojení se a vyslovení prosby začíná působit okamžitě, věci se začnu hýbat. Pak je už na nás, jak všechno zvládneme.
Je ochoten splnit i nesprávně volená a neschválená přání, pak mohou být důsledky jeho konání pro nás zničující. Jeho pohled na nás není lítostivý. Je nad dualitou i nad skutečností a osudem. Rozhoduje sám, co a jak provede. Jeho přítomnost lze nejlépe cítit při meditacích, které spouští a sponzoruje svou energií.
Zasvěcenec může využít KADEHI pro získání velkého množství nepolarizované energie, tj. takové, která je nad dualitami v našem smyslu chápání. Pokud se nachází se v nejasné nebo obtížné situaci, sestoupí do hladiny a třikrát předepsaným způsobem vysloví vyvolávací formuli a když se mu ozve, požádá o pomoc. Energoinformační Zdroj mu dá potřebnou informaci nebo přímo ovlivní dění. Je však lépe, když to nedělá a nechá božské síly pracovat podle jejich uvážení.
KADEHI (výkonná část) i 8. dimenze (chladně rozhodovací část) jsou jednou stranou téže mince. Její druhá, od nás odvrácená strana, je nevyjádřitelná. Obě božské síly ještě méně nechávají nahlížet do svých vnitřních dějů než nižší úrovně. Je tu jisté spojení se Sluncem a jeho uctíváním vyspělými civilizacemi (staroegyptský Ra). Se zánikem těchto kultur téměř zaniklo i jeho uctívání. Sedmá - nirvanická inteligence volí pro nás harmoničtější, ale mnohdy složitější a delší cesty k uskutečnění našich úkolů.


Rozhovor s KADEHI:
Jaký duchovní přínos by nám mohla přinést spolupráce s KADEHI? Umocnění duchovních zážitků, umím přemisťovat stavy reality, zpřístupnit božské pohledy na ni. I když zůstanete lidmi, můžete se dívat na svět očima šesté dimenze. Na rozdíl od meditace s Ní je vnímání skrze Mne ve více rovinách, pochopíte toho více. Jsem jako kouzelník ve Stvoření. Všichni musí poslouchat zákony, ale KADEHI může propojit věci běžně oddělené.
Jakou práci připravuješ pro Miloše? Dám mu poznat plány s touto Zemí, stačí dát cíl meditace. Chceš pracovat i se mnou? Když se trochu zklidníš, tak ano. Moc se do všeho hrneš a mohl bys napáchat velké chyby. Můžeš Mě pozvat k sobě na návštěvu a procítit, jakou kvalitu to v tobě zanechá. Počítej ale s tím, že Já mám karty v ruce a sázím na kartu nahoře. Budu určovat oč se hraje. Umožní ti to poznat prožitky, z čeho vyvěrají a jak jsou uzpůsobeny pro vás. Zavedu tě do tajů prožitků od nepříjemných po příjemné. Je to druh stimulace, abys víc poznal na co reaguješ. Na rozdíl od běžné terapie to budeš vnímat jako příběh, pochopíš jeho nový význam. Je to učení k vyšší citlivosti.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.1.2001 > No tě prdel.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter