Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..jjedu jjetelem..
Autor: NewOld (Občasný) - publikováno 17.10.2003 (00:03:40)

 

    Jiskřivé jarní jitro. Jankovitě jednající JUDr. Jiřík Jouda jásá, jede Jihlavou jaspisovým jaguárem jako jumbo jet.

   „Ježíši! Jáma jako jalovice!“ Jindy jezdil jinudy. Jo, jo, jo – jízlivě jebal jeřábníka, jektajícího jelimana. „Jémine!“ Just ještě jiný jezdec. Jemně jako jehla jede jeptiščina jawa jaguárem. „Jú, jako jehlice jablkem!“ ječí ješitný jinoch Jíra. Jihne. Jubilejní jedenáctá jízda jaksi jistí jeho jinak jalové jsoucno. Jeptiška jódluje jasně jak jezulátko, jitří Jírův již jedem jatý jícen. Jukebox ječí.

    Jiřík jde jak jehně jílovou jámou. „Jediný jump!“ Jaguár - ječí - je jang jeho jin. Jadrně jebe jeřábníka, jeptišku. Jihlavou jde jak jezevec.

    Jiskřivé jarní jitro? Jupíí?! Jejdanánku, ..jobovka!

 

 

undefined

undefined 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 17.10.2003 > Juchu.chu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 17.10.2003 > stanislav> .. děkuji :)
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 17.10.2003 > Jin jnebo Jang ? Jsou tam sice pěkný jhlody, ale "Á"čko se ti povedlo líp. Jde nebo jede ? Jejej ! Jenže >J< jtady ještě jnikdo jnezkusil ! Pětka za jsnahu, ale od J začíná málo sloves. Jó, jfakt. Jalový jedlík jízdmo jarovizoval Japonce. (Jára Jcimrman)
   

Přátelé ptákovin přijali poslušnou příslušnici přeboru ptakopysků. Pštrosmajerův půvab.
Body: 5
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 17.10.2003 > Montrealer> ..díky, díky - za bodíky ..víš, když on nejdříve jede a pak už jen jde - mělo to vyznít, že jaguár zůstal u jámy lvové a on si to šupajdí jitrem pěkně pěšo dál ..snad se mi to povede příště :)
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 17.10.2003 > Montrealer> ..jejda, ještě k tomu jin a jang - protiklady se přece přitahují - já vím, moc skrytých myšlenek...
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 17.10.2003 > jo jo jasná jitra...
Body: 5
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 17.10.2003 > Bať!
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 17.10.2003 > Hezký příběh!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 17.10.2003 > Koukám, že Yfča má silnou konkurentku!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 17.10.2003 > Bobísek> ..tak to ani náhodou nemá :) ..ona je Jednička !
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 17.10.2003 > Sgr> To by se ukázalo, pokud by napsala nějakou ptákovinu na J jako ty.
<reagovat 
Lil´Angel (Občasný) - 17.10.2003 > Tak to se povedlo!!! Máš talent...nebo Slovník cizích slov??? Ne, ba ne, dělám si srandičky, je to žůžo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 17.10.2003 > Jásám! Jednoznačně jedinečné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 17.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 17.10.2003 > Skvělé! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 17.10.2003 > Hustý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 18.10.2003 > Jo, já ji jím :o) (jakože já tu povídku žeru...)
Body: 5
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 18.10.2003 > mě tohle moc nebere, ať už je to sebelepší:o))) ale jen do toho:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter