Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Rozhovory s božskými silami
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.11.2000 (12:31:58), v časopise 21.11.2000
Existuje odpuštění hříchů? Ano, vyrovnávání zla a dobra, je to složité. Silné světlo na vaši hlavu padá. Vy máte předávat světlo dál, tím vyrovnáváte vše, převyšujete své hříchy, pomáháte. Vaše ruce, hladíte ty druhé, váš mozek pomáhá, pokračujte.
Odpustí se karma při narození, nebo během života? Je to jak říkáš, jenže jsi nepochopil, že ty se narodíš, přitom ti část karmy bude odpuštěna. Ty svým životem některé věci zrušíš, odstraníš negativní energii, zbavuješ se hříchů. Část karmy se při životě vybije a část se z minulosti odpustí, obojí platí.
Jaký je význam oběti? Pravá oběť je vzdání se něčeho bez očekávání. Když se očekává, stává se něčím špinavým. Vzdát se života a odejít do kláštera není dobré, máš žít v tom, cos dostal. Pravá oběť tě někam dovede, víc pochopíš, když nic nechceš.
Když požádám božské síly o očištění nějakého negativního sklonu, co se stane? Připraví nový program v mysli a ty ho musíš nahradit za starý. Můžeš si to představit tak, že vysuneš starý z bloku osobnosti a zasuneš nový, nebo novým vytlačíš starý.
Je pravda o reinkarnaci taková, jak ji chápu? Ne, vše se děje současně, ale to vědomí nemůže chápat. Všechno je to daleko složitější, budete časem přednášet jednu teorii, ale mezi sebou budete mluvit o jiné, která je dokonalejší, ale daleko podivnější.
Co dělá nirvanická inteligence? Má za úkol harmonizovat stupně 1-6 a 8-12, aby nešly proti sobě a platilo "Jak nahoře, tak dole".
Je pravda, že se nebavíme přímo s Mistrem, ale s jeho otiskem? Ne s Mistrem přímo, ale sejdeme napůl cesty k němu na určitý stupeň. Jakoby nám posílal faxy, musíme pro ně jít. On není jinde, má jiné formy než vy, nejsou to bytosti ohraničené tvarem. Vyšší Mistři to dělají ještě jinak, jsou jako chobotnice s chapadly, my se držíme bradavek. Oni jsou napojeni na tisíce dalších i mezi sebou a do vyšších světů a dimenzí. Vesmír je jako složitý mozek.
Že je nesmyslné zakazovat přijímání krve v potravě a transfuzi? Ne. Příjem krve přináší velké změny do skladby psychiky, protože obsahuje koncentrovanou informaci o dárci. Transfuze je při vážném úrazu nezbytná, ale prejt bys jíst nemusel.
Mistře, nejsi smutný, když stále vidíš tu bídu světa? Ne, lidé jsou jako malé děti, oni se poučí. Je chyba, když mě to vadí? Ano.
Proč nás Mistři často kritizují a stále nám něco zakazují? Odráží to váš negativistický přístup k životu. Vy jste vedeni tak, jak je potřeba. Lidé jsou většinou pasivní a nechají se životem vláčet. Málo se tu pak naučí.
pochopit, že v božském je tolik problémů? Chybně si myslíš, že harmonie je mrtvý klid. Právě rozpor je hnací silou vesmíru, patří do něj. Nezoufej si, je to normální. Je pravda, že utrpení nemusí být vždy trestem, ale pouze zkouškou jako u Joba? Ano, jako příležitost k duchovnímu růstu. Který duchovní přístup je správný, asketický s modlitbami v klášteře či bezdomoví se sebeodříkáním, či umělecký, který je zaměřen na rozvoj tvořivosti a vnímání všemi prostředky a bez zvláštních modliteb? Oba jsou špatně.
Je pravda, že posmrtný život není tak úplný, protože tam chybí více částí naší osobnosti, jen postupně jimi procházíme, jsou tam tedy omezení jako ve snech? Ano, nemáme tam úplnou hierarchii, jen části.
Je pravda, že v bibli je zakódováno mnoho informací, když se čtou jen x-tá písmena? Ano, ale to je v každém textu,aby platilo pravidlo Vše ve Všem.
Je účinné si představovat, že mytím ze sebe smývám i vinu a zlou karmu? Ano, více než si myslíš.
Ve které dimenzi je Bůh? Je základem všech dimenzí ale silnější než kterákoliv z nich. Jednotné spektrum ve kterém se všechny střetávají- univerzální kanál, který je pro všechny společný. Bůh, který prochází všemi dimenzemi vytváří život a řídí jej. Zážitky jednotného vědomí vznikají, když jsme spojeni se svou podstatou.
K čemu channeling, když něco hodně chci, nedostanu odpověď, nebo si ji dám sám, protože lpění je tak silné? Když chceš něco moc, je tam lpění a neexistuje jiný způsob jak ti poradit, než projít zkušeností následků. Lpění je důležitá informace, vypráví o vás celé příběhy. Plně je zpracujte. Je tedy dobře se na vše ptát? To také není ideální, dělat to ze strachu. Ideální je být otevřen odpovědi a pak se s tou variantou ztotožnit, dát ji energii, chtít ji. Svobodně se pro ni rozhodnout, podporovat ji. Uvědomit si, že je to nejlepší řešení, že ti přinese štěstí. A to je přece cílem veškerého snažení.
Jaký je význam zločinů? Zlí lidé jsou často pouze nevědomě provádějí některé rozsudky božských sil. Vhodné situace vytvářejí zvláštní božské síly - vykonavatelé.
Jak je to s teorii relativity? Není jen jeden pohled na fyziku. Záleží na tom, z které strany se na vesmír díváme. Je to taková relativita na n-tou.
Každá dimenze se vyvíjí? Ano, více či méně rychle.
Je vesmír nekonečně dokonalý, nebo má svou mez? Je konečný, ale z tvého pohledu se zdá, že ne. Jsi totiž o tři řády pod ním.
Je něco ve vesmíru, čemu nerozumíš? Je, ale to bys nepochopil, ani nevíš, že to existuje.
Kdo tu má nejvyšší duchovní úroveň? Mapa Čech s křížkem na Moravě. Je vyspělejší, než vy a jaký má stupeň? Mistr vrtí záporně hlavou. On má stupeň 5,5 (Mahešwarananda).
Která nejvyšší osobnost žila v tomto letopočtu v Čechách? Jedna tu přes staletími občas pobývala, měla stupeň 6,5.
Máme v hypnóze navštívit planetu Logo? Ve spánku ano, ale nevím, co nechám v paměti, musím to zcenzurovat. Mají problémy, proto cenzura.
Kdo má na Zemi nirvanickou inteligenci? Asi pět jich žije v Tibetu, jeden je v Číně a další v Indii (Sai Baba).
Jakou úroveň měl Krišnamurti a co teď dělá? Měl 7-8, připravuje se na narození v roce 2050 - 2060 v Indii v době velkých přírodních pohrom.
A jaký stupeň měl dr.Brunton? Přesahoval 4,5. Již se znovu narodil.
Je možné komunikovat s astrálními duchy? Ano, ale často to býváme my, Mistři. Dovedeme leccos zahrát, vyšší i nižší.
Co by přineslo XY, kdyby komunikoval s Inteligencemi? Rozšířilo by mu to vnitřní svět, zesílilo sebevědomí, nehledě na poznání by se dobral podstaty mnoha problémů. Urychlil by si vývoj, to platí obecně.
Jakou má WW nemoc a má informační význam? Je to infekční nemoc a nemá informační význam. Hrozí ale žaludeční vřed, je třeba jíst každou hodinu. To je oběť zaměstnání, stresů a špatného životního stylu. Těžké choroby a civilizační nemoci informační význam mají, infekční jen když usmrtí. Terapie je správná a prognóza dobrá.
Na jakou školu by měla jít XY? Jestli zvládne matiku, tak na ekonomickou, jinak na zdravotní.
Ještě se narodíš, Nejvyšší? Ano, v astrální civilizaci stupně 5,5.
Setkáme se s ufony? Po půl roce se setkáte s lidmi, kteří se tu narodili, ale nejsou vývojově ze Země. Jejich duchovní význam poroste. Ve stáří se setkáš i se skutečnými mimozemšťany.
Píšu správně o temné noci duše? Ano, ale zdůrazni, že je chyba si vzít víc, než na co stačíte. Máte mít dostatek prostoru na práci na hlavním problému. Jak ztratíte cíl cesty, tak se v tom zůstanete.
Proč XW nejde meditace? Zhora je otevřená, ale zespodu zavalená sexuální energii. Pokud ji nemůže vybít, ať ji nadechuje zespodu a vydechuje rozvibrovanou čtvrtou čakrou. Může si to naprogramovat tak, že to bude dělat zcela uvolněně a automaticky.
Mistře, koho vybíráš z devíti zapsaných zájemců na channeling z přednášky? Šestku. Naučte jí to, ale ve skupině pracovat nebude, sama toho časem nechá. Nikdo vhodný bohužel na přednášce nebyl.
Otázka na přečtený článek o sebevraždách mládeže: Nedá se utéci ze života, Já tomu zabráním. I když by to v dalších životech opět provedl? I pak. Zařídím mu proměnu jeho skladby vědomí tak, aby to už nedělal. A když by takové části nebyly, seženu je od jiného. Ono jde vyměňovat části osobnosti s jinými lidmi? To se běžně dělá. Tak bych se mohl zbavit svých nečistých částí? Kdo by je chtěl, lze vyměnit podobné za podobné. Takže v sobě mám i části jiných lidí? To máš. Šlo by smísit včechny části všech lidí a vznikly by tak podobné osobnosti? To by šlo, ale proč to dělat, radost Tvoření je v mnohosti.
Jak máme přistupovat k sexualitě? beze studu, bez pocitu viny a beze strachu......neboť stud není ctnost a pocit viny není dobrota a strach není čest....a taky bez chtíče, neboť chtíč není vášeň, a bez nevázanosti, neboť nevázanost není svoboda, a bez agresivity, neboť agresivita není dychtivost a samozřejmě bez představy ovládat, neboť ovládání nemá s láskou nic společného...milovat sex je dobré, stejně dobré je milovat sám sebe...ve skutečnosti je to povinné...není dobré stát se závislým na sexu(a na čemkoliv jiném). Sexem však nenahrazujte lásku...nesnažte se získat moc nad druhými, ale moc s druhými....
Proč mám časté virózy? Konečně ses dal do boje sám se sebou. Jaký má význam moje rýma? Symbolizuje očištění. A pomůže tomu? Ne, ale symbol je symbol.
Jaké je mé karmické zatížení a co z toho plyne? Máš střední zátěž. Agresivita, egoismus, tvrdost, proto máš takové životní podmínky. Nutí tě se jich zbavovat. V dalších životech se budeš očišťovat.
Proč mi Inteligence občas neřeknou pravdu? Vše moc počítáš a bereš, zabýváš se zbytečnostmi. Strkáš nos tam, kam nemáš. Máš žít teď a tady, ne co bude a bylo. Uvědomuj si vše, myšlenku, pocit i pohyb.
Jak hodnotíte můj channeling? Dáváme ti dvojku. Nevyužíváš všechny možnosti a výchovu nebereš dostatečně vážně.
Proč nemám vizualizaci? Máš ji, ale držíš ji zpátky, podvědomý strach. Destabilizovalo by tě to. Cvič vnímání jemnějších světů.
Proč mi komunikace bere tolik sil? Nedokážeš se dobře napojit, odpovědi ti dávají přes astrál, nebo ukážou kde je a to stojí víc sil. Jsi moc pozemský, lépe se připrav, vypni činnosti, které děláš. Čtvrtinu odpovědí si dáváš sám, se svými znalostmi se snažíš něco ulovit (tj. nejsou špatně). Energii máš nízkou, protože často padáš z vyšších civilizací mnohokrát ses neudržel v 5. stupni. Duchovní je jen část tebe, ber v úvahu i tvé nižší složky a zapojuj je do duchovnosti.
Proč mě noční urychlování duchovního vývoje destabilizuje? Urychlování je v pořádku, to řídí Oni. Pročisťují se vnitřní obvody.
Jaký je význam mého bolestivého úrazu? Je to zviditelnění neduchovní složky tvé osobnosti, dobrodružnosti a agresivity. Právě bolest je symbolem agrese. Když ji vnímáš, můžeš s ní pracovat.
Mluvila se mnou včera opravdu nirvanická osobnost? Ano, jeden Mistr, dříve učil vyspělejší žáky, ale klesl. Která nirvanická osobnost se mnou chce komunikovat trvale a na jaké otázky ji mám využít? Trvale zatím žádná. Můžeš požádat, ale nevolat, nemají to rády. Odpoví na vše o vesmírných zkušenostech.
Máme se obávat výhrůžek temných mágů? Ne, uvnitř svého teritoria máte stoprocentní ochranu. Co by dělalo mé nadvědomí v případě magického útoku na mě? Podle potřeby výchovy by ho zeslabilo, nebo zesílilo.
Jak by reagovalo mé nadvědomí, kdybych začal využívat magické schopnosti například na to, abych si u vedoucího trvale zajistil dobré místo? Mnoho let by ti to umožnilo, ale pak by zajistilo tvou výpověď a ty bys nemohl najít vhodné místo, jen podřadné. To by byla tvá
Opravdu jsem komunikoval a meditoval s nirvanickou Inteligencí IAUE, což vyzařovalo obrovskou vznešenost? Promítlo se do toho víc sfér, než si myslíš. Byl to uzlový kanál, který se hvězdicovitě spojuje se sférami jiných vyspělých světů. Nejde to přímo vyjádřit stupněm, probíhá to mezi stupni, propojuje je to, ale spojovací článek je sedmička.
Co znamená ten sen o návštěvě početné indické rodiny? Měl bys přijmout jejich vlastnosti, které ti chybí.
Proč mi zase božské síly řekly to, co pak vyvrátily? Chtěly tě přivést k poznatku, že jsi svázaný zvykem přehánět množství otázek. Omez je na minimum, nauč se víc vyciťovat, meditace dělej úplně jinak, zcela se uvolni a řiď se tím, co jsme ti už řekli. Jak to udělat, když mám malý průnik? Máš ho vysoký, jen o tom nevíš. Ujasni si názory na sebe, podceňuješ se. Ptáš se na vše předčasně, raději sleduj rodinné vztahy a vazby.
Jaký je význam mé chřipky? Znáš jen dva stavy, přeskakuješ z duchovnosti na neduchovnost a do je doba v které dostaneš nemoc. Má to ještě ten význam, že se ptáš Mistra, přijmeš, strávíš jeho odpověď, ale tu energii, kterou je nesena už ne a to je symbol tvých střevních obtíží. Stále zahaluješ srdce- symbol života- závojem myšlenek.
Je pravda, že Mistr Nejvyšší má pro mne projekt? Ano, postupně vybudovat channelingovou skupinu s 60 členy, z nichž 20 bude špičkových. Co pro to mohu udělat? Nenabourej své základy, dořeš své problémy, tím se zlepší tvé vyzařování na přednáškách, ostatní nech na nás.
Mohu použít nový zdroj SKN na magické prosby a přísun energie? Magické schopnosti máš zakázané. Úmyslně máš málo energie, protože její nadbytek by na tebe nepůsobil správně. Žádej jen o energii do meditace na vstup do vyšších dimenzí.
Oč mám ještě žádat? O základní otázku lidské bytosti - proč jsi sem přišel, zjistit svůj úkol, posílit to a realizovat.
Mám opravdu nový osud ve vyšší civilizaci o jeden stupeň v příštím životě? Reálný je, ale může se ještě 3x změnit. Musíš si to: 1) Hodně přát 2) Zasloužit 3) Neudělat žádnou chybu. Je to slíbeno, ale jakmile nebudou všechny body splněny, odepřou ti ho. Proč ale v dalším životě opět spadnu? Objeví se ti zase agresivita. Musíš být trpělivý, pak už to půjde hladce.
Proč mne přítomnost členů skupiny tak vyčerpává? Protože se vzájemně vývojově urychlujete, energie se spotřebovává na zvýšení vibrací. Jsou i další důvody ve vzájemné souhře.
Co ještě nevím o správné meditaci? Nechápeš, že není důležité, na co jsi při vstupu do ní orientovaný, ale v jakém stavu vcházíš. Ne že si pro něco jdeš, ale co ti přinese, to zažít, poznat. Sleduješ cíle a je chyba si je předpisovat. Úzkostlivě si střežíš bojové pole i chtění duchovních zážitků. Budeš se muset vzdát většiny toho, co vědomě používáš pro duchovní vývoj, všechny tvé aparáty.
Jak mám s tebou, mé nadvědomí 6,5-té dimenze, meditovat na energii lásky? Otevři se, nalaď se na mne a vnímej, co proudí mezi námi. Pak pozoruj, na co to v tobě nejvíce naráží.
Mohl bych mít schopnost biomagnetismu? Máš to blokované. Byl bys ještě tvrší a bral lidem představy, kterých se chtějí držet. O božských silách tyto schopnosti nevypovídají.
Proč mi mé karmické nadvědomí dosud nevyčetlo zabíjení ve válkách v minulých životech? Všichni, kdo byli s tebou, se toho také dopouštěli, byl si k tomu donucen, ale budeš se tím také zabývat.
Proč se mi dostala do ruky kniha o životě svatého Klimenta? Abys nalezl svůj problém, který byl i jeho problémem. Nutil lidi dělat to, co chtěl on. Byl přísnější než Bůh a nevycházelo mu to. Buď více smířlivější ke druhým. Respektuj jejich slabosti, nerozčiluj se zbytečně.
Co symbolizuje mé tvrdé jednání s duchovními oponenty? To odráží hrubé přístupy k tvým málo duchovním částem. Zkus to napravit, měj je rád.



Poznámky k tomuto příspěvku
raszkamichal () - 24.11.2000 > Ahoj Martine ! Vubec Ti nerozumim. Mas pravo na takova slova ? Kolik lidi Te asi pochopi ! Je mi smutno z toho, ze neco takoveho pises. Umis odpovedet na otazku Kdo jses ? Davej si pozor, prosim, prosim, prosim. Moc pozor. Tvoje clanky jsou nerealne, nemaji nic spolecneho s NASIM zivotem. Proc se radsi stykas s bystostmi z vyssich sfer nez s nama, normalnimi lidmi. Vim, ze sam mam spoustu otazek a hledam a nemam pravo na to Ti neco prikazovat. Ale Moc Te Prosim, zamysli se nad sebou. Objektivne. Odkud mas ty stupne a procenta ? Udkud dimenze? Mas to vycteny z knizek nebo z vlastni hlavy ? Uzivas nejaka psychedelika ?
Kdo jses, ze tolik mluvis. Proc to rikas. Zda se mi, ze to pises pro sebe. Proc pises ? A ted o tom hrichu : Anthony de Mello ve svy knizce "Spojeni s Bohem" pise o tom, ze Vse uz je odpusteno. Ze jedine, co zbyva je odpustit sam sobe. Prosim, zamysli se.
Hodne stesti v hledani nehledani a klidu a skvelych lidi kolem Tebe Ti preje Michal.
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.11.2000 > nejsem Martin, ale Roman. Channelingovou komunikaci jsem s prateli naucil skoro 100 lidi, dalsi prichazeji. Stykám se se všemi lidmi, i když rozhovor s božskými silami je zajímavější, zejména vstup do Jejich světa. Walsh napsal o tom čtyři díly knihy Hovory s bohem. Není to těžké. Stupně a procenta mají přesné významy. Vyčtené to není. Já si nic nemusím odpouštět, prostě jsem ve výukovém procesu. Zda se mi, že naše motivy vůbec nechápeš, přesto je to snadné - blíže k dokonalosti, využít intuici.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter