Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brouk v prstech
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 31.3.2005 (10:00:00)

Brouk v prstech.

 

Ozvalo se tenké písknutí a... chytil jsem dvoukřídlého zástupce čeledi Culicidae, který se mi právě pokoušel vpravit svou chitinovou zbraň pod kůži. Napadlo mě, že vlastně ten ten malý vyslanec čeledi družiny blanokřídlých je jedním z poslů z posvátného sportovního okrsku starořecké Olympie, kteří po vysilujícím úprku marathonskou plošinou konečně doběhli jako splaveni zlatým prachem odlesku inckých pokladů, které ještě dosud trůní v lůně Smetanova Novosvětského kontinentu, který je však ještě před svým objevením, protože novodobý renesanční zóon politikon zakladatel entomologie Karl Linné ještě nepodlehl co městské státy Zapoteků v dobách Kolumbových hordám Aztéků, valících se nekonečnou latinskou obdobou paprikášové pusty jak v infantilními legendami opletené bylině o nenasytech a šálku, přetékajícím přemírou dobroty z krupic a strdí, snad pocházejícího z časů udatného vojvody Čecha, když stanul na obscénním vršku s hrotem rotundy, skrze kterou již vlastenecká srdce buší víc než temné perlíky hamrů a dobu více než shodnou, během které se v krajinách třetího světa žel za chudá zrnka rýže platí i bez drakonie úřadů práce pobytem v teplé vodě, kanoucí do Jang´c´tiang. Snad by bývalo někdy příjemné takto pod tváří vládce slunce s vodami Missouri plynout, jak obdobně zmiňuje ve své již bohem i lidmi, oněmi Čechovými pohrobky z nitrolebených zátočin vydefragmentované satiře Uloupená kadeř Alexander Pope - ovšemže ne poprvé. Jen zdrženlivě lze registrovat toho, kdo v létě třetího roku zaletí s Miss Phileo Sophií v mysli ke kapelníkovi numera prima carské opery v Petrohradu Franceviči Nápravníkovi, jinak to nositeli jména državy Bein v samém axis mundi continento negro, což jistě nemůže vést jak edikt nantský k euphorio praecox hugenotům, a tak Ecce homo, Vae victis?

 

Darek Měchura



Poznámky k tomuto příspěvku
kink (Občasný) - 17.10.2003 >

panebože

:)))))


<reagovat 
 hermit (Občasný) - 17.10.2003 > kink> Aspoň je vidět mou postupující demenci, néé??....:o)))
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 17.10.2003 >

Tý vole, to je lavina...a jak dlouhé jsou některé ty věty fejetonové ani nedohlédnu...

Osobně říkám takovýmto útvarům "vyvřeliny" a zasouvám je někam do oblastí "termální paměti"


<reagovat 
kink (Občasný) - 17.10.2003 >

tak takovou postupující demenci chci taky

líbí se mi

že karl linné ještě nepodlehl

 

:-)

 


<reagovat 
kink (Občasný) - 17.10.2003 >

a pak to

"vyvrátit"!

(dementi)


<reagovat 
hermit (Občasný) - 17.10.2003 > abysem se přiznal, je to jen taková chvilková parodie (rozuměj produktovodovaná za chvilku) na fejetony, co vycházejí denně v jistejch qalitních nowínách, kterýžto nám tu v těch kopečkách vycházej´....;o€)
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 17.10.2003 >

Tedy! Pěkně pestrobarevná koláž, nebo slovní prů....!


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.10.2003 > Zdá se mi, že se to postupně rozmělňuje, rozmělňuje...
nevim. Ještě se budu muset vrátit.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 17.10.2003 >

Těm, co četli Twainův soubor Skákavý žabák a jiné prózy, tak by tenhle text mohl něco připomenout.:o)

 

Těm ostatním: vám to nic nepřipomene asi.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.10.2003 > no, nesebrala jsem sílu, taky jsem se ztratila už ve druhé větě
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 17.10.2003 > Kelly> ....fakt sem věřil, že to bude móc vtipný!!!!!!:o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.10.2003 > třeba je, brouku, ale já na to dneska faaakt nemám
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 17.10.2003 > Tak slibně to začalo.... ale ta druhá, téměř nekonečná věta se mi nepodařila přečíst, pořád jsem se v ní ztrácela...jo a můžu se zeptat, proč je to označeno za fejeton?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 17.10.2003 > BlueSky> 

Přijde ti to snad jako povídka, nebo sonet? ;o))

Slibně to snad tak ještě začít mohlo, poněvač zmatení čtenáře bylo přiznaným cílem... :o))


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 17.10.2003 > hermit> 

Vo žádným zmatení čtenáře nebylo ani řeči, uvádíš tam cosi o vrcholu :-)))...těšila jsem se na ten vrchol a místo toho jsem na začátku cesty upadla a kutálela jsem se až dolů...na dno...své nevědomosti:-)))

A jinak..nepřijde mi to ani jako fejeton, to je teda problém zařadit:-) Co takhle "hermitovina"?


<reagovat 
MZF (Občasný) - 17.10.2003 > Těšil jsem se na fejeton, ale nedokážu to přečíst... Slušně jsi mě nachytal :)
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 20.10.2003 > tfuj
Body: 2
<reagovat 
pida (Občasný) - 3.1.2004 > Perfekt
Body: 1
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Co kdyby si to nazval Jak udelat z komara velblouda...:-))))
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Obscénní vršek :))) To je vole mateřský ňádro... jdu někam najít, co to vlastně bylo za hmyz :)))

Takový pafejetony psával vychvalovaný Topol J. Občas to fakt bylo brutál. Ale tohle je ostřejší...
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 18.8.2004 > Hned jsem si říkal, že když je to "dvoukřídlé" nebude to brouk. A ještě dyž to piští a hryže.
Ale hned hledám narážku na Komárka... akorát mam pocit, že ten tak opravdu nepíše. Nečtu však MF mnoho... A to asi vědí ti, co se přihlašujou z mafra líp...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 31.3.2005 > Hele... to je tvé každoroční Jaro je tady? Akorát, že je to vtipnější... když bue každej rok to samý?  :)))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 31.3.2005 > perfekt, měchuro
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 31.3.2005 >

já se omlouvám, já to nechtěl vložit znovu, jen jsem tam opravil nějakej překlep a ono si to zaktualizovalo nevimproč datum publikace...:-(

 

g morre, Jaro je tady není moje, nikdy jsem to nikomu snad myslím nepsal...;-))


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 31.3.2005 > hermit> 

neříkám, že Jjt je tvoje – psal jsem, že tohle je tvoje Jjt... že to vychází na jaře. Ale vlastně nevím proč jsem si myslel, že tohle bylo i poprvé pubikované na jaře. Nepovedý džouk.

 

Za roztomilého žlučovitého dědka tě nemám :)))


<reagovat 
easy (Občasný) - 31.3.2005 >
Tyjo. To se skoro nedá číst.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 31.3.2005 > easy> a vo to taky de, easy...;-))
<reagovat 
 easy (Občasný) - 31.3.2005 > hermit> 
Tak nějak jsem to tušil.
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.4.2005 > přiznej čeho bys byl schopný teď pakliže demence ještě víc postoupila :-)
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.4.2005 > a mně jsi jednou, tuším že to byl první z pozimních měsíců roku druhého v tomto tisíciletí, v rakovníku, zrovna když jsi odpřísáhnul, že si necháš odstranit apendix, ale možná, že to bylo spíš něco, co neleželo pod žaludkem, nýbrž v žaludku, rozhodně jsi to vyjádřil cizím slovem, a protože já jsem ve slovníku skončila u písmene A, a zřejmě jsem tomu rozuměla, muselo to být slovo od A, napadá mě adolescence, ovšem nevím, jestli ta ti mohla ležet v žaludku, pak by se mi zdála logičtější amoleta, Jaro je tady napsal za ucho!, byls na to dokonce pyšný...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 1.4.2005 > kink> 

...no vidíš, to jsem celej já, vtipnost živoucí a sama, Jaro je tady ti napsal za ucho jsem a ani si to nepamatuji, to svědčí o mém dobrém duševním zdraví...:o)

Kdo by nebyl pyšný na to, že popsal takovou památku, jakou bude jednou Tvé sušené ucho, nebylo to náhodou to sušený maso???:o)))


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.4.2005 > Hua, mno: Novosvětská je Dvořákova, ale to asi všichni víme. Chybky ti tam asi ještě zůstaly - čárky a tak:) Fejeton to není ani náhodou.
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > je to dobrá prdel.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter