Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zapomnění
Autor: Paula (Občasný) - publikováno 21.11.2000 (18:08:59), v časopise 24.11.2000
Žije dál v svém zapomnění
lehce ztrácí to, co není
zklamána je dneska znovu
vidí prohru, v každém slovu.

Chtěla poznat pravou lásku
dala svoji víru v sázku
slza nyní smývá osud
ztrácí se zas, jako dosud.

Přijme prohru v krutém slovu
klamy objeví se zítra znovu
snahou získat to, co není
vrátí se zas k svému snění.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.11.2000 > Koukam, ze mas nadani pro melodicke citeni basnicky, dobry, ta ustredni myslenka je sice mozna trochu castejsi, ale jinak moc pekne.
Body: 3
<reagovat 
Étienne (Občasný) - 24.11.2000 > Abych řekl pravdu, jsem zklamán. Po minulém dílku jsem čekal něco lepšího.
Rýmy nic moc a velmi časté (slovu/znovu-2x, není/zapomnění/snění, osud/dosud, lásku/sázku), lehká forma AABB. Druhý rým třetí sloky je mimo rytmus (10 slabik, všechny ostatní jen 8). Být tebou, věnoval bych se spíše nepravidelné formě (něco jako minule), takovouhle říkanku umí každý. Když se něco rýmuje automaticky to neznamená, že je to báseň.
Tohle mi připadá lehce rychlokvašené. Víc si se svými věcmi pohraj. Nějaký čas je nech uležet a pak se na ně koukni znovu.
Na psanou a tvoř.
Étienne
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.11.2000 > Ani mě báseň moc nezaujala. Vidím v ní docela zřejmý obsah, jehož forma se mi ovšem zdá až dětsky jednoduchá. Rýmovaná báseň jistě nemusí být špatná, záleží ovšem na citlivé volbě slov a výrazného rytmu.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 24.11.2000 >
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 24.11.2000 > Mohl bych souhlasit s opakováním slov a s jistým větším promyšlením básně. Nikoliv však s tak ostrou kritikou, jelikož by pak muselo být 80 % básní v TOTEMu zcela špatných.
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.11.2000 > A mně se obsah básně líbí. Dá se k n í domyslet docela zajímavý příběh.
Body: 5
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 26.11.2000 > Jo, klonim se spise k nazoru KSTK...co je na tom sptaneho mit obcas vers AABB...clovek se u toho docela dobre uvolni...a hlavne...tato basen to jsou pocity, ktere jdou z cloveka a to se pise srdcem a ne aby se pocitalo kolik je kde slabik, pismenek, kde je carka, apod. Jo, a Etienne...opravdu si myslis, ze rikanku umi slozit kazdy? Asi by ses divil :-)
Body: 3
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.12.2000 > Víš, já nedokážu posoudit, jak dalece mají pravdu ti přede mnou...všechno je to o pocitech, prostě...píšeš o pocitech a hotovo...nenechávej se odradit (ale to snad nehrozí)

Body: 5
<reagovat 
Jennifer (Občasný) - 12.3.2001 > Tak tenhle pocit znam az moc dobre... Vyjadrila jsi to uplne presne a je to vazne moc pekne... Moc se mi to libi :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter