Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohádka pro P...
Autor: NewOld (Občasný) - publikováno 22.10.2003 (15:36:26)

 

  Protřelý poutník, půlměsíc, pyšně přihlíží páteční podzimní půlnoci. Paprskem propichuje padlé pološero.

  Palisandrem provoněným půdním pokojem proudí plamínek průvanu připomínající příchod paní Prosincové (Zimy). Pečlivě připíchnutý plakát pokrytý párem pávů pečetí příchuť poloprázdného pelíšku.

  Pod proužky posetou prachovou peřinou přitaženou pod prsa plačící plavovláska pěti prsty popaměti prozkoumává plyšem porostlou plošinku. Podnapilá poblouzněným pocitem prožívá pohádku pro pokročilé. Přestává. Podbřiškem, pánví pulzuje potok, páteří projíždí příjemně pichlavá palčivost. Proč pláče? Protože prací posedlý pilný Princ pastelkou před pátou papír popsal - „Pořád pracuju.P.“ Paličák!

  Půlnoc. Právě polkl prášek. Popohnal prskající počítač. Pocítil povinnost plavovlásce připomenout proč právě podepisuje padesátý protokol. Pěstěnou packou pohladil přístroj přenášející písmenka. Pípnul - „Posílám políbení, pohlazení, pomazlení. Pro pomilování, Pampeliško, přijedu poránu!“

  Pěkné povídání. Pípnutím propuštěné plavovlásčino pousmání překazí plačtivé peklo. Pomalu přitáhne plyšového pejska. Pohladí pohledem. Přivře překrásné pomněnkové penízky. Padá... políbením. Putuje... pomazlením. Prochází překrásnou pohádkou... pro pomilování... před procitnutím..... Princ příjde!

......Prý Prosinec......



Poznámky k tomuto příspěvku
Yfča (Občasný) - 22.10.2003 > Přiznám, přátelé, poznám pohádku "Perníkový panelák plný přetloustlých parchantů" (příšerná ptákovina). Proto podaruji Pohádku pro P placatou pětkou.
Body: 5
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > Yfča> Příjemná pochvala! Od Yfči moc moc příjemná  ..Prsím se!
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 22.10.2003 >

Sgr: Až doteďka jsem nevěděl, že počítač je přístroj přenášející písmenka (odnikud nikam). Díky za odborné školení. Mrkni se pro změnu na Žofiinu žalostnou žranici...


Body: 5
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > Montrealer> ..když ale já myslela mobil, víš?  ..na žalostnou žranici hnedle jukám - od včera jsem nepojedla
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 22.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 22.10.2003 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 22.10.2003 >
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.10.2003 > I když je tady toho už vážně moc, stejně si za tohle těch pět bodíků zasloužíš.
Body: 5
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Naty> ..já už s tím dnes končím, slibuju... za bodíčky děkuju...
<reagovat 
Lil´Angel (Občasný) - 23.10.2003 >

Po pravdě - písmenkám pěkně poroučíš.... Potlesk!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Lil´Angel> Paráda! Pravím pyšně.. potomek padl pod pravý porost (strom)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 22.10.2003 > nejdřív jsem se chytal, kak ostře napíšu, že je to pohádka na p..., ale ono je to docela dost dobrý!
jen myslím, že piluli by měla polykat plavovláska... proti případnému početí, potrat=průser.
Body: 4
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > g_morr>  ..nemůžu souhlasit - s tou pilulí! ..masturbací k početí ne a ne dojít  ..za bodíky, díky...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.10.2003 > Sgr> no, to je jasný, já myslel, že by ji brala doufajíc v princův - konečně - zásun...
bodííků bych dal i pět, páč se mi to fakt zdá dobré, enem mám pocit, že zas bych nemusil ty aliterační orgie tady až tak podporovat... takže bohužel, bylo to rozhodnutí nepěkný, pržé politický...
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > g_morr> ..tomu rozumím - té politice  ..vždy jsem obdivovala lid, který si stál tvrdě za svým... nesnáším kabátníky...
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář adam - 1.12.2007 > nic moc ! hnus to je
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter