Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Únosy do kosmu
Autor: Čistý Bureš (Občasný) - publikováno 23.11.2000 (19:20:04), v časopise 24.11.2000
Únosy do vesmíru

Se vzrůstajícími obavami sledujeme zvyšující se počet unesených lidí mimozemšťany. Nevíme proč cizí bytosti tolik prahnou po experimentech na lidech, ale s jistotou víme, jak si zachránit holou kůži.Stačí dodržovat následující pokyny. Hlavní je nepanikařit, neztrácet hlavu. Je možné, že ji ztratíte během výzkumu, ale rozhodně je obrovskou devizou si jí do začátku vzít s sebou. Únosy ufony jsou prakticky zaznamenány pouze v noci. Není proto na škodu obměňovat pyžamo a ložní prádlo, aby jste byli za kultivované bytosti. Před spaním nepoužívejte alkoholické nápoje. Promile alkoholu znesnadňují mimozemské pokusy a zkuste druhého dne vypravovat svůj zážitek s třesoucíma se rukama a dechem správce okresního lihovaru. Ovšem tyto informace vám budou k užitku jedině, když si pořídíte následující maličkosti: sedativa, obvazy, dezinfekce. Bylo zjištěno, že zdravotnické zázemí a především vybavení mimozemských civilizací stojí za starou belu. To v praxi znamená, že člověka, který se sám nezásobí nebo nashromážděné věci neodevzdá kosmickým výzkumníkům, čeká krutý osud. Jenom ve zkratce, kuchání za živa, zanesení do ran nejhorších infekcí v galaxii a následné vykrvácení. To vše za odborného dozoru jinak velmi přátelských mimo-bytostí.
Máte-li zajištěny tyto nezbytnosti je dobré myslet na návrat. Vzbudíte-li se ráno na neznámém místě, zjistěte lokalitu vašeho výskytu. Jste-li na místech kam jste se mohli dostat po svých, je velká pravděpodobnost, že jste se tam po svých také dostal. Podívejte se do peněženky jestli vám nechybí její obsah. Pokud tam není, byli jste se v noci rekvalifikovat na správce lihovaru a porušil jste výše uvedený abstinenční požadavek. Vaše přemístění tudíž nemá s UFO nic společného. V případě únosů mimozemšťané vysazují přeživší lidi poblíž města Sátoraljaújhely v Maďarsku. Stojíte-li před cedulí s podivným názvem, který nelze rozšifrovat a nemůžete ve vašem pyžamu najít peněženku ( jen málokdo jí tam mívá), pak jste se skutečně stal obětí mimozemského bádání. Důkladně se prohlídněte a máte-li pocit, že vás nějaký amatérsky felčar mizerně obfašoval a vykoupal v dezinfekci, tak už vám zbývá jediné tj. ohlásit případ kompetentním úřadům. Zde vyvstává jedna složitá otázka. Jak správně informovat příslušný úřad? Nejlepší je svá hlášení nečinit po každém únosu. Ano, bystrým to neuniklo, váš kosmický zážitek byl možná první nikoliv ovšem poslední.
Hlášení je dobré dělat nesystematicky, v mírném chaosu, nahodile. Objeví-li dotyčný orgán ve vašem jednání nějaký řád nebo pozná-li podle jakého klíče úředníky otravujete, tak vás dříve či později označí za provokatéra. Vystoupíte-li se svými zážitky na televizní obrazovce (100% jistotu máte u veřejnoprávní), můžete si být jisti, že ho ještě víc vydráždíte. Následuje urgentní předání vaší maličkosti do rukou nejbližší psychiatrické léčebny. A zde jistě s úžasem zjistíte, že trpí nedostatkem sedativ, dezinfekce, obvazů……..


Poznámky k tomuto příspěvku
Nathalie () - 24.11.2000 > Nó dobrý, nó. :-))))))
Body: 3
<reagovat 
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 25.11.2000 > Výborný, směji se od začátku do konce.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter