Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
peleeshky
Autor: J.E.T. (Občasný) - publikováno 23.11.2000 (23:31:51), v časopise 24.11.2000
uložím tě do peleešku
a na koleenko pampelišku
dám z hlavy mé rozevláté

"dia dreams" můj malý smeešku,
šaty dám z5 do oříšků
a budeeka na půl páté

uložím tě do peleešku,
polechtám tě na podbřeešku
stříbrným vlasem ze skrání

proměním se v malou myšku,
má ozdobo na kuleešku,
a schoulím se ti do dlaní.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.11.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.11.2000 > S tim "ee" je to dobry napad, sic mezinarodniho charakteru :)
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 24.11.2000 > Ta hra s písmenky je moc zajímavá, vtipná a líbí se mi...
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.11.2000 > Hra se slovy je celkem nápaditá, ale jinak se mi zdá báseň průměrná jak obsahem, tak zpracováním.
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2000 > Oooops ,já to čekal..:o) Víte, ona to je vlastně zamilovaná zašifrovaná zprávička pro Bambulku (mnou zvanou Beebee), kterou bolee koleenko. Ta zprava je pro mě i pro ní dost intimní, ale jak se zdá navenek opravdu vypadá průměrná jak obsahem, tak zpracováním.
A tak jsem vlastně rád, že tomu tak je, protože jsem tu rozhodně nechtěl ventilovat svou neovladnutelnou nardženost :o)
Body: 5
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 25.11.2000 > Hele JETe, mě to bylo hned jasný ,že je to nějaká zaobalená perverzárna, a pokud to fuckt tak bylo , taxeti to vážně podařilo zabalit do neskutečné nudné průměrnosti.Sakra, tu Bambulku bych chtěl poznat a to její podbreeshko taky. :o))))))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2000 > dan:me se to teda taky moc nelibi, to zdvojene ee mi prijde moc laciny a radoby na efekt.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 27.11.2000 > Je to dobrý nápad s tím ee. Ale já selhal jako redaktor. Právě díky tomuto milému experimentu to není klasická poezie.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 28.11.2000 > jeeeeeeeeeee ... zase k nám zavítali Dándy s JETíkem :o)

fakt úžasná fonetická stavba básně :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter