Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pleskam
Autor: LIPIKO (Občasný) - publikováno 28.10.2003 (01:00:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 28.10.2003 > sice je to trochu neostrý, ale i tak se mi to moc líbí!
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.10.2003 > Dommi> :-]]..
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 28.10.2003 > Dommi> dik
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.10.2003 > Má to skvělou atmosféru!
Body: 5
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 28.10.2003 > Mari> 

na živo je to mnohem ________________VÍC


<reagovat 
maxicka (Občasný) - 28.10.2003 > sice to, ze to neni ostry by to mohlo na prvni pohled zkazit-ale, ono je to naopak.. :) uplne perfektni jsou ty "zebra" po strane.:) a ty kdyby byly ostry, by nestaly za nic.. :)cili - jsi slunicko! :)
Body: 5
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 28.10.2003 > maxicka> mam i naky ostry, ale tahle je ____je ____  JE MI MILEJŠÍ
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 28.10.2003 > ha, rozkryl jsem v tomto Jelení příkop...
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 28.10.2003 > stanislav> pleskas taky panu pleskotovi?
<reagovat 
toono (Stálý) - 28.10.2003 > opravdu ne..
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 28.10.2003 > toono> prrroc     wrrr
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.10.2003 > LIPIKO> viz java..
<reagovat 
java (Občasný) - 29.10.2003 > no je to dooost neostrý...
ikdyž je to významné místo přece na 5 to určitě není,hodnotí se fotky a né místa kde sjou focena.
Sorry,ale....
Body: 1
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 29.10.2003 > java> kdyby se tady mely hodnotit stavby, tak by asi musely byt prezentovany jinak..  .. . .. ...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 28.10.2003 > tento tunel je můj nejoblíbenější široko daleko.
Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97

Průchod valem Prašného mostu


Stavba průchodu valem Prašného mostu byla jedním ze stěžejních dlouhodobých projektů nadace, na němž velice úzce spolupracovala se Správou Pražského hradu. Jeho záměrem bylo vytvoření alternativní přístupové cesty z Klárova do areálu Pražského hradu, která návštěvníkům umožní projít přes kamenné opěrné zdi Opyše podél Chotkovy ulice do Dolního Jeleního příkopu, projít nově vybudovaným průchodem do Horního Jeleního příkopu až do prostoru tzv. Bažantnice nebo k severní bráně Pražského hradu.

Slavnostní zahájení stavby se uskutečnilo v červnu 2001. Pro kompletní realizaci projektu, jehož rozpočet činil cca 30 milionů korun, byla vybrána firma Metrostav a.s., která se náročného a netradičního úkolu zhostila příkladně. Dne 3. září 2002 byl průchod za účasti pana prezidenta Václava Havla a paní Dagmar Havlové otevřen.

Trasa průchodu je totožná s bývalou Tereziánskou štolou, kterou od nasypání valu protékal potok Brusnice. Autor projektu ing. arch. Josef Pleskot jej navrhl jako poměrně úzký, avšak hodně převýšený, takže působí velmi vzdušně. Celé dílo je vytvořeno kombinací tří základních materiálů - hlavní konstrukce je z betonu, ražená část tunelu je obložena pálenými keramickými cihlami, koryto potoka a chodníky jsou z betonu a z lomového kamene. Souběžně se stavbaři pracovali v Jelením příkopu i archeologové a ve vytěžené zemině nalezli mj. jídelní příbory, kostěný kartáč či píšťalku pocházející z 18. a první poloviny 19. století. V průběhu prací byl rovněž odhalen jeden z původních pilířů, na nichž před zasypáním stál Prašný most.

Otevřením průchodu se podařilo nabídnout Pražanům i návštěvníkům Pražského hradu procházku celým Jelením příkopem a zpřístupnit tak vzácný kout přírody v samém srdci hlavního města.
Rada projektu Průchod valem Prašného mostu
Václav Havel
Dagmar Havlová
PhDr. Eliška Fučíková
prof. Jiří Kotalík
arch. Vlado Milunič
Ing. arch. Milan Pavlík
Ing. Zdeněk Synáček
Ing. Josef Šanda

Body: 5
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 29.10.2003 > stanislav> 

neznam lepči tunel, zadnej neni

 

 

tos psal z hlavy, nebo je to stazeny z netu?

 

ses arčitekt?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2003 > LIPIKO> to je ze stránek Vize 97.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 30.10.2003 > stanislav> uf jinak bych si myslela, ze musis byt Lukes.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2003 > LIPIKO> Z.Lukeš je zajímavej člověk, ale já jím jaksi nejsem... :o)
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 30.10.2003 > stanislav> a nejdes tedka v sobotu nahodou na prochazku po Ořechovce? s Lukešem. čteš Neviditelnýho psa? každopadně pro zichr: 10:00 sraz v parčíku u křižovatky ulic Svatovítská a Milady Horákové (zastávka Prašný most)  ((pokud nebude pršet))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.10.2003 > LIPIKO> 

s Lukešem se kamarádil můj bejvalej šéf, já bohužel mám jiný zájmy než cestování a architekturu, v sobotu jdu za jednou kámoškou, už je to smluvený, jinak by mě tahle akce zajímala...

hezkej den! :o)


<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 30.10.2003 > stanislav> ok kvok
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.10.2003 > LIPIKO> vona je v osmym měsíci, a tak asi budeme statičtější než procházka velí. ale díky moc, že ses zmínila.
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 18.11.2003 > Opravdu radost se na Tvoje "díla" dívat!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter