Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MUDr. Michalovi měkkosrdcatá marodnice :)
Autor: NewOld (Občasný) - publikováno 29.10.2003 (00:21:39)

 

 

            Mlhavý máj. Mží. Motor, malého modře metalického mercedesu mazajícího moravskotřebovskou magistrálou, mručí mile mazlivou melodii. Mužný, mýdlem mytý, MUDr. Michal Macháček, maminčin mazánek, míří mlsně mapovat malebnou Mahulenku. Mozek maká. Myšlenky malují – macatou Moravandu, mladou masérku, mistryni masáží mocně mnoucí mohutnou muskulaturu Michalovu. Mrouskající medik magoří. Míjí mazdu. Mží. Mlaskajíc mačká mentolku. Medituje. Mrazivé mravenčení magicky mixuje malátnou mysl. Marjánka? Metaxa? Makovičky? Mnoo… Mýlka! Mámivá minulonoční masturbace mobilizuje Michalova mrňavoučkého maňáska. Mohutní!

            Meďáček mastí mimo město masožravě metodou Mach3. Michalovou myslí melduje masážní mechově molitanová matrace. Mahulenka. Madona. Modla! Měkkou mašlí mechanicky měřící mecenášovu mentalitu. Mobil! Mží. Mercedes míjí masakr. Michalova mysl mele monotónní mámení – Mahulenku, mňoukající  „Míšo, maličko medu?“ Mahulenku, mazající Macháčkova místečka mírně mazlivě mučivá.

Mračna mizí. Mizí mrholení. Měsíc mrkne. Město. Michal málem minul magistrát. Motor mercedesky mrtvě mlčí. Miška metelí masochisticky máznout mdlé mlsné maskulinum Mahulence majetkem. Místnost, mramorem melírovaná. Malátná melodie moře. Mechově molitanová matrace. Michalův mozek moří myšlenky. Marodného mohutnícího maňáska mučí meduňka, máta,  Mahulenčin Moschus.

Minuty měří meškající Mahulenku. Michalova migréna mistrně mírní maniakovy málo mravné mlsné myšlenky. Mnohde mluvka, momentálně mlčí.

Mlčenlivá mezera milosrdně mizí. Mesiáš Mahulenka! Michal maličko mhouří, mrká, mžourá. Maká mimo matraci. Mučitelka mutuje??  Mrákoty. Mdloby. Migréna. „Mahulenka má moc marodnýho malýho Martina“ – mužně mluví mašina, masivní masér Mirek Motl.

           Michal mrtev. Michalův měknoucí mrňousek mžikem mrtev. Mimika masérova maskuje míru melodramatu. MUDr. Macháček mumlá – morfin!

Motto? Masturbuj! Masturbuj! Masturbuj! Milejší maňásek v hrsti, než Mahulenka málokdy muchlající masážní matraci!        

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bobísek (Občasný) - 29.10.2003 > Místama mi vadí ty holý věty. Ale jinak dobrý.
Body: 4
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 29.10.2003 > Bobísek> ..když ony jsou tam schválně  ..měly navodit atmosféru fofru a nedočkavosti ..víš, jako že se ani na vteřinku nezastavil, jen už aby tam byl ..hmm ..nepovedlo se...
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 29.10.2003 > Proč ta poslední věta s jinými písmeny? Škoda.
Body: 5
<reagovat 
 NewOld (Občasný) - 29.10.2003 > Flegmatik> ..já vím  ..já jen nějak chtěla zdůraznit ono známé rčení o vrabci, víš?
<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 29.10.2003 > Sgr> 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 29.10.2003 > Celkem slušné - pobavilo !
Body: 4
<reagovat 
Unge (Občasný) - 30.10.2003 > Tahle ženská už slíbila, že s tím končí, ale zdá se, že je to jako droga...
Body: 4
<reagovat 
Unge (Občasný) - 30.10.2003 >

Zkusím předestřít svoji verzi téhož příběhu...

            Mlhavý máj. Mží. Motor modravého mercedesu mazajícího moravskotřebovskou magistrálou mile mručí mazlivou melodii. Mazlavým mýdlem mytý MUDr. Michal Macháček mlsně míří mapovat malebnou Mahulenku. Mozek mu mimoděk maká. Myšlenky malují macatou Moravandu, mladou masérku mocně mnoucí mohutnou Michalovu muskulaturu. Mrou[s]kající medik magoří. Míjí mazdu. Mlaskaje mačká mentolku. Medituje. Mrazivé mravenčení magicky mixuje malátnou mysl. Marjánka? Metaxa? Makovičky? Mnoo… Mýlka! Mámivá minulonoční masturbace mobilizuje Michalova mrňavoučkého maňáska. Mohutní!

            Macháček mastí Meďáčkem mimo město metodou Mach3. Michalovu mysl magnetizuje masážní mechově molitanová matrace. Mahulenka. Madona. Modla! Měkkou mašlí mechanicky měřící mecenášovu mentalitu.

 

             Mobil ! Mercedes míjí masakr. Michalova mysl mele monotónní mámení – Mahulenku, mňoukající  „Míšo, maličko medu ?“ Mahulenku, mazající Macháčkova místečka, mazlivě mučivá.

 

            Mračna mizí. Měsíc meravo mrká. Město. Michal málem minul magistrát. Motor mercedesky mlčí. Miška metelí máznout mamonem masochisticky mlsnou Mahulenku. Masážní místnost melírovaná mramorem. Malátná melodie moře. Mechově molitanová matrace. Michalův mozek moří myšlenky. Mohutnícího maňáska mučí meduňka, máta, Mahulenčin Moschus.

 

            Minuty malomyslně měří meškající Mahulenku. Michalova migréna mírní maniakovy málomravné mlsné myšlenky. Mnohdy mluvka, momentálně mlčí.

            Mlčenlivá mezera milosrdně mizí. Mesiáš Mahulenka! Michal mhouří, mrká, mžourá, magoří. Maká mimo matraci. Mučitelka mutuje ???  Mrákoty. Mdloby. Migréna. „Mahulenka má marodnýho malýho Martina.“ – mužně mektá masírující mašina Mirek Motl, mistrně mastící mariáš.

 

           Michalův měknoucí mrňousek mžikem mrtev. Masérova mimika maskuje míru melodramatu. MUDr. Macháček mátožně mumlá – „morfin!“

          Motto? Masturbuj! Masturbuj! Masturbuj! Milejší maňásek (v hrsti, než) Mahulenka muchlající masážní matraci !

 


<reagovat 
čtenář Dany - 13.9.2008 > Miluju Michala Mateaska !Mlask !
<reagovat 
Čtenář - 14.12.2008 > Trochu sproste ale jinak fajn,melo to drajf! Same meeeeee je kouzelnee!
<reagovat 
čtenář Kety - 14.12.2008 > Mee muj Michal mne moc miluje! Musi me milovat!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter