Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci love-trash z kolekce lips
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 2.11.2003 (00:41:04)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 2.11.2003 > kdyby tam nebylo to pripitomele srdicko a ten napis(ten mi tam az tak nevadi). tak by to nebylo ani ne za 5 ale rovnou za 10 bodu..tedy ode mne.. a samozrejme by to melo bet v grafikach.. tohle skutecne s fotkou nema nic spolecnyho.. jinak velice pekny a pouzitelny..
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 2.11.2003 > toono> toto je fotka a na pocitaci neni delano nic...vse je nemalovane na rty a tak vyfoceno...naopk to nema nic spolecneho s grafikou
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.11.2003 > katerina seda> prave ze extremni okolnosti za kerych se tohle fotilo a chudinka ccd nevedel ani vubec nic posouvaji tuhle radoby fotku do oblasti fotografiky a az do grafiky co tomu vubec ale vubec nevadi pac to az na to infantilni srdicko to vypada fakt pekne.. ono hlavne prilis nepremejslet..
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 2.11.2003 > toono> ccd?...rodoby fotku?
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 2.11.2003 > pokud koukam dobre, tak Toonovo pozorne a narocne oko nepoznalo, ze srdicko, nadpisy ani kontura neni dodelavana v graf. programu, ale opravdu malovana primo na rty, nebo se pletu? Divila bych se, pac to srdicko se hezky rozpiji do ryh a i napis je psan presne prostorove dle rtu a pres ryhy ocividne rtenka/tuzka vynechavala.
no, je to rozhodne zajimave, zase neco jinyho, nez tu clovek kazdodenne potka. :) 3+
Body: 4
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 2.11.2003 > Mishka> ano mas pravdu...ani jsem netusila , ze by jsi nekdo mohl myslet , ze je ta fotka prepracovana v grfa. programu...je tak ocividne ,ze bylo psano rovnou na rty
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.11.2003 > Mishka> ..toonove narocne a pozorne oko to samozrejme poznalo(to vidi i slepej a prumerny divak se tim nechlubi, krehotinko), ale pada to spis do kategorie experimentu, vubec ne ale mezi abstrakce a nejlip by se to vyjimalo mezi grafikama.. takze nam tady chodis s krizkem po funusu, takze..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.11.2003 > toono> to jsem ale nazlobila Tve ego... a stacilo tak malo, jen vypichnout Tvuj omyl, ktery bys nikdy nepriznal... jsi velmi zabavny, bohuzel Ti asi nikdo neuveri, ze jsi poznal, vo co go... snazis se to ted uhrat marne... fotka je fotka (trebaze trosku netradicni) a grafika je grafika, to my prumerni a nadprumerni divaci vime a umime mezi tim rozlisovat.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.11.2003 > Mishka> zlaticko, je mi opravdu proti vuli se dotahovat s nekym tak, rekneme malo, inteligentnim jako jses prave ty.. to co jsem napsal plati, a rozhodne nemam duvod se opravovat nebo se neopravovat pokud se mylim.. verim ze alespon tohle delas podobne..
<reagovat 
vod (Občasný) - 4.11.2003 > výborná averzívnost (new term) (stáhnuté opony obličeje) vůči vůči
a přesto i tohle je poezie (není to ani fotka a ni grafika)
a le taky to rozhodně není abstrakce, je dost konkrétní (dokonce na tolik, na kolik srdíčko a AMOR se cítí)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter