Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Osudové setkání
Autor: fcelkamaja (Občasný) - publikováno 4.11.2003 (14:43:22)

Muž a žena se srazí v autech. Bouračka je ošklivá. Obě jejich auta jsou
úplně na maděru, ale ani jednomu z nich se nic nestalo... Když se
vysoukali z aut, povídá žena muži:

 "Tak vy jste muž, to je zajímavé. Já jsem žena. Hmm, podívejte na naše auta! Nic z nich nezbylo, ale my jsme zraněni nebyli. To musí být znamení od Boha. Měli jsme se setkat, stát se  přáteli a žít spolu až do smrti."

 Muž přitakal: "To jo, to muselo být určitě znamení od Boha!".

Žena pokračovala: "A podívejte se na tohle, další zázrak. Moje auto je totálně  na mraky, ale tahle lahev vína je naprosto v pořádku. Bůh si určitě přeje, abychom toto víno vypili a oslavili tím naše štěstí."

 Potom podala láhev  muži. Ten souhlasně přikývl, otevřel láhev a polovinu vypil. Pak ji podal  zpět ženě. Tak vzala láhev, zavřela ji a vrátila muži do rukou. Ten se jí  zeptal: "Vy nebudete?" Načež mu odpověděla:

 "Ne. Jen počkám na policii..."



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 4.11.2003 > Vychc....ý ženský....
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.11.2003 > A to je typický:-))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 4.11.2003 > Protože jsem ten vtip neznal, dávám...
Body: 4
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 4.11.2003 >

Já bych to vyprávěl asi takhle:


Osudové setkání

 

Muž a žena se srazí v autech. Bouračka je dost ošklivá. Obě auta jsou na maděru, ale ani jednomu z účastníků nehody se jakoby zázrakem nic nestalo. Když se vysoukali z trosek, povídá žena:

"Tak vy jste muž, to je zajímavé. Hmm, podívejte na naše auta ! Moc toho z nich nezůstalo, ale nám dvěma se nestalo nic. To musí být znamení od Boha. Měli bychom se setkat, stát se přáteli a žít spolu až do smrti."

Muž přitakal: "To jo, to muselo být určitě znamení od Boha !"

"A podívejte se na tohle, další zázrak ! Moje auto je sice rozbité na mraky, ale tahle láhev vína je úplně v pořádku. Bůh si určitě přeje, abychom to víno vypili a oslavili tím naše štěstí." řekla žena a podala láhev muži. Ten souhlasně přikývl, otevřel láhev a polovinu vína vypil. Pak ji podal zpět ženě. Ta vzala láhev, zavřela ji a vrátila ji muži do rukou. Ten se jí zeptal: "Vy to štěstí nezapijete ?"

"Zatím ne. Radši počkám, až přijede policie..."

 


Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 5.11.2003 > Na silnici se rabín nabourá do druhého auta. Když se řidiči vyhrabou z trosek, rabín si všimne knězova roucha a hned povídá:
"Koukám, že jste kněz. Já jsem rabín. Podívejte na naše auta, nic z nich nezbylo, ale nám se nic nestalo. To je znamení od Boha. Bůh musel chtít, abychom se potkali a stali se přáteli a po zbytek našich dní žili svorně v míru."
"Plně s vámi souhlasím, to musí být božské znamení," přikyvuje kněz.
"A koukněte, další zázrak. Moje auto je úplně zničené, ale lahvi mešního vína se nic nestalo. Bůh jistě chce, abychom toto víno vypili a oslavili tak štěstí a naše setkání."
S těmito slovy podal rabín láhev knězi. Ten s jeho promluvou souhlasil, otevřel láhev a dal si několik mocných loků a podal láhev zpět rabínovi. Rabín zacpal špunt zpět do lahve a podal ji opět knězi. Kněz se udiveně ptá:
"Vy se nenapijete???"
"Ne, já raději počkám na policajty."

<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 5.11.2003 >

Opsané ! Začátek anekdoty, tedy text "Muž a žena se srazí v autech" jsem našel celkem na 7 českých www-stránkách. Zajímal by mě názor jiných čtenářů na takové opisování metodou Ctrl+C, Ctrl+V. Navzdory tomu je vtip pěkný a opět opakuji: neznal jsem ho.

 

ad Hackmanova parodie: Jó, rabíni a Židé vůbec byli vždycky parádní chytráci... původně opsaná anekdota se nám tady tříbí !


<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.11.2003 > Znovu opakuji, fčelka tuto rubriku pochopila správně, je tu jako odlehčení, pro pobavení ostatních, originalita vtipů není vůbec podmínkou. Nic mazat nebudu a každého, kdo sem bude vtipy vkládat budu podporovat. Podotýkám, že u všech ostatních rubrik samozřejmě jde o autorskoku tvorbu, ne však u vtipů!!!!
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Omlouvam se vsem za zverejneni tohoto prispevku. Netusila jsem, ze i u vtipu musi byt clovek jeho puvodnim autorem. U vsech ostatnich kategorii to chapu a ctim, ale kategorii vtipy jsem brala nikoliv jako ukazku tvorby jednotlivych autoru, ale jen jako kolonku pro pobaveni druhych. Tento vtip me po ranu rozesmal, a chtela jsem se o nej podelit s ostanimi - nebyl ucel honit body a byt slavna. Prosim prijmete znovu moji omluvu a tento vtip smazte.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.11.2003 > fcelkamaja> Ať se k tomu problému vyjádří také jiní. Není totiž od věci náhodně nalezený vtip trochu autorsky zpracovat nebo přepracovat - právě tenhle vtip k tomu doslova vybízel a výsledky tohoto úsilí si můžeš přečíst. Navrhuji tento vtip nemazat, protože dokázal rozesmát víc lidí (mě taky). Horší je to s vtipem o Babičce. Ten by se podle mého názoru měl přesunout do koše, i když tam jsou taky návrhy, jak vtip pozměnit.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> 

Odpusť, ale toto už jaksi nechápu vůbec. Pokud tedy něco "ukradnu", zůstává to krádeží i poté, co změním muže a ženu na kněze a rabína nebo třeba pejska a kočičku. Ani tak se to nestane mojí myšlenkou. Avšak podle scénáře, který mi navrhuješ, bych teda klidně mohla vzít Tvojí povídku, přejmenovat hlavní postavy a místo do Prahy děj situovat do Brna  -  a bylo by to v pořádku???? Tohle je tedy účel???

 

Jak už jsem psala někde výš ... přiznávám svoji chybu - a akceptuji to, že jsem měla uveřejnit vtip, který jsem sama vymyslela. To beru.

Ale ze způsobu, že bych měla cizí věc předělat a vydávat ji za vlastní se mi zvedá žaludek. Je mi líto, pokud se to tady takhle praktikuje.


<reagovat 
 Niagara Rainbow (Občasný) - 6.11.2003 > fcelkamaja> 

Víš, že přesně takhle to hodně autorů vtipů dělá ? Snad s výjimkou kreslených a fotografovaných vtipů, ale například Božidara

vždycky přizná, který vtip dostala e-mailem... a všechny byly pěkné.

Já používám jako zdroje vtipů:

1.Vlastní paměť na vtipy kdysi dávno slyšené.

2.U doktorských vtipů staré knížky (vtipníky)

3.Skutečnou vlastní tvorbu vtipů (zatím zcela neúspěšnou)

4.Zvlášť podařené vtipy na internetu - samotné internetové portály si vtipy navzájem hromadně kradou. Vtip pokažadé předělám, zejména doplním diakritiku. Jenže právě tohle dělá víc lidí. Zásadně však nepoužívám kopírování bez jakéhokoliv zásahu do textu. Zatím si přečti všechny vtipy, které byly v Totemu letos publikovány.



Tenhle vtip nevymazávej. Očekávám diskuzi, která se bude týkat i mě...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.11.2003 >

Už jste někdy vymysleli vtip?  OK, Niagara Rainbow ano, zcela neúspěšně, jak sám přiznává...

Já myslím, že vtipy prostě kolujou, a není nic proti ničemu, když někdo zkopíruje vtip, který se mu líbí, odjinud, aby nás pobavil... Těžko tu mluvit o nějakém autorství.

Já osobně, stejně jako Montrealer, upravuju diakritku, pokud chybí, popř. něco malinko přeformuluju, když mám pocit, že to vtipu pomůže, ale nepovažuju to za nutné a nevyžaduju to od druhých.

 


<reagovat 
 Niagara Rainbow (Občasný) - 6.11.2003 > Kelly> Posílám na ukázku vtip z vlastní tvorby, který já sám považuji za dobrý - leč ostatní čtenáři tento názor nesdíleli.


V nemocnici

 

„Pane Novák, dnes na vás nemám čas.“ povídá doktor. „Vezou nám sem dva urgentní případy !“

„A kdo je to ?“

„Ani policajti to ještě nevědí. Jsou to dvě mrtvoly po autonehodě.“

„Policajti a mrtvoly ?“ děsí se pan Novák. „Proboha, na jakém oddělení to vlastně jsem ?“

„Na patologii,“ odpoví doktor. „Jinde už bohužel nebylo místo.“

„Ale pitvat mě tady snad nebudete ?“

„Moment, podívám se do rozpisu...“


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter