Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci .: přeživší :. z kolekce .: Faces of Fear :.
Autor: JBart (Občasný) - publikováno 5.11.2003 (08:33:36), v časopise 21.6.2004
další v kolekci>
 
 
.: a ti jež přežijou dobu temna :.
.: postaví pomníky vůdcům svým v dobách nejtěžších :.


Poznámky k tomuto příspěvku
scloran (Občasný) - 5.11.2003 > :)pekne..
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 5.11.2003 > To vůbec není špatné - ten kontrast mezi tou Rónovskou hlavou a vlastně klasickou kompozicí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 5.11.2003 > kurče, měl jsem pocit, že jsem to už i doporučil... asi omyl.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
java (Občasný) - 5.11.2003 > ano
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 5.11.2003 > nuda..
Body: 1
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 5.11.2003 > toono> 

Od duté modré  nelze čekat nic jiného.


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 5.11.2003 > Zajímavej nápad... i ten dovětek dole...
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.11.2003 > No, protože jsem zhýčkaná a znám práce od Lopola (www.3d.cz) a jiných a například na stěně mám dárkem na fotografickém papíru půlmetrový tento obrázek (www.3d.cz/pages/gal/babicka.htm), mám nároky větší.
Tohle je uděláno z hlav a těl, které nabízí přímo program Poser. Rozhodne by to chtělo nějaké textury, nějaké dolazování, efekty. Pro mě je to jen holá kostra, na kterou by se mělo nabalovat maso a kůže. Ještě včera ta hlava měla modrou košili, oceňuju úpravu k lepšímu.
Líbí se mi ale ty pózy i motiv samotný. Na 1 bod to není, ale na 5 pro mě taky ne.

Body: 3
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 6.11.2003 > Mishka> 

Já mám na stěně dárkem tři rozmáznutý komáry. Na tapetovým papíře

..ne, teď vážne. Píšeš:" Pro mě je to jen holá kostra, na kterou by se mělo nabalovat maso a kůže."

No a  to je právě něco co já nechci. Nechci mít maso a kůži. Ne a ne a ne. Tak maximálně na stehýnku grilovaného kuřátka. Co se týká dolaďování, tak v tom máš pravdu... i když ne úplně. Já se snažím víc o to, jaký pocit z obrázku mám, než jak vypadá. Jasně, je to divnej přístup, ale já tvořím abych něco ventiloval. Nesnažím se být sběračem bodů a déček. Prostě dělám co mě baví. Často lidi baví právě to co (ještě) neumí. Každopádně Lopolo je King a nedivím se, že na jeho stránkách nacházíš to co hledáš. Já ale nejsem profík.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.11.2003 > JBart> Ahoj chlape,
nechci vůbec zlobit či si to s Tebou nějak nesmyslně rozházet (jednoho Toona tu už máme, že?! ;-)), to nemáme zapotřebí ani jeden a zvlášť, když se vůbec neznáme.
Budu-li ale upřímná, můj dojem je, že jediný důvod, proč tam to maso a kůži aspoň trošku nedodělat je, že bys to technicky nezvlád (pokud se mýlím, tak se omlouvám). Pak jsou řeči o pocitu z obrázku a bodech docela zábavné. Podle mě, se většina tvořivců snaží o celkový POCIT a je jedno, jak to vznikalo, a všichni měli potřebu něco VENTILOVAT. V tom nevidím žádný rozdíl. "Divnej přístup" to opravdu není. A opravdu si nemyslím, že by dopracovanější věci či dokonce věci ala Lopolo ubírali na síle a pocitu. Naopak!
A když budeš upřímný, stejně jako já, přiznáme si, že ty body a déčka nás potěší! Že je to jeden z důvodů, proč lidi publikují na Totemu (zviditelnit se - podělit se o svá dílka a čekat, co na to lidi a to člověk pozná díky bodům, pokud jsou vysoké, těší to každého aurtora. jen zlomek lidí je tu proto, aby se díky kritikám něčemu třeba přiučili a nechali si poradit, ale ti jsou taky rádi, když jsou body vysoké.) Kdyby člověka názor druhých v podobě bodů nezajímal, nevystavoval by na Totemu a mohl by si to nechat doma v šuplíku. Toť můj názor. V jednoduchosti je síla, vím. Mám ráda čisté a jednoduché věci, tohle nápad má, ale prostě Poser už jsem párkrát viděla a tak to na mě působí velmi skicovitě až sterilně. Uf. Jsme měla potřebu zareagovat na ty slova o pocitech a nesběrači bodů... Promiň. :)
Long life & Prosper ;-)
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 6.11.2003 > Mishka> 

Uff.... normalne mi bylo horko kdyz jsem to čet!

 

Pokud si myslíš že bych něco nezvlád... proč se sakra omlouváš??? Copak jsi na totemu viděla něco ode mě s kůží? Neviděla. Takže máš 100% pravo si myslet, že bych to nezvlád. A dost možná bych to nezvlád. Možná by to nezvlád můj Celeron. Možná moje matka, protože při tom moc hulim a ona pořád větrá... kdo ví. Ad body a déčka... ano je to libido. Chrochtám blahem, když udělám něco co se ostatním líbí.

Nemám potřebu před tebou obhajovat svá díla. (hehe :-D To zní cool :: "díla" :-D) Ale rád si poslechnu tvůj názor.

PS: pokud máš pocit, že si z toho / tebe / čehokoliv dělám legraci a dobrej den, není to proto, že bych tě nebral vážně, ale proto abych se nestyděl tolik :-))))

Ad sterilita:

Mám rád sterilní prostředí. Nemám rád sterilního Toona.

Už nikdy mě nesrovnávej s modrou dutou.. OKi?

 

Ad Long life...: "Nebuď sprostá!" ;-)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.11.2003 > JBart> :)) uf, jeste ze tu jsou prevazne normalni lidi bez nejakych problemu s hlavou ;) -> S "dutou modrou" (perfektni a presny vyraz! bohuzel uz tu ma asi 4 identity) bych si NEDOVOLILA NIKOHO srovnavat, protoze ten je original a takoveho prudilka a naruseneho cloveko tezko najit. ;-) Diky za pohodovou reakci, ja nechci nikoho prudit, nazlobit, ale opravdu bez predsudku hodnotit, jak to vidi me oko.
<reagovat 
rell (Občasný) - 7.11.2003 > ..mě se to líbí a z Mishky si nic nedělej,jak už jsem jednou nikde říkal,nezáleží jakými prostředky a jak dílo děláš,ale důležitý je výsledný dojem a celá tvoje serie na mě dojem udělala.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 8.11.2003 > rell> 

No chlape, vzdycky me potesis :-) Dekuji za decko! (pro ty co se zhrozili pisu BEZ diakritiky, takze to znamena DECKO jako pismenko de, ne jako DECKO - male dite :-) Vzhledem k tomu ze u meho nicku je "muz" tak by to zrejme nebylo ani mozne...

 

Jsem se pekne rozkecal... Zkratka Relle ...dik. Mam schovanych jeste par dilek, ktere se ti dost mozna budou libit a Mishka kvuli nim napise referat ;-) Ze, Mishko?!


<reagovat 
Jade (Občasný) - 10.11.2003 > Tak tahle je supr... (Pozor na vyčerpání tématu...:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 11.11.2003 > wow, tak tohle mě dostává asi nejvíc!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter