Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..Co je víc!..
Autor: Sallome (Občasný) - publikováno 10.11.2003 (08:49:44)

v nočním oparu všedního dne

držíš mě za lásku..

 

mám...

cítím...

        držím...    TĚ

 

mluvíme, mlčíme..

naše nadechnutí je čisté,

je tak čisté!

 

Co víc.......?

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 10.11.2003 > co víc?
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.11.2003 > :-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.11.2003 > zase ta čistota a jednoduchost,jo,jo..tohle ti sluší
Body: 5
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 11.11.2003 > Emmet_RAY> sluší? hmm děkuji...
<reagovat 
Jade (Občasný) - 10.11.2003 > Další ze života?
Body: 4
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 11.11.2003 > Jade> ano... :o)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 10.11.2003 > Ach jo, já už mám ty časy naivní čistoty tak dávno za sebou, že snad už to ani nemůžu komentovat.
Proč tedy mám pocit, že tomu něco chybí?
Nebo jakoby tam byl navíc nějaký zvláštní podtón?
Asi už tomu vážně nerozumím a můj pragmatismus mi nedovoluje se vrátit.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.11.2003 > Naty> Ajvaj tam toho chybí spousta, originalita, nápad... popsání takové té chvíle je přesné, jenže bohužel před námi jich už bylo tolik....
Body: 3
<reagovat 
kmínek (Občasný) - 21.11.2003 > moc hezké
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > pocitovka.. :) snazim se respektovat to, ze na totemu nejsou jen profesionalove ale i lidicky (jako treba ja), kteri pisi ci foti ci kresli pro radost sebe a tech druhych.. mam radost z kazdeho dilka, ktere najdu.. za pocity ode me kazdy dostava petinku.. i kdyby temata byla tisickrat o lasce a nemela hlubsi podtext.. uznavam, kdyz nekdo vubec dokaze uchopit pero, respektive zacit mlatit do klavesnice, a napsat nejake sve niternejsi napady, iluze, predstavy.. a jsem rada, ze si clovek muze precist ruzne napady z ruznych mistecek a koutu.. :)
Body: 5
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 22.11.2003 > maxicka> díky moc,jsem stejného názoru jako Ty!
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 15.12.2003 > Krásný.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 25.3.2005 > Neotřele, otřelé. Přitom hezké. Co říct víc? Líbí.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter