Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
v rozmezí... z kolekce ...
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 20.11.2003 (12:02:54)
další v kolekci>

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 19.11.2003 > Něco to do sebe má, ale nějak mi to k těm dvěma předchozím nesedí... Každá mluví o něčem jiném... Tahle mi připomíná Jiřího Štencka. Vesměs to samé, ale nevím, jestli jsi viděla jeho fotky, tak nemůžu ani říct, zda jsi to dělala podle něj.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.11.2003 > Líbí. Pěknej kluk, jen se mi nelíbí ten červenej pruh.
Body: 4
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 20.11.2003 > Presne tak, je to fajn, jen ten pruh - uplne to kazi. A taky bych mozna sladila leve a prave oko...jsem puntickarka, promin. Ale jinak moc hezka zalezitost. Oslovilo me to.
Body: 4
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.11.2003 > ne, neznám jeho fotky... a rozhodně nic nefotím podle někoho....
<reagovat 
 sierva (Občasný) - 20.11.2003 > Lucie> nechci znít hrubě, ale není to trochu přehnaná reakce? udělat originální kousek je v téhle době už dost složité a přijímat cizí vlivy mi přijde naprosto přirozené a ne jen pro současnost, ale bylo to normální už v dřívější době. A tak to na mě působí trochu zabedněně takové lpění na vlastní "originalitě".

<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 >

Nechci se hádat, ale vidím to tak, že ten pruh má svůj význam.

Moc pěkný.


Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.11.2003 > na ničem nelpim, jen nikoho nekopíruju.... vědomě...
<reagovat 
sédy (Občasný) - 20.11.2003 >

provokativni...dvakrat mezi nohama...peknej kluk dobra kolaz...fotce chyby jiskra v oku


Body: 4
<reagovat 
bobík (Občasný) - 20.11.2003 > stredova cast mi prijde dosti prekombinovana,nevyvazena vuci bokum..cerveny pruh mi v tom nevadi,ale ani bych ho nejak nevyzdvivhoval,mozna slouzi jako podpis autora,nevim. Ve stredni casti bych uvital detailni cast nosu a ust..nic vic,boky by pak navazovaly. Jo,klucina ma fajn vzhled pro foceni,urcite se s nim da vymyslet mnoho zajimavych zaberu..jen tak dal!
Body: 2
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 20.11.2003 > taky bych to raděj viděla souměrnější, každopádně dobrej nápad, jenom dotáhnout.
Body: 4
<reagovat 
Ivan (Občasný) - 20.11.2003 > Povedenej expoš,červenej pruh mě irituje.Btw.nevim nevim,jestli se z tohohle dá poznat,jestli je ten kluk pěknej, dámy....;-)
Body: 4
<reagovat 
sibka (Občasný) - 20.11.2003 > zajímavý, červenej pruh nechápu :)
Body: 4
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 21.11.2003 >

Me se libi :o) Jak napad tak provedeni :o))) ... cervenej pruh chapu jako podpis  mam pravdu Lucko? :)

Je na vsech tvych fotosech. Osobne me tam taky rusi


Body: 5
<reagovat 
vod (Občasný) - 21.11.2003 > osobně chápu ten červený pruch taky za podpis, ale neruší mě, pokud naznačuje autorčinu účast na dění

(a ještě pravou část bych zvětšil a zaměřil na ten prst; záměrně tak narušit kompozici; a ten pán mi tam moc nesedí - není to typ pro tuhle. ale to hle všechno je už dost subjektivní)
Body: 3
<reagovat 
sinah (Občasný) - 21.11.2003 > vyborna symbolika.
Body: 5
<reagovat 
2:0 (Občasný) - 21.11.2003 >

Hura! : )

Opět něco konceptuálního po skvělých Subjektech od Mari. A je to dost dobrý. Bude pokračování?


Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.11.2003 > prozatím ne
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 28.11.2003 > tohle jsem zkousel taky, i kdyz v jinem zpracovani - moc se mi to nepovedlo:o( - nemam k dispozici nekoho kdo by se rad fotil :o( i presto, ze to ma sve mouchy - libi se mi to ( ta prava strana by mela byt ve vzdalenosti te leve )
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.11.2003 > myslim si, že právě ne, bylo by to moc souměrný...
<reagovat 
rell (Občasný) - 30.11.2003 > ..připadá mi to jako nějaká reklamní fotka,ale jinak dobrý nápad i provedení.....
Body: 4
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 24.1.2004 > wow krasny pruh nepruh je to krasa
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.9.2004 > bezva orálek
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 9.11.2004 > dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter