Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sticker- Made in da base z kolekce stickery
Autor: m.ilk (Občasný) - publikováno 15.11.2003 (16:37:41)
tak tohle, je trošku něco jiného než běžně tady publikuji..víte, co to jsou stickery??
není to grafika, nýbrž sticker, nálepka, pražáci možná znají i když jsem v poslední době neměla čas ani finance na to, abych vytiskla další sérii
pokud máte nějaký otázky anebo jste je viděli vylepený někde v Praze, tak mi napište, potěší mě to..


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 15.11.2003 > a co jako??
<reagovat 
 m.ilk (Občasný) - 15.11.2003 > toono> sticker je nálepka rozšiřovaná v prostoru, je to forma postgrafitti a streetartu, začalo se to tu objevovat před pár lety, dělal to hlavně ahoy, pasta  a tak. vyšlo o tom pár článků v reflexu a postupně se to poměrně rozšířilo. U nálepek je ta výhoda, že tím, že je někam vylepíš objekt nezničíš spíš vylepšíš a když už tak se dají snadno sundat. Navíc mají většinou mooc pěkný design. Koukni se na příspěvky Sibky, má tam nějakou grafiku s gumovejma medvídkama..to je zrovna tak nálepka i když nevím, jestli to tam uvedla.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2003 > m.ilk> nalepky, jo?? v reflexu, joo?? ahoy, joo?? to je ten stavar co si mysli, ze je umelec??
<reagovat 
 m.ilk (Občasný) - 15.11.2003 > toono> 

nevim, ze by ahoy byl stavar ja si dycky myslela ze dela v naky reklamce... ahoy dela skvely nalepky akorat si stezuje ze se tu malo lidi dopracuje k plakatum a pritom on tom ma diky jeho praci vsechno jednodussi,  ten kdo ty kontakty nema  tezko shani penize a v reflexu o tom obcas neco napisou, J.X.Dolezal si dokonce nechal polepit auto..

co je? neco se ti nezda? mas proti tomu naky namitky??


<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2003 > m.ilk> joo. a to auto vypada hrozne.. podobne jak ahoyove nalepky.. nestoji za moc.. nejvetsi umeni je to nalepit..
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 16.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
sibka (Občasný) - 16.11.2003 > hele toono, co takhle ohodnotit bobkama tohle dilko? mam takove tuseni, ze to byva cilem hodnoticich...jinak ad. sticker, davam pet :)
Body: 5
<reagovat 
 m.ilk (Občasný) - 16.11.2003 > sibka> anoo a sibka haji me neboheho nalepkare, pred kritikou odpurce nalepek... me ego postupne narusta.. no nic..
<reagovat 
DreadHead (Občasný) - 19.11.2003 > Stikery jsou fajn
Body: 4
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 27.11.2003 > Stickery, jsou-li vytrženi z prostoru, strácí hodně ze svého kouzla. Poněvadž mi to ale takhle příjde připadá jak analogie k některým mým veršům, nemůžu jinak...
Body: 5
<reagovat 
čtenář wera - 7.4.2005 > Zdrawím,zrovna mám maló,jak říkáme na Hané chvilku v práci.Věnuju se taky street artu,ale dost málo času,ještě když makám v reklamce- výhoda-materiál zdarma!!!K té samolepce,je to taký všeho styl,decentně mi to připomíná maskéra a jeho skéra,jináč dobrý.Já dělám spíš charakterowky,akorát tady na to už taky serou.zdrawím všechny,co se tomuhle věnujou,jen tak dál,na kalby máme čas celej život-žádná promarněná šance.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter