Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cigárko
Autor: Pop.elka (Občasný) - publikováno 17.11.2003 (00:12:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > .. muzu se jen zeptat.. nejmenuje se ten clovek david.. ? :) evokovalo to ve mne kamarada.. :) jinak pekne, akorat ma tu jednu rucicku tak nejak "macatejsi" nez tu druhou.. :) ale fajny.. :)
Body: 5
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 17.11.2003 > maxicka> Neznám ho, ale David, to by mu sedlo. Ručičky dají vždy práci.
Děkuji.
<reagovat 
anaon (Občasný) - 17.11.2003 > hlava je hodně dobrá, ruce ale nejsou nic moc, hlavně ta pravá. ale ruce sou na kreslení snad to nejsložitější, takže i tak za 5
Body: 5
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 17.11.2003 > Lacrimosa> On měl ty ručičky takové hladké a lehounce baculaté. Tak jsem se to snažila zachytit jen lehkým stínováním. Balil si cigárko a na jeho ruce padalo světlo - proto asi ta hladkost.
Děkuji.
<reagovat 
Liv (Občasný) - 20.11.2003 > ..ten vyraz je takovej..no zkratka dobrej..(o:
Body: 5
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 21.11.2003 > Liv> Výraz je jasnej,že..
Moc děkuji.

<reagovat 
morgana (Občasný) - 21.11.2003 > Moc hezky,jen ty ruce trosku divny,ale jsou holt tezky.Krasna tvar
Body: 5
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 22.11.2003 > morgana> Ach jo, ručičky - každej mi to říká. Kurňa, tak je budu kreslit do zblbnutí, což ovšem úspěch nezaručuje. Když se ale podíváš pozorně, tak ani tzv. významní umělci to nemaj vždy zvládnutý.
Jinak děkuju.
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 29.11.2003 > Stíny prostě roztírám prsty. Zešedlo to focením.
<reagovat 
rell (Občasný) - 29.11.2003 > hezká skica,sice trochu ušmudlané a šedé,ale přesto dobré.....
Body: 4
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 30.11.2003 > rell> Nejen že to zešedlo, ale to ušmudlané na orig. nevidím. Chci sem dát i obrázky, ale zatím na fotu vylezou i tahy, které normálně taky vidět nejsou. Bude to tím digitálem. Z a bodíky děkuju.
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 9.12.2003 > Je to dělaný, většina, z paměti.
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 10.12.2003 > nik> Co by ses omlouval. Snažím se zvládnout kresbu, ale ne že by mi to vždy šlo. Chtělo by to kreslit pravidelně. To nedělám.
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 14.12.2003 > nik> Kdy zas něco ukážeš? Nebo špatně koukám?
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 14.12.2003 > nik> Kdy zas něco ukážeš? Nebo špatně koukám?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter