Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
La Lumaca
Autor: La Lumaca (Občasný) - publikováno 20.11.2003 (00:44:21)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 20.11.2003 > zrovna si koukám trefila na opravdu milé lidi :(
slečna není ošklivá (myslím, že to je hloupá narážka na to Tvé malování před zrcadlem). přijde mi fakt lepší než předchozí. určitě je ještě co zlepšovat, ale třeba ty menší oči jsou velké plus. jen tak dál, držím palce.
Body: 4
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 20.11.2003 >

Oh, tak v tom případě krásný autoportrétek:o))


Body: 2
<reagovat 
La Lumaca (Občasný) - 20.11.2003 >

:o)))

ne ne to nejsem já... to malování před zrcadlem bylo jen k vůli očím, ale toto nejsem já.. jen jsem chtěla, aby mě někdo nosil na tričku :o)))

lidičky se mi nedaří, to vidím také.. ale kreslit mě baví.. a určitě mě od toho neodradí nějaké pofiderní připomínky.. ovšem dobré kritice jen děkuji.. :o)


<reagovat 
Sallome (Občasný) - 20.11.2003 > ten obličej...no nějaký nesouměrný
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 > Sallome> 

Říká se, že souměrnost je estetika idiotů

A žiješ jistě v dokonalém světě, kde je všechno souměrné.

Zrovna u obličeje mě opravdu tvoje poznámka znechutila. Taková základní věc(že málokdo má, možná nikdo, souměrný obličej) a ty to nevíš a vyčítáš to u kresby, fakt zásah:-)


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.11.2003 >

Je to hodně výrazná kresba. A pěkná.

 jo, jistě je tu řada lidí vyvedena z míry, že by snad někdo chtěl prezentovat na obrázku sebe(už ta úúúžasná logika, když mám na sobě tričko s nápisem třeba Lennon-tak jsem Lennon, že?:-) takže hned bez rozmyslu seknou.

Vím, jak je těžké kreslit a tohle rozhodně tak špatné, jak se tu někteří snaží tvrdit, není.

Správně La Lumaco-na pofidérní poznámky kašli:-)


Body: 5
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> aha..tak jsem se vyjádřila špatně..obličej je ..no takový jsem ještě neviděla !!!!
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 21.11.2003 > a díky za dvojku Lumaco .. u básničky..něco za něco že?
<reagovat 
La Lumaca (Občasný) - 21.11.2003 > Blue sky..... Děkuji, děkuji.. děkujii..
<reagovat 
La Lumaca (Občasný) - 21.11.2003 >

Sallome.. Říká se podle sebe soudím tebe.. koukám, že u tebe to platí dvojnásob..

Oznámkování tvé "básně" NENÍ vůbec na oplátku.. jen jsem se na tebe šla podívat.. co dokážeš ty, když mě tak pofiderně kritizuješ.. a že by to bylo něco extra, říci nemůžu.. tak asi tak..  usmívej se.. jsi asi hodně mladá a naivní, že?


<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 21.11.2003 > No poznámek je tady víc než by se asi k této kresbě hodilo. Vím jak je těžké kreslit. Jestli je tohle karikatura - chtělo by to rysy zdůraznit víc a styl trochu upravit - takhle to není ono. Jestli je to pokus o portrét tak je to špatný. Proporce ve tváři jsou úplně jiné. Chtělo by to nastudovat nějakou literaturu. Rovněž stínování je špatně - Takhle nemohl být nasvícený model ani fotka - dojem plastičnosti se ztrácí. Kašlat samozřejmě můžeš na všechny poznámky. A jestli jsi s tím co kreslíš spokojená, je to OK, ale já myslím, že cesta k tomu zvládnout portrét je ještě dost dlouhá. Chce to to zkoušet. Rozhodně bych si ale poznámky typu "kašli na všechny je to perfektní..." moc k srdci nebral. Ale to záleží na Tobě. Hodnotit se to nedá - sorry - leda motivačně


To - BlueSky - no nevím jak si představuješ souměrnost a jak si jí vykládáš, ale myslím, že tady to bylo myšleno úplně jinak. Stačí Ti ale málo aby Tě něco znechutilo. Musí být s Tebou v reálu docela prča :o))))))
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > .. koukam, ze lidi maji plnou hubu kecu a taky pekne otravuji.. :) totem od toho proste je.. :) casem budes vedet, kdo to mysli vazne, kdo prudi a kdo si jen dela legraci a nemysli to zle.. :) jinak k obrazku, abych se take nejak vyjadrila.. oci opet uzasny, tentokrat i jine rasy,koukam ze vypadaji dost jinak.. :) zajimave.. :) co se tyka proporci obliceje plati to podobne co jsem rikala minule, asi taky ze slecna ma mozna ponekud mensi usta nez by bylo zahodno, prilis kratkou bradu a naopak az moc dlouhy vytahly krk..:) pokud prekryji levou (svetlejsi) cast obrazku, zustane ta tmava (eh.. to moje vyjadrovani.. :))) ) .. sice je tmava az moc, ale kdyby byla takto tmava cela, bylo by to o neco lepsi.. ale jak rikam.. nejdriv ty stiny "takticky" spravne jako v prirode, pak teprve nejake "vyfikundace" :) jo, btw. podle stinovani na krku to trosku pusobi, ze slecne utika hltan trosku doleva..nebo respektive odspodu nahoru do prava, ale to prave ubihani je ok, jen ji vychazi moc z leva..:)) mej se slunickove, usmivej se :)
Body: 4
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 20.11.2003 > No to je nářez!
Body: 3
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > Zuzzz> proč nářez???
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 27.11.2003 > La Lumaca> Hmmm...O.K. napisu ti vic. Ta kresba je dost nepoucena, je na tom videt, ze nejspis nevis moc o portretu, proporcich v obliceje, stinovani, atd.
Je to celé příliš tmavé a kontrastní jako by ta divka byla ušpiněná. Světla jsou příliš ostrá, taková světla by mohla být tak na měděný nádobě ne v obličeji.
Obličej je disproporční...
Ta kresba je tvrdá, neumělá...
Pokud tě kresba fakt baví doporučuju kurzy figurální kresby, pořádají to různé ZUŠky nebo je to na VŠUP, pokud si z Prahy. Anebo si sežeň knihu Techniky kresby od Krejči (?), mohlo by ti to pomoct.
Byla jsem asi příliš tvrdá, takže měním hodnocení, neměla jsem v umýslu tě znechutit nebo odradit, ale když jsem to viděla poprvé trochu mě to šokovalo.
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > Zuzzz> ok.. super.. alespoň to už má hlavu a patu.. teď aspoň znám tvé vyjádření.. mě to tak hrozné nepřijde.. a budu si kreslit jak se mi bude chtít a jak mi to půjde.. proto kreslím.. nekreslím proto, aby to vypadalo jako podle předlohy.. a nebo abych dostala místo 3 bodíku 5.. kreslím si proto, že mě to baví... .. ale děkuji za rady..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter