Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ošklivá
Autor: La Lumaca (Občasný) - publikováno 22.11.2003 (00:47:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > ahojky.. zase jdu prudit.. promin.. :) ..vyvaruj se dvou veci - za prve, to podivne stinovani obliceje.. oci kreslis nadherny, ale to nestaci.. ten oblicej vypada primo dabelsky, ale to je zpusobene z 90% tim stinovanim.. nedelej tam takove bile mista-oblacky.. takhle to prece na sobe taky nemas :) treba lepe uz to vypada na pocatku hrudi te divciny.. neni to tak drasticke.. neni potreba z obliceje udelat cerny flek, aby za neco stal.. nejprve je treba dokazat zachytit ty stiny tak, jak maji existovat "v prirode" .. pak, kdyz uz je v tomto clovek zbehly, je treba mozne podle nejakeho "pravidla" (to slovo nemam rada, ale jine nelze pouzit) stinovat kuprikladu invertovane, ze to dostane uplne maximalne drasticky (ale vychytany) vyraz.. tentokrat te ale musim pochvalit, ze oci uz maji lepsi velikost vuci obliceji, i nosanek je blize rtum.. vlasy plus oboci oboji moc hezke.. me vytky ke stinovani se vztahuji i k podivnemu stinovani nad klicnimi kostmi.. pokud to nema byt tetovani special,nema tam co delat.. totiz ten levy "hacek" zabiha prilis do krku a i kdyz by melvytvaret dojem stihlosti slecny, vypada spise neprirozene.. hlavne takto by ti stiny vynikly z nadhledu na slecnu, resp. kosti - ale z urovne, z jake ji kreslis, cili face-to-face ty kosti jsou zaoblene a mirne dozadu se sbihajici.. to je treba respektovat..a za druhe - to ukonceni tela.. lepsi malovat tak, ze telo ti ukonci konec ctvrtky, nez toto.. kdyby to byla busta, prosim, ale tohle ma byt zivy clovek.. ale to je spis muj extremne subjektivni nazor-nemam rada usekane lidi :) jo, a dalsi vec - nazev oskliva.. me se tahle slecna li bi vic nez vsechny ty predesle.. :) promin zase za sahodlouhy vycet vseho..rozhodne kresli dal, tesim se.. :) papa, at mas krasny vikend.. :)
Body: 4
<reagovat 
La Lumaca (Občasný) - 22.11.2003 > Jsi skvělá a mockrát děkuji... jen mi to natři.. jinak se kreslit nenaučím.. děkuji.. a také ti přeji krásný víkend.. za pár minutek razíme s Mišákem.. (přítelem) na Bídníky... Strašňoučce se těším.. tak pa a příště..
<reagovat 
 maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > La Lumaca> jee bidnici.. a jak se ti libili.. ? ja bych tez chtela zajit.. stoji to za to.. ? :) mej se moc nadherne a usmivej se.. :)
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 9.12.2003 > maxicka> Bídníci? Doost dobrý... Byla jsem spokojená... Sice jsem se musela dost vmáčknout a zaposlouchat, protože ze začátku mi to dělalo menší problémky.. všemu rozumět.. ale vřele doporučuj.. :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter