Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tygřík
Autor: La Lumaca (Občasný) - publikováno 28.11.2003 (00:58:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
andraste (Občasný) - 28.11.2003 > Me se ten tygrik moc libi. :o) A nejvic se mi libi jak se vynoruje ze tmy.
Body: 5
<reagovat 
La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > děkuji... nemyslím si, že by měl "mimoidní" packy a už vůbec né přes plachtu, ale správně ze tmy.. fantazii se meze nekladou.. :o)
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 28.11.2003 >

Porost podél pravého kraje dost v pohodě!! Ovšem tygr vypadá jakoby vylézal přes plachtu, má hodně neživý výraz a ty packy má docela mimoidně.


Body: 3
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > MorbidAngel> neživý výraz? chuděra malá, ale docela se drží na nouhou.. :o)))
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 28.11.2003 > jako MorbidAngel
Body: 3
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > Sallome> ...jako... oplatky se nepečou... tvůj vlastní názor by mě zajímal více.. :o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 28.11.2003 > jo, ten tygr není ouplně oukej :-))
Body: 3
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > .. je zajimave, ze si vsichni vsimaji jen tygrika.. :) a co ty listky okolo, ty musely dat hodne prace, kresleni obtahovanim cernou je dost narocne.. mne rozhodne libi, s timto jsem se szila.. mozna by coby "zive" zvire mel mit trochu dale od sebe oci, ale jinak je super.. kreslene podle fantazie ci fotky.. ? tusim, ze fantazie.. :)
Body: 5
<reagovat 
 La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > maxicka> 

ahoj.. to si piš... dělala jsem ho snad 14. dní.. tedy né 24 hodin denně, ale když jsem měla čas a chuť.. ale řeknu, že jsem na něj byla a jsem nejvíc ze všech pyšná.. :o) myslela jsem, že se bude líbit, víc než jsem se tu dočetla.. ale jak už jsem pochopila je tu více záporné a pro mě (pro laika) profesionální kritiky.. na začátečníka jsou tu občas tvrdá měřítka.. ale nevadí.. tím lépe.. :o)

tentokrát jsem se musela maličko podívat na fotku tygra.. jinak bych ho z vlastní hlavy asi nezvládla... možná tak karikaturu, ale nemyslim si, že je vždy za škodu se inspirovat jinde.. ale ten výstup ze tmy jsem už našla u sebe.. a ten zbytek také..  děkuji ti.. :o)))


<reagovat 
bobík (Občasný) - 29.11.2003 > to je ale tygl :))) jo,libi se mi jak vystupuje ze tmy,zvlastni je hlava,usi,.. ale ja kreslit neumim vubec,takze kritizovat moc nemuzu :))
Body: 4
<reagovat 
tomash (Občasný) - 29.11.2003 > Jué:) supr
Body: 5
<reagovat 
rell (Občasný) - 30.11.2003 >

....ten tygr mi nak nesedí,je nak divnej....


Body: 3
<reagovat 
Norat (Občasný) - 19.7.2004 > Pěkný, posraný tygr
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter