Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
*January 2004*
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 17.11.2003 (19:53:38), v časopise 29.6.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 17.11.2003 > Tak repete :o)))
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 17.11.2003 > !!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 17.11.2003 > Líbí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 17.11.2003 > jenom ta pani v kabatku by byla docela fajn, jinak ten font je hroznej a ta kniha taky a co to ma spolecnyho s lednem  :::........_?
Body: 2
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 18.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
ArctosWolf (Občasný) - 18.11.2003 > škoda vlivu Saudka,ikdyž retro styl secesní fotografie není špatný,dávám přednost černobílé nebo odstínům "kovových" barev,jinak je to fotka vhodná do kalendáře,ale to byl jak se zdá záměr.
Body: 3
<reagovat 
jak (Občasný) - 18.11.2003 >

Pokusím se o hodnocení dle zásad slušného chování a tolerance ostatních.Autorka příspěvku umí pracovat s počítačem , konkrétně asi s photoshopem, velmi dobře. Její dílko se mi však nelíbí, musel bych ho hodnotit spolu s ostaními měsíci v kalendáři. Protože prostě nechápu smysl toho proč je zde dívka v historickém oděvu, proč použila autorka takou či onakou barvu pozadí.atd...jak se dál kalendář odvíjí. Nelíbí se mi ona typická přeplácanost, nesmyslnost díla viz. výše. Jinak nevím jak toono přišel na to že Draculina je Mishka.

 

Ted se přestávám ovládat.,lů,ú,.dzz..prostě nechápu jak se tohle může někomu líbit, co někomu! na photopost.cz má autorka již asi 500 bodů


<reagovat 
java (Občasný) - 18.11.2003 > jeee tady se to rozpovídalo !
Body: 4
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 18.11.2003 > KOUKÁM NA TO DNESKA UŽ PO NĚKOLIKÁTÉ, FAKT SE MI TO LÍBÍ, HOOODNĚ. HODNĚ MOC. KLOBOUK DOLŮ.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 18.11.2003 > kýč, fakt že jo a neskutečný...
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 18.11.2003 > take je mi na bliti
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 19.11.2003 > marjanka> Mas doma zrcadlo ?
<reagovat 
toono (Stálý) - 17.11.2003 > caw miska, uz nam dlouho chybelo tve druhe ego, jako jinak, zas kyc..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 17.11.2003 > toono>  co to zase placas ?? broucku... Hmmm?
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 19.11.2003 > toono> no, jestli tohle je kyc, tak tvoje ikonka je sladky bonbon, ruzovy, vid ?!?!?!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.11.2003 > Draculina> ale jako draculinka jses mnohem milejsi a primocarejsi..:-]]
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 17.11.2003 > toono>  aha... to je od tebe moc hezke .........ale milejsi a primocarejsi nez kdo????
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 19.11.2003 > no... tudy cesta skutecne nevede. a jestli, tak jedine do pekla.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 19.11.2003 > AdaMM>  aha..............tak jako do pekla jo?? hmmmmmmmmmmmmm.......... to je neco
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 20.11.2003 > MorbidAngel> Draha Kocicko (...),

podle idiomu a synonymu od tebe pouzitych soudim ze jses velmi kultivovany clovek (anebo spiz zvire, ze..?!?!)
Hudbu Morbid Angel, ktery mimo jine patri k mym dlouholetim osobnim kameradum (nekecam) znam na tolik, ze na vsech 7 deskach co doposud vydali (nepocitam zivak, Laibach Remix a demace...) o kockach nezpivaji ani nemaji z kockama v zadnem smyslu co delat...tolik o tom velkym prdu ktery asi unik tobe...
Tvoje "nejlepsi uvazeni" te brat neCHCI to uz nemelo cenu to skusit u Toona

...a promin ze te tedy vytahuju jeste jednou z toho zachoda kam jsi me poslal(a)...ALE...

"World of sickness - blessed are we to taste - this life of sin - my touch is inhumane - nocturnal beast inside - is void of light - and empty shall remain !"
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 22.11.2003 > čtenář> neměl bys spis navstevovat nejaky hudebni servr? mam poci, ze to je tvoje parketa. vhudbe seš znalec!
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 18.11.2003 > Achjo - Drakulino, že se na celej Totem radši nevysereme, co? Vidíš jak to tady teď vypadá? Kolik rádoby umělců s patenetem na rozum, kteří si myslí že sežrali všechnu moudrost světa, zde přibylo? Upřímně je mě jich líto. Jejich díla nestojí ani za pochcání, ale tváří se že sami nejlíp vědí co je IN!!! Jednoho učí co je krásný maminka, druhýho škola, třetího - no ten má umění "v sobě", atd. Já toho mám pokrk a balím. Omluvám se, že to píšu zrovna ke Tvýmu příspěvku, ale když se podívám na to co Ti sem píšou a jak nesmyslné řeči se tady vedou tak je mi z toho na blití... Měj se fajn
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.11.2003 > Cedrik> Uff, to me mrzi, ze se to tu tak vyhrocuje. Bohuzel obcas mam stejne myslenky, ale pak si uvedomim, ze by to bylo hlavne diky Toonovi a jeho neustalym zlym recem a to by bylo presne to, co chce. A taky bych prisla prece jen o kontakt s par lidma, kterych si vazim, jejichz prace se mi fakt libi nebo jsou proste "jen" prijemni.
Taky jsem zjistila, ze v sekci Poezie se tohle skoro nedeje a atmosfera mi tam prijde daleko prijemnejsi nez ve Foto a Grafika. Cim to?
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 18.11.2003 > Mishka> Já vím - tahle sekce na Totemu funguje, což se o Galerii bohužel říct nedá. Když si vzpomenu na spoustu fajn lidí, kteří už taky odešli kvůli rádoby umělcům typu Toona, Lipiko, Morbida, Javy a jejich předchůdcům Andremu a spol. tak mě to taky moc mrzí. Pro tyhle je všechno kýč a pak vyfotí dveře vod hajzlu a nebo hnusnou ženskou na lešení a je z toho umění jak prase. Kdyby se aspoň dokázali odpoutat od svého vidění a dívat se na věci nezaujatě, každej by jejich poznámky bral vážně - takhle dokáží akorát vyprudit. A to i lidi, kteří nikdy neměli ambice něčeho dosáhnout a jen se tím baví. Za chvíli tady z toho nic nebude - zkusím se podívat po jiných místech, kde se dá výtvarno ukázat či přijmout nějaká rada. Jestli o něčem víš, dej mi prosím vědět do schránky. Tady to balím...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.11.2003 > Cedrik> neni vetsi pocty na pude totemu nez byt jmenovanej za nastupce velkyho andreho.. dekuji, soudruhu..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.11.2003 > Cedrik> Nezbyva nez se souhlasit. Vetsina mych grafik a hlavne vsechna psani vznikly z pretlaku, pro radost, nebyly nijak z 99% komercne vyuzity ci vystaveny a tak me nazor jinych zajima. Autor ne vzdy ma spravny odstup od svych veci, i kdyz casto sama tusim, co je lepsi a co horsi, ale obcas me reakce lidi prekvapi opacne.
Ja se snazim byt ve chvili hodnoceni nezaujata treba i u toho Toona (ci Mr.D), radeji to obchazim, pac se mi to nelibi, ale vyjimecne preci jen... tak neco clovek i pochvali a vrati se Ti to v podobe plivance do tvare.
Ale kvuli jedne chore a zle sliny plivajici hlave (i kdyz otrlejsich je tu asi vic) nechci opustit docela zajimavou komunitku, kde ma clovek i ty sve favority. ;-) Hlavne ta sekce Poezie me dostala. Kazdy den se tesim na nova psanicka, pohladi to po dusi... a lidi jsou tam prijemni a clovek tam najde fakt skvosty. :)
(Drakulinko promin, ze se Ti tu tak vykecavame.:)
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 22.11.2003 > Cedrik> 

ha já už vím,kterej ty seš. máš jinou ikonku a dlouhos tu nebyl. Hele sorry, ale já si fakt nemůžu pamatovat, žes mě  _ty jo před půl rokem to mohlo být?_prosil, abych nehodnotila tvoje dila. Moje chyba. Jestli tě teda můžu poprosit já, abys (jestli teda nekončíš) kdyžtak vždycky připsal LIPIKO BACHA NEHODNOŤ , já mám totiž docela hlavu plnou svých starostí a na totem si chodim vodpočinout a promiň ale prostě si mě zas až tak nezaujal, abych si pamatovala, že nemám reagovat.

 


<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 18.11.2003 > toono> Tobě stačí málo aby sis nadělal do kalhot, co? Užij si svého mokrého štěstí...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.11.2003 > Mishka> zacinas si racionalizovat existenci svyho druhyho ja??..:-]] hmm.. tak to uz jako kdyby zacinal ozdravny proces..
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 19.11.2003 > toono> Nenarodil jses o 20 let pozdej ? ...radsi te meli tenkrat potratit...
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 22.11.2003 > toono> chi chi taky me to potesilo. jinak uz sou kucí zase vošmiklý, jo joj senzůra. si davej bacha na pusu a bud hodnej , páč jináč   smick a ses v hrdeli.  hi
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 22.11.2003 > LIPIKO> To si mě s někým pleteš - nikdy jsem Tě zaujmout nechtěl a stejné se bez problémů daří i Tobě.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 17.11.2003 > Ahoj paní, to je Tonda a zase jen provokuje, jako bys ho neznala. Když na sebe není schopný upoutat pozornost kvalitou svých dílek, dělá to aspoň takto. Zdravím do ČB. ;-)
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 17.11.2003 > Mishka> a ted by me teda zajimalo, jak bys ohodnotila  
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.11.2003 > LIPIKO> nechapu. jak to myslis? jak "ted"? myslis jak bych ohodnotila tenhle prispevek?
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 18.11.2003 > Mishka> JO
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.11.2003 > Mishka> ano, z ceho mas strach?? schiza??.. zatim tvoji dvoji identitu prece nikdo netusi(hahahaha)..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.11.2003 > LIPIKO> No, bohuzel (Draculino promin) tohle neni muj cup of tea. tos asi tusila, jak vidim. ;-) Kdysi snad, ale dnes... Asi bych bodovala hodne nizko, ale ja ty nizke body nedavam. Kdyz uz mam k necemu vice vyhrady, radeji jen okomentuju slovem. Strilet 1 a 2 od pasu jako MorbidAngel, Toono atd. neni nejak muj styl. Pochvalim rada a kdyz uz mam potrebu kritizovat hodne, radeji to udelam jen tim slovem.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.11.2003 > Mishka> je to jasny, radsi nez dat svymu druhymu ja plnej pocet nebo ho sundat na cely care voli nase proficka z oboru(hahahaha), producentka napodobenyho prvoplanovyho kyce opsanyho z knizek a poetka kompromis.. hahahaha.. a jak ti ted mame rikat, misko?? ctenar mmm, miska, draculina?? a vis vubec jake mas pohlavi?? na beton?? tam si ho radeji nedavej..
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 22.11.2003 > Mishka> a myslis si, ze pak vubec nekoho potesi pet bobků od mishky? když nedáváš nic jinýho?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.11.2003 > toono> odhalil jsi me. klobouk dolu. ja vedela, ze mas na vic, nez na ty grafiky. samozrejme jsem to ja. Mishka i Draculina. dokonce jsem schizofrenni natolik, ze jedno me Ja zije v Rakousku a druhe v Praze a kazde tvori uplne jinak a neco jineho, dokonce vekove jsme kazda jinde, ale aspon to pohlavi mame obe zenske. a podle toho jsi nas odhalil. gratuluji, pane rado Vacatko.
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 19.11.2003 > toono> a co ty vubec jako nezucastneny rikas na intelligenci ?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.11.2003 > LIPIKO> Bohudik potesi, poznam z reakci a z vlastni zkusenosti.
Je to jako s detmi ve skole.. pochvala potesi, i kdyz dalsich 10 lidi nedostane poznamku.
Ja myslim, ze uplne vsichni tady po par dnech pochopili, ze kdyz prispevek obejdou uplne vsichni, ci ohodnoti 2 lidi (trebaze peti bobkama), neni to dobry.
Jednou za cas tady treba Gino Hasler streli 5 ci komentar a je to pocta vzdy, i kdyz nesazi hory horsich hodnoceni.
Nevadi mi, kdyz lidi s rozmyslem a oduvodnenim sazi treba i ty 1, ale ja prostze tu potrebu nemam. Je mi to da se rict vylozene neprijemne. A myslim, ze delsim ci kratsim rozborem reknu a pripadne pomuzu vice.
A strilet nizke body od pasu se hloupymi, urazlivymi ci hodne zlymi slovy (Morbida...,Tono...) se mi vylozene prici. Tot muj nazor, tot moje cesta. Nikomu neberu tu jeho.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 20.11.2003 > MorbidAngel>  Hele, co to tady placas, Ty si fakt Magor!
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 21.11.2003 > MorbidAngel> ...ja ja....
<reagovat 
 čtenář Hanibal Kanibal - 21.11.2003 > MorbidAngel> bitte schön:

...kdyz se kocka zumpou brodi, kazdej by se posral smichem, kdyz nahodou kolem chodi,
tvari se jak ze zurnalu, pritom byla vychovana v kanalu...

Gut ?

...Hnupe...


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 24.11.2003 > MorbidAngel>  hrabe, ze?!
<reagovat 
rell (Občasný) - 29.11.2003 > ha,stále se lepšíš,je to fakt dobré.....
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.3.2004 > příjemné pro oko
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter