Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vždycky má někdo zelenou:-)
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 20.11.2003 (00:59:51)


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 20.11.2003 > nádhera....prostě nádherný optimistický symbol,......život si vždy najde cestu navzdory všem Dinčům, Alium,......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.11.2003 > quentinbubakoff> život? bez Dinčů a Aliů by za nic nestál, byl by samá nuda...
Body: 5
<reagovat 
ArctosWolf (Občasný) - 20.11.2003 > ale mohla by zeleň růst bez shnilého listí,co do země se rozpustí a vytvoří tak základ živin pro zelené rostlinky?
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > .. odpoved je "nemohla" :) a prave proto je to shnile listi tak pekna vec.. i kdyz ne mozna hezka na pohled.. :)
Body: 5
<reagovat 
deboree (Občasný) - 20.11.2003 > Je to krásné, Gratuluji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 20.11.2003 >

Naděje vždycky zůstává a dere se ven


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 21.11.2003 >

Grrrrrrrrr, grrrrrrrrrrr, grrrrrrrrrr, tak takhle vy si ze mě utahujete?

My géniové za to sakra nemůžem´, že nám všechno , na co sáhneme, jde


<reagovat 
vod (Občasný) - 21.11.2003 > nějaká deka se vždycky přece jen najde
Body: 1
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 21.11.2003 > Důvodný> 

Jo..DEKU..tak tu bys taky potřeboval 

Jestli teda vůbec víš, co to znamená:-))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> snad bys do toho nechtěla tahat násilí, chudáček důvodný je takový malý, šikovný klouček, už i svůj profil na Totemu si dokázal udělat...:o)) a i nějaké to písmenko už zná........on se toho ještě naučí.......:o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> 

To je možný..jestli von neměl těžký dětství, že?

Nebo ho někdo zneužívá...nebo má malej plat...nebo má malý něco jinýho:-) Uf...to zase budou poznámky:-)


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> 

Nejen že nemá ikonku, von toho taky moc nesploďyl, i když to co doporučuje se mi líbilo...

Koukám, že ses vrhla na novou pisdiclínu.

Přýště by to moch bejt ňákej balet ... třeba


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hypýk (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> Určitě měl těžký, malý, zneužitý atd. úplně fšecko... a tak se tady z toho musí vykritizovat...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > Luk Malér> jo jo, bluesky je renesanční bytost,.....děsím se s čím přijde a všechny převálcuje,....comics??grafika???architektura??........prostě mi prostí pisálci jen zíráme:o))))
<reagovat 
 Hypýk (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> no, nechám se překvapit, ikdyž kdyby to měla být ta architektura, dost by mě zajímalo,k jak to tady chce publikovat... ale géniové už si vždycky něco vymyslí, myslím teď třeba virtuální domy nebo tak něco.
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > quentinbubakoff> Renesanční bytost, doufám, že ne Lukrécia Borgia.
<reagovat 
vod (Občasný) - 21.11.2003 > děkuju za kyprou oliheň a slibuju, že s něčím příjdu možná - to abyste se mohli hromandně satisfaktovat...
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 21.11.2003 > Katastrofa!!!!!!!!!!!
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter