Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A nikdo nepřijede...
Autor: darkwater (Občasný) - publikováno 22.11.2003 (00:22:24)

 

 

Známé bouchnutí.

Vyskočím z křesla a koukám z okna. Jenže silnice je prázdná. Beznadějně prázdná. Asi se mi to jen zdálo. A co vlastně vyšiluju?! Jenže za chvíli zase. Jsem unavená a nechce se mi vůbec nic dělat, ale přesto se znova podívám. Tentokrát už je to vážně auto. Sousedčina dcera a její děti. To bude zase rámus, až budou nade mnou pobíhat, občas se až lustr třese. Ale to není to auto, na který tady pořád čekám. A vlastně ani nevím proč. Takový auto tu už pěkně dlouho nezastavilo. Je to prostě reflex. Bouchly dveře a já jsem věděla, že je tady. I když jsem měla nahlas muziku, dívala se na televizi nebo vařila nějakou svůdnou večeři. Věděla jsem, že přijel. I když jsme se nedomluvili, chtěl být se mnou. A proto přijel. Nenamalovaná, v teplácích, spěchala jsem mu otevřít. Někdy ani nestačil zazvonit. Ale všechno je to pryč.

Nechápu sama sebe, když doufám, že by se tu zase někdy mohl někdo objevit, někdo, kdo by mě měl rád. V poslední době si to uvědomuju čím dál víc. Jsem sama. Jsem jako bílej papír, na kterej už se asi nebude psát. Možná nikdy, což mě děsí. A přesto vždycky vyskočím. Poslala jsem ho pryč. Až teď toho lituju, i když už je to jinej člověk, kterýho pomalu neznám. A je znova šťastnej. Neznám ji, ale závidím jí. To, že ví, že někdo přijede, že poběží nedočkavá otevřít, aby ho mohla políbit, vletět mu do náručí. Jenže pro mě už nikdo nepřijede. Ten pocit beznaděje je horší, než bych kdy čekala. Ale proč to řešit? Jsem přece profesionál v přetvařování se.

Láska? A proč?



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 22.11.2003 >

Přece-proto:-))

Pěkně popsané pocity, jen mi tam trošku vadí slovní spojení svůdná večeře.

A nejsem si jistá, na konci - jsi profesionál v přetváření? Jako sebe nebo druhých? Nebo tam mělo být spíše přetvařování?

Jinak pěkné, zaujalo..


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 22.11.2003 > Hezké. Líbí.
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.11.2003 > Líbí se mi. Moc. Včetně svůdné večeře - ta nemá chybu:)))
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.11.2003 > hmmm- přetvařování - to tam asi určitě mělo být?
<reagovat 
Pat0 (Občasný) - 23.11.2003 > :o) supeeeeeeeeeeeeeeeeer, jako o me... citim se ted podobne :o(
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.11.2003 > Mno, přijde mi to takový moc jednoduchý, prostě výlev. Každej to zná. Taky jsem seděla v okně a vyhlížela škodovku a při každém bouchnutí dveří........ale bylo to už napsaný tolikrát, že to chce napsat nějak jinak, nově.......nevím.....
<reagovat 
darkwater (Občasný) - 23.11.2003 > BlueSky - svůdná večeře.... copak ty jsi nikdy nikomu nevařila? S láskou...?
Přetváření - dělám, jakože mi to nevadí, že jsem s tím smířená, nikoho nechci. Nedokážu přiznat porážku vlastní osoby.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 23.11.2003 > darkwater> 

Aha...Darkwater, tak teď jsem z toho zmatená..hezky jsi mi to vysvětlila, ale proč je to tam teď v tom textu opravené na přetvařování se?:-)

A s láskou..to vařím, ale nejspíš mi naskakuje husí kůže při pomyšlení, že vařím za účelem..SVÁDĚNÍ...možná..asi si tím myslela romantiku, svíčky(ale tohle bys asi nevařila:-)) nebo snad přímo večeři nabitou afrodiaziakálními "prvky"?:-))Jedním z afrodiziak je např. česnek..a to si vážně nedovedu představit..to svádění během i po večeři:-)) Prostě mi okamžitě naskočí plno asociací, tak i proto mi to slovní spojení vadilo:-) Ale v pohodě, já ti to nevytýkala, jen mě to zarazilo:-) Jak vidíš, na ostatní to tak nepůsobí.Vždyť jsem psala, že je to pěkné.


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.11.2003 > darkwater> hm...taky me to nejak nevzalo...nejak u takovych vylevu nevim, co mam hodnotit...mam litovat autora, mam mu radit...???...mam si vzpomenout, jaky to bylo, kdyz jsem se citil podobne???
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.11.2003 > BlueSky> 

mně se tohle zpracování týhle situace líbí docela dost.

jako první mi při čtení naskočil v hlavě černobílý film na Páralovský téma, jak jsou tak v těch někdy teplákách, jindy negližé, různý ty podivně prázdný byty, vařej dokola ty večeře, vedou ty svý vztahy... a přimotá se jim tam jiný, jiná. zákonitě.

 


Body: 5
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > - ja bych malicko predela ten konec, vyhodila z toho to osobni....ono to vsechno rikas uz tim, ze cekas i kdyz vis, tentokrat uz neprijde..:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter