Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Michail z kolekce Postavy
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 24.11.2003 (17:32:19)
další>

 

Tak jsem ten akt pomsty vykonal. Ani to nebolelo. Naskočit na tygra se mi povedlo docela obstojně, rozčílený a nastartovaný jsem byl tak akorát, docela jsem kolem sebe stačil vnímat i okolí, neměl jsem jen krvavý flek před očima, jenom je otázka, jak teď z tygra slezu. To bude asi horší. Ten bzučák se neměl zapínat, sakra. Takhle o mně milicionáři hned budou vědět, vrátný jim dá stoprocentně echo. Viděl mě. Nešlo to jinak, sem tam se něco nepovede, ale zabrzdit se už nic nedá.

*

Michail utíkal chodbou dál k zadnímu traktu budovy. Skleněné dveře na balkón ho nezastavily. Bez zaváhání je rozbil a z balkónu seskočil do zahrady. Přelezl plot a utíkal k řece. Dlouhý plášť za ním jen vlál.

A teď dýchat pravidelně, neotáčet se, uhánět. Trošku jsem moc přišlápl tygrovi ocas, ale když se uvolním, on se po mně snad neožene. A sakra, s tímhle uniformou jsem tedy nepočítal.

Milicionář mířil přímo naproti Michailovi, bylo jasné, že se nemohou minout.

Vzdát se můžu kdykoliv, proč to ale uspěchat.

Michail zvolnil krok a jakoby odevzdaně se blížil k milicionářovi.

Nezapískal na píšťalku, je sám, nebudu to protahovat.

Milicionář se před Michailem sebevědomě rozkročil. Ten šel k němu ještě blíž. Než stačil milicionář otevřít pusu, Michail ho vší silou praštil do ohryzku, pak do břicha, nečekal až se probere a utíkal dál.

No, tak teď už jsem poměrně blízko tygřího zadku, nějak moc pevně v sedle nesedím, znovu ho plácnout, aby zrychlil, to by mě možná stálo krk.

Michail musel zalézt za popelnice, aby ho neviděli muži z pomalu projíždějícího policejního auta. Auto nezastavilo. Jelo dál.

Na nádraží nemůžu, to bych byl v pasti hned, budu muset změnit plán.

Michail ještě chvíli utíkal parkem a pak několika tichými ulicemi směrem k severnímu předměstí.

Schovám se u Iriny, tak na týden, brnknu potom Vadimovi, přepustím mu své místo na tygrovi, on a ta jeho rychlá auta, snad žigulíkům od milice ujedeme. Na delší dobu tohle město prostě neuvidíme.

K ránu doběhl Michail k Irinině domku. Měl štěstí, byla doma. Trochu se divila, že je tak klidný, když jí líčil, co večer provedl.  

 

undefined

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 24.11.2003 > Jako tradičně dobré!!
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2003 > historky z moskevského ?? podsvětí:o)))moc dobré..........mlaskám si.....rozevlátý plášť,.......moc dobrá imidž,.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Monty (Občasný) - 24.11.2003 > Věru vyvedená historka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 24.11.2003 > no víš, já na něm jedu pořád...:-DDD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.11.2003 > Perchta> jak říká Michail end jiné součástky ega: sesednout je mnohem těžší než naskočit...
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 25.11.2003 > Bať že pěkné, jízda na tygrovi jde k duhu...
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 27.11.2003 > hezké.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 24 25 26 27 28 29
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter